Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376370/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Samorządowych Żłobków w Kostrzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2e6170a-2efc-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Samorządowych Żłobków w Kostrzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2e6170a-2efc-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376370
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.14.2024.IN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Samorządowych Żłobków w Kostrzynie (żłobka w Kostrzynie i żłobka w Siekierkach Wielkich) – usługa przygotowania oraz dostarczenia posiłków dla 36 dzieci w wieku do 3 lat uczęszczających do żłobka w Kostrzynie oraz dla 36 dzieci w wieku do 3 lat uczęszczających do żłobka w Siekierkach Wielkich.
2. Usługi dostarczania posiłków (jednodniowych zestawów wyżywienia) charakteryzują się następującymi parametrami:
1) zestawy wyżywienia będą dostarczane dla maksymalnie 72 dzieci,
2) w skład jednodniowego zestawu wyżywienia dla jednego dziecka wchodzi:
a) I i II śniadanie,
b) obiad: zupa i drugie danie,
c) podwieczorek,
3) ilość jednodniowych zestawów wyżywienia będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci.
4) godziny dostarczania jednodniowych zestawów wyżywienia:
a) godz. 8:00 – 8:30 – I i II śniadanie,
b) godz. 11:00 – 11:30 – obiad (zupa i drugie danie) i podwieczorek
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SWZ (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299867,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454896,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299867,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J&J Podolscy s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 302402644
7.3.3) Ulica: Naramowicka 329d
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-601
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
J&J PODOLSCY JOANNA PODOLSKA JACEK PODOLSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
J&J PODOLSCY JOANNA PODOLSKA JACEK PODOLSKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299867,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe na całodobowe żywienie pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu
- Wyżywienie dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Jastkowie
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 1
- Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla studentów AWF Warszawa zaliczających przedmiot "Obóz letni" w Ośrodku Dydaktyczno - Sportowym AWF Piękna Góra / k. Giżycka
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia w oddziałach przedszkolnych SP Lubenia, SP Siedliska i SP Straszydle oraz dożywiania uczniów ze szkół Gminy Lubenia"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.