eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówModernizacja i rozbudowa systemu monitoringu w ośrodku rdzennym MOF Łukowa - mieście Łuków na potrzeby bezpieczeństwa mieszkańców MOF Łukowa



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu w ośrodku rdzennym MOF Łukowa – mieście Łuków na potrzeby bezpieczeństwa mieszkańców MOF Łukowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-445b4721-6e3f-4af3-b2eb-12cf3debd5e7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu w ośrodku rdzennym MOF Łukowa – mieście Łuków na potrzeby bezpieczeństwa mieszkańców MOF Łukowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-445b4721-6e3f-4af3-b2eb-12cf3debd5e7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044912/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu w ośrodku rdzennym MOF Łukowa - mieście Łuków na potrzeby bezpieczeństwa mieszkańców MOF Łukowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskich Obszarów Funkcjonalnych programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423070

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu monitoringu na terenie miasta Łuków w ramach zadania inwestycyjnego: „Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu w ośrodku rdzennym MOF Łukowa – mieście Łuków na potrzeby bezpieczeństwa mieszkańców MOF Łukowa” współfinansowanego z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
4.2. Zakres usługi objętej zamówieniem obejmuje konfigurację, dostawę i montaż:
4.2.1. 20 kamer IP poglądowych szerokokątnych z lokalizacją na słupach wraz z urządzeniami zasilającymi, obudową hermetyczną, zasilaniem awaryjnym, dostarczeniem szyfrowanego sygnału z kamer do Centrum Obsługi Monitoringu oraz mocowaniami słupowymi dedykowanymi do kamer, a następnie konfigurację w COM.
4.2.2. 47 kamer IP szczegółowych zmienno-ogniskowych z lokalizacją na słupach wraz
z urządzeniami zasilającymi, obudową hermetyczną, zasilaniem awaryjnym, dostarczeniem szyfrowanego sygnału z kamer do centrum obsługi monitoringu oraz mocowaniami słupowymi dedykowanymi do kamer, a następnie konfigurację w COM.
4.2.3. kompletnych skrzynek rozdzielczych hermetycznych, o gabarytach umożliwiających pomieszczenie wszystkich elementów punktu kamerowego (zasilacz buforowy, baterie, switch POE, router zarządzalny, okablowanie, bezpieczniki). Skrzynka zamykana na klucz.
4.2.4. po stronie Wykonawcy leży zestawienie połączeń pomiędzy punktami kamerowymi a COM. Zamawiający dopuszcza ewentualne przejęcie infrastruktury światłowodowej wybudowanej na potrzeby zrealizowania zamówienia z zastrzeżeniem, że można dokonać tego dopiero po okresie gwarancji. Transmisja danych musi odbywać się poza zasobami sieci internet.
4.2.5. jeśli wykonawca wybierze technologie radiową w celu realizacji przesytu pomiędzy punktem kamerowym, a COM istnieje możliwość skorzystania z infrastruktury operatora dostarczającego aktualnie sygnał, kwestie asyst, montażów, miejsc na masztach i związanych z tym kosztów leżą po stronie wykonawcy. Zamawiający zastrzega konieczność korzystania z pasma licencjonowanego z powodu dużego zaszumienia eteru w paśmie nie licencjonowanym. Zamawiający wyklucza technologię LTE,4G, 5G.
4.2.6. fabrycznie nowych elementów niezbędnych dla zapewnienia zasilania buforowego (zasilacz + bateria) dla kamer oraz urządzeń sieciowych. Pojemność akumulatora dobrana do pracy przez 24 godziny przy braku zasilania z sieci słupów oświetleniowych z powodu braku stałego niezależnego zasilania.
4.2.7. 4 rejestratorów IP 32 kanały wraz konfiguracją dostarczanych kamer poprzez wcześniejsze ustalenie z zamawiającym które kamery mają znaleźć się na poszczególnym rejestratorze. Rejestratory poza nowymi kamerami będą obsługiwały również część istniejącego monitoringu, w kwestii wykonawcy jest konfiguracja podglądu i nagrań z reszty infrastruktury. Rejestratory nie wymagają dodatkowych licencji.
4.2.8. 40 dysków do trwałego zapisu nagrań (każdy min. 16 TB, kompatybilny z rejestratorem)
4.2.9. 1 UPS dla zasilania awaryjnego wraz z dodatkowym zestawem baterii pozwalającym na podtrzymanie rejestratorów, switchów i całego osprzętu COM minimum przez 2 godziny.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32333200-8 - Kamery wideo

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

30234100-9 - Dysk magnetyczny

32428000-9 - Modernizacja sieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798875,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798875,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798875,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "LUKMAN MULTIMEDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060530228

7.3.3) Ulica: ul. Połczyńska 31A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-377

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 798875,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.