eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwanowice W³o¶ciañskieDostawa wyposa¿enia do budynku Szko³y Podstawowej w Damicach



Og³oszenie z dnia 2025-10-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia do budynku Szko³y Podstawowej w Damicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Iwanowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555832

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ojcowska 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Iwanowice W³o¶ciañskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-095

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.iwanowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-827d5c31-480f-4ed7-8bd8-b3ba7e9cdc68

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposa¿enia do budynku Szko³y Podstawowej w Damicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-827d5c31-480f-4ed7-8bd8-b3ba7e9cdc68

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00461485

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00194972

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGKR.271.1.13.2025.MK

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 340000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest zakup umeblowania i innego wyposa¿enia z dostaw± do budynku Szko³y Podstawowej w Damicach dla pomieszczeñ, które s³u¿yæ bêd± dzia³alno¶ci edukacyjnej na poziomie szko³y podstawowej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w za³±czniku nr 7 do SWZ – oraz we wzorze Umowy dla zadania. Zamieszczone w OPZ zdjêcia maj± charakter pogl±dowy a podane wagi czy wymiary charakter orientacyjny, dopuszcza siê tolerancjê wag i wymiarów +/- 5%.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie

39151300-8 - Meble modu³owe

39161000-8 - Meble przedszkolne

39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne

37452210-6 - Kompletne systemy do gry w koszykówkê

37451920-9 - Zestawy szkolne do pi³ki rêcznej

37452910-3 - Standardowe wyposa¿enie sali gimnastycznej do siatkówki

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 224388,35 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest zakup sprzêtu komputerowego z dostaw± i instalacj± do budynku Szko³y Podstawowej w Damicach w pomieszczeniach pracowni komputerowej, które s³u¿yæ bêd± dzia³alno¶ci edukacyjnej na poziomie szko³y podstawowej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w za³±czniku nr 7 do SWZ – oraz we wzorze Umowy dla zadania. Zamieszczone w OPZ zdjêcia maj± charakter pogl±dowy a podane parametry s± wymaganiami minimalnymi.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213400-9 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych

30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami

30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

30237000-9 - Czê¶ci, akcesoria i wyroby do komputerów

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest zakup wyposa¿enia sali sensorycznej z dostaw± i instalacj± w budynku Szko³y Podstawowej w Damicach, które s³u¿yæ bêd± dzia³alno¶ci edukacyjnej na poziomie szko³y podstawowej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w za³±czniku nr 7c do SWZ – oraz we wzorze Umowy dla zadania. Zamieszczone w OPZ zdjêcia maj± charakter pogl±dowy a podane parametry s± wymaganiami minimalnymi.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

39161000-8 - Meble przedszkolne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 135861,15 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest zakup wyposa¿enia pracowni jêzykowej na 24 stanowiska z dostaw± i instalacj± w budynku Szko³y Podstawowej w Damicach w pomieszczeniach pracowni jêzykowej, które s³u¿yæ bêd± dzia³alno¶ci edukacyjnej na poziomie szko³y podstawowej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w za³±czniku nr 7 do SWZ – oraz we wzorze Umowy dla zadania. Zamieszczone w OPZ zdjêcia maj± charakter pogl±dowy a podane parametry s± wymaganiami minimalnymi.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 32000000-3 - Sprzêt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywaj±ca d¼wiêk lub obraz lub aparatura powielaj±ca

32320000-2 - Sprzêt telewizyjny i audiowizualny

32321000-9 - Telewizyjny sprzêt projekcyjny

32321200-1 - Urz±dzenia audiowizualne

32321300-2 - Materia³y audiowizualne

48740000-7 - Pakiety oprogramowania do t³umaczenia z jêzyków obcych

48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 47925 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 209342,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 455297,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224388,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CESAR GROUP SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527894245

7.3.3) Ulica: Gen. J.H.D±browskiego 55/3

7.3.4) Miejscowo¶æ: Czêstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 224388,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2025-07-25

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy w zwi±zku z zapytaniami Wykonawców dokona³ weryfikacji projektu budowlanego
realizowanego w ramach zadania pn: „Rozbudowa budynku szko³y podstawowej w Damicach wraz z
budow± Sali gimnastycznej” w kontek¶cie dostosowania pomieszczeñ do zamawianego w ramach
postêpowania wyposa¿enia. W wyniku weryfikacji projektu stwierdzono, i¿ w zakresie wyposa¿enia
Sali komputerowej konieczne jest wprowadzenie zmian do projektu budowlanego i wykonanie
dodatkowych robót budowlanych w tym w zakresie sieci elektrycznej i LAN. Po konsultacji z
u¿ytkownikiem zamawianego wyposa¿enia (Szko³± Podstawow± w Damicach) stwierdzono ponadto
potrzebê zmiany zamawianego asortymentu z urz±dzeñ typu laptop na komputery stacjonarne wraz
monitorami. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy zmuszony by³by do wprowadzenia zmian w SWZ
prowadz±cych do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie okre¶lonym
w SWZ, polegaj±cej na znacznej zmianie zakresu zamówienia objêtego postêpowaniem. W zwi±zku
z powy¿szym uzasadnione jest uznanie ¿e dalsze prowadzenie postêpowania w zakresie czê¶ci 2
zamówienia jest nieuzasadnione oraz zasadne jest uniewa¿nienie postepowania w zakresie czê¶ci 2
zamówienia na podstawie art. 256 w zw. z art. 137 pkt. 7 PZP.

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 124537,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 135861,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135861,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurokreator T&C Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121307466

7.3.3) Ulica: Przemys³owa 13/1U

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-701

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 135861,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2025-07-25

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy przed otwarciem ofert poda³, i¿ zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie czê¶ci IV
zamówienia kwotê w wysoko¶ci 47 925,00 z³ brutto. W niniejszym postêpowaniu wp³ynê³a 1 oferta.
Oferta z najni¿sz± cen± opiewa na kwotê 249 454,04 z³ brutto. Oferta ta znacznie przewy¿sza kwotê,
któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Oferta przekracza
mo¿liwo¶ci finansowe Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy nie posiada ¶rodków finansowych, które
pozwoli³yby na zwiêkszenie kwoty umo¿liwiaj±cej realizacjê przedmiotowego przedsiêwziêcia. W
zwi±zku z powy¿szym zasadnym jest uniewa¿nienie postêpowania na podstawie art. 255 ust. 3 PZP.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.