Og³oszenie z dnia 2025-10-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00194972/01 - Og³oszenie z dnia 2025-04-16
- 2025/BZP 00210947/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-29
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia do budynku Szko³y Podstawowej w Damicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Iwanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555832
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ojcowska 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Iwanowice W³o¶ciañskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-095
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.iwanowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-827d5c31-480f-4ed7-8bd8-b3ba7e9cdc681.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposa¿enia do budynku Szko³y Podstawowej w Damicach2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-827d5c31-480f-4ed7-8bd8-b3ba7e9cdc68
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00461485
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00194972
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGKR.271.1.13.2025.MK
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 340000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest zakup umeblowania i innego wyposa¿enia z dostaw± do budynku Szko³y Podstawowej w Damicach dla pomieszczeñ, które s³u¿yæ bêd± dzia³alno¶ci edukacyjnej na poziomie szko³y podstawowej.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w za³±czniku nr 7 do SWZ – oraz we wzorze Umowy dla zadania. Zamieszczone w OPZ zdjêcia maj± charakter pogl±dowy a podane wagi czy wymiary charakter orientacyjny, dopuszcza siê tolerancjê wag i wymiarów +/- 5%.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
39151300-8 - Meble modu³owe
39161000-8 - Meble przedszkolne
39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
37452210-6 - Kompletne systemy do gry w koszykówkê
37451920-9 - Zestawy szkolne do pi³ki rêcznej
37452910-3 - Standardowe wyposa¿enie sali gimnastycznej do siatkówki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 224388,35 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest zakup sprzêtu komputerowego z dostaw± i instalacj± do budynku Szko³y Podstawowej w Damicach w pomieszczeniach pracowni komputerowej, które s³u¿yæ bêd± dzia³alno¶ci edukacyjnej na poziomie szko³y podstawowej.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w za³±czniku nr 7 do SWZ – oraz we wzorze Umowy dla zadania. Zamieszczone w OPZ zdjêcia maj± charakter pogl±dowy a podane parametry s± wymaganiami minimalnymi.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213400-9 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych
30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
30237000-9 - Czê¶ci, akcesoria i wyroby do komputerów
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest zakup wyposa¿enia sali sensorycznej z dostaw± i instalacj± w budynku Szko³y Podstawowej w Damicach, które s³u¿yæ bêd± dzia³alno¶ci edukacyjnej na poziomie szko³y podstawowej.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w za³±czniku nr 7c do SWZ – oraz we wzorze Umowy dla zadania. Zamieszczone w OPZ zdjêcia maj± charakter pogl±dowy a podane parametry s± wymaganiami minimalnymi.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 135861,15 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest zakup wyposa¿enia pracowni jêzykowej na 24 stanowiska z dostaw± i instalacj± w budynku Szko³y Podstawowej w Damicach w pomieszczeniach pracowni jêzykowej, które s³u¿yæ bêd± dzia³alno¶ci edukacyjnej na poziomie szko³y podstawowej.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w za³±czniku nr 7 do SWZ – oraz we wzorze Umowy dla zadania. Zamieszczone w OPZ zdjêcia maj± charakter pogl±dowy a podane parametry s± wymaganiami minimalnymi.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 32000000-3 - Sprzêt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywaj±ca d¼wiêk lub obraz lub aparatura powielaj±ca
32320000-2 - Sprzêt telewizyjny i audiowizualny
32321000-9 - Telewizyjny sprzêt projekcyjny
32321200-1 - Urz±dzenia audiowizualne
32321300-2 - Materia³y audiowizualne
48740000-7 - Pakiety oprogramowania do t³umaczenia z jêzyków obcych
48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 47925 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 209342,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 455297,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224388,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CESAR GROUP SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527894245
7.3.3) Ulica: Gen. J.H.D±browskiego 55/3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Czêstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 224388,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-07-25Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy w zwi±zku z zapytaniami Wykonawców dokona³ weryfikacji projektu budowlanego
realizowanego w ramach zadania pn: „Rozbudowa budynku szko³y podstawowej w Damicach wraz z
budow± Sali gimnastycznej” w kontek¶cie dostosowania pomieszczeñ do zamawianego w ramach
postêpowania wyposa¿enia. W wyniku weryfikacji projektu stwierdzono, i¿ w zakresie wyposa¿enia
Sali komputerowej konieczne jest wprowadzenie zmian do projektu budowlanego i wykonanie
dodatkowych robót budowlanych w tym w zakresie sieci elektrycznej i LAN. Po konsultacji z
u¿ytkownikiem zamawianego wyposa¿enia (Szko³± Podstawow± w Damicach) stwierdzono ponadto
potrzebê zmiany zamawianego asortymentu z urz±dzeñ typu laptop na komputery stacjonarne wraz
monitorami. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy zmuszony by³by do wprowadzenia zmian w SWZ
prowadz±cych do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie okre¶lonym
w SWZ, polegaj±cej na znacznej zmianie zakresu zamówienia objêtego postêpowaniem. W zwi±zku
z powy¿szym uzasadnione jest uznanie ¿e dalsze prowadzenie postêpowania w zakresie czê¶ci 2
zamówienia jest nieuzasadnione oraz zasadne jest uniewa¿nienie postepowania w zakresie czê¶ci 2
zamówienia na podstawie art. 256 w zw. z art. 137 pkt. 7 PZP.
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 124537,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 135861,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135861,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurokreator T&C Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121307466
7.3.3) Ulica: Przemys³owa 13/1U
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-701
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 135861,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-07-25Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy przed otwarciem ofert poda³, i¿ zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie czê¶ci IV
zamówienia kwotê w wysoko¶ci 47 925,00 z³ brutto. W niniejszym postêpowaniu wp³ynê³a 1 oferta.
Oferta z najni¿sz± cen± opiewa na kwotê 249 454,04 z³ brutto. Oferta ta znacznie przewy¿sza kwotê,
któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Oferta przekracza
mo¿liwo¶ci finansowe Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy nie posiada ¶rodków finansowych, które
pozwoli³yby na zwiêkszenie kwoty umo¿liwiaj±cej realizacjê przedmiotowego przedsiêwziêcia. W
zwi±zku z powy¿szym zasadnym jest uniewa¿nienie postêpowania na podstawie art. 255 ust. 3 PZP.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposa¿enia bran¿owego na potrzeby BCU w Miechowie - powtórzenie
- Zakup i dostawa tabletów dla uczestników projektu "M³odzi na PLUS" w wieku 15-18 lat zrekrutowanych przez jednostki podleg³e PWK OHP (etap 1a)
- Dostawa, wdro¿enie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeñstwa informacji i infrastruktury IT.
- "Dostawa mebli, sprzêtu AGD i po¶cieli w ramach uzupe³nienia zasobów niezbêdnych do realizacji zadañ OL i OC"
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzêtu interaktywnego, multimedialnego oraz pomocy do terapii sensorycznej na potrzeby projektu pn: Kompleksowy program podniesienia jako¶ci edukacji w gminie Radwanice.
- Dostawa specjalistycznego sprzêtu komputerowego na potrzeby wyposa¿enia pracowni vnLAB 2.0 w PWSFTviT im. Leona Schillera w £odzi
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.