Og³oszenie z dnia 2025-04-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00210947/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia do budynku Szko³y Podstawowej w Damicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Iwanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555832
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ojcowska 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Iwanowice W³o¶ciañskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-095
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.iwanowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposa¿enia do budynku Szko³y Podstawowej w Damicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-827d5c31-480f-4ed7-8bd8-b3ba7e9cdc68
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00194972
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-827d5c31-480f-4ed7-8bd8-b3ba7e9cdc683.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzone bêdzie przy u¿yciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 11 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 23 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 23 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGKR.271.1.13.2025.MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest zakup umeblowania i innego wyposa¿enia z dostaw± do budynku Szko³y Podstawowej w Damicach dla pomieszczeñ, które s³u¿yæ bêd± dzia³alno¶ci edukacyjnej na poziomie szko³y podstawowej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w za³±czniku nr 7 do SWZ – oraz we wzorze Umowy dla zadania. Zamieszczone w OPZ zdjêcia maj± charakter pogl±dowy a podane wagi czy wymiary charakter orientacyjny, dopuszcza siê tolerancjê wag i wymiarów +/- 5%.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
39151300-8 - Meble modu³owe
39161000-8 - Meble przedszkolne
39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
37452210-6 - Kompletne systemy do gry w koszykówkê
37451920-9 - Zestawy szkolne do pi³ki rêcznej
37452910-3 - Standardowe wyposa¿enie sali gimnastycznej do siatkówki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-25
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest zakup sprzêtu komputerowego z dostaw± i instalacj± do budynku Szko³y Podstawowej w Damicach w pomieszczeniach pracowni komputerowej, które s³u¿yæ bêd± dzia³alno¶ci edukacyjnej na poziomie szko³y podstawowej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w za³±czniku nr 7 do SWZ – oraz we wzorze Umowy dla zadania. Zamieszczone w OPZ zdjêcia maj± charakter pogl±dowy a podane parametry s± wymaganiami minimalnymi.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213400-9 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych
30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
30237000-9 - Czê¶ci, akcesoria i wyroby do komputerów
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-25
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest zakup wyposa¿enia sali sensorycznej z dostaw± i instalacj± w budynku Szko³y Podstawowej w Damicach, które s³u¿yæ bêd± dzia³alno¶ci edukacyjnej na poziomie szko³y podstawowej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w za³±czniku nr 7c do SWZ – oraz we wzorze Umowy dla zadania. Zamieszczone w OPZ zdjêcia maj± charakter pogl±dowy a podane parametry s± wymaganiami minimalnymi.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39161000-8 - Meble przedszkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-25
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest zakup wyposa¿enia pracowni jêzykowej na 24 stanowiska z dostaw± i instalacj± w budynku Szko³y Podstawowej w Damicach w pomieszczeniach pracowni jêzykowej, które s³u¿yæ bêd± dzia³alno¶ci edukacyjnej na poziomie szko³y podstawowej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w za³±czniku nr 7 do SWZ – oraz we wzorze Umowy dla zadania. Zamieszczone w OPZ zdjêcia maj± charakter pogl±dowy a podane parametry s± wymaganiami minimalnymi.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32000000-3 - Sprzêt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywaj±ca d¼wiêk lub obraz lub aparatura powielaj±ca
32320000-2 - Sprzêt telewizyjny i audiowizualny
32321000-9 - Telewizyjny sprzêt projekcyjny
32321200-1 - Urz±dzenia audiowizualne
32321300-2 - Materia³y audiowizualne
48740000-7 - Pakiety oprogramowania do t³umaczenia z jêzyków obcych
48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-25
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:a. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
d. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie zadania czê¶ciowego nr 1.Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie umowy obejmuj±ce zrealizowanie dostawy z monta¿em wyposa¿enia dla placówek edukacyjnych o warto¶ci min. 100 000 z³ brutto ka¿da.
e. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie zadania czê¶ciowego nr 2. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie umowy obejmuj±ce zrealizowanie dostawy z monta¿em wyposa¿enia dla placówek edukacyjnych o warto¶ci min. 20 000 z³ brutto ka¿da.
f. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie zadania czê¶ciowego nr 3. Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
g. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie zadania czê¶ciowego nr 4. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie umowy obejmuj±ce zrealizowanie dostawy z monta¿em tego typu wyposa¿enia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz zrealizowanych us³ug (potwierdzaj±cy warunek udzia³u, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 2 pkt d), e), g) dla czê¶ci nr 1 lub nr 2 lub nr 4 stanowi±cych przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - za³±cznik nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne / konsorcja) zosta³y zawarte w rozdziale 10 SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 Pzp w przypadkach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia na potrzeby Nad Biebrz± Sp. z o.o.
- Dostawa urz±dzeñ i oprogramowania zwiêkszaj±cych odporno¶æ na cyberataki wraz z wdro¿eniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Wadowice Górne"
- Zakup urz±dzenia z oprogram. do tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych wraz us³ug± wsparcia dla UM G³ucho³azy w ramach Programu Cyberbezpieczny Samorz±d finansowanyFERC 2021-2027r.
- Modernizacja systemu wy¶wietlania wyników na obiektach sportowych MCSiR.
- Dostawa wyposa¿enia do sali Si/gabinetu psychologa
- Dostawa monitora interaktywnego (multimedialnego) dotykowego 75" SMART
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.