Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie magazynu oraz jednostek OSP w sprzęt do realizacji zadań OL i OC.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABOSZEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Baboszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 9A
1.5.2.) Miejscowość: Baboszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminababoszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminababoszewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie magazynu oraz jednostek OSP w sprzęt do realizacji zadań OL i OC.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5aa2e4c-a282-4051-a372-9a3d2a317cff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000352/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Doposażenie magazynu oraz jednostek OSP w sprzęt do realizacji zadań OL i OC.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/237191/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja elektroniczna pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy zakupowej, pod adresem: https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/237191/notice/public/details Dopuszczalna jest również komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: zp@gminababoszewo.pl podając numer sprawy ZP.271.1.12.2025. W przypadku komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
Komunikacja pocztą elektroniczną jest dopuszczalna przy korespondencji niewymagającej złożenia kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w szczególności w przypadkach określonych w pkt 10.1.4. SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet : min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe),
2) komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta. Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge,
3) zainstalowanie oprogramowania Java które można pobrać z oficjalnej strony Oracle: https://www.oracle.com/java/technologies/javase/javase8-archive-downloads.html
Alternatywą dla oprogramowania Java od firmy Oracle jest JAVA w wersji OpenJDK wydawanej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, jest ona dostępna na stronie: https://adoptopenjdk.net.
Po instalacji oprogramowania Javanależy uruchomić ponownie przeglądarkę.
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.
2. W niniejszym postępowaniu ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwa oraz podmiotowe środki dowodowe sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 ze zm.).
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w wyznaczonym terminie, jeżeli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień przyjmuje się datę ich złożenia na platformie zakupowej eZamawiający.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej przez Wykonawcę lub pełnomocnika kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej przez Wykonawcę lub pełnomocnika kwalifikowanym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Baboszewo (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo lub drogą e-mailową pod adresem: urzad@gminababoszewo.pl 2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gminababoszewo.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwana dalej uPzp). 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO - ograniczenia stosowania: 1) Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cześć 1 zamówienia: dostawa zbiornika na paliwo,
4.2.6.) Główny kod CPV: 44611000-6 - Zbiorniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium 60%;
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
C = (Cmin/Cb) x 100 pkt
gdzie:
C liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej części oferty,
Cmin cena brutto w ofercie z najniższą ceną (spośród ofert niepodlegających odrzuceniu),
Cb cena brutto w ofercie ocenianej (badanej niepodlegającej odrzuceniu),
100 maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium cena.
Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ sprzęt do realizacji zadań OL i OC będący przedmiotem zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ).
Podstawa prawna: art. 246 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w w/w kryteriach oceny wynosi: 100,00 punktów. Punktacja przyznawana ofertom (liczona odrębnie dla każdej części zamówienia) w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 zamówienia: dostawa przenośnych stacji uzdatniania wody,
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium 60%;
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
C = (Cmin/Cb) x 100 pkt
gdzie:
C liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej części oferty,
Cmin cena brutto w ofercie z najniższą ceną (spośród ofert niepodlegających odrzuceniu),
Cb cena brutto w ofercie ocenianej (badanej niepodlegającej odrzuceniu),
100 maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium cena.
Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ sprzęt do realizacji zadań OL i OC będący przedmiotem zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ).
Podstawa prawna: art. 246 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w w/w kryteriach oceny wynosi: 100,00 punktów. Punktacja przyznawana ofertom (liczona odrębnie dla każdej części zamówienia) w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 zamówienia: dostawa pomp do wody zanieczyszczonej oraz motopompy pływającej
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium 60%;
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
C = (Cmin/Cb) x 100 pkt
gdzie:
C liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej części oferty,
Cmin cena brutto w ofercie z najniższą ceną (spośród ofert niepodlegających odrzuceniu),
Cb cena brutto w ofercie ocenianej (badanej niepodlegającej odrzuceniu),
100 maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium cena.
Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ sprzęt do realizacji zadań OL i OC będący przedmiotem zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ).
Podstawa prawna: art. 246 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w w/w kryteriach oceny wynosi: 100,00 punktów. Punktacja przyznawana ofertom (liczona odrębnie dla każdej części zamówienia) w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cześć 4 zamówienia: dostawa pilarek spalinowych, piłkarek ratowniczych oraz pił do stali i betonu
4.2.6.) Główny kod CPV: 43812000-8 - Piły
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium 60%;
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
C = (Cmin/Cb) x 100 pkt
gdzie:
C liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej części oferty,
Cmin cena brutto w ofercie z najniższą ceną (spośród ofert niepodlegających odrzuceniu),
Cb cena brutto w ofercie ocenianej (badanej niepodlegającej odrzuceniu),
100 maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium cena.
Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ sprzęt do realizacji zadań OL i OC będący przedmiotem zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ).
Podstawa prawna: art. 246 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w w/w kryteriach oceny wynosi: 100,00 punktów. Punktacja przyznawana ofertom (liczona odrębnie dla każdej części zamówienia) w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5 zamówienia: dostawa radiotelefonów przenośnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium 60%;
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
C = (Cmin/Cb) x 100 pkt
gdzie:
C liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej części oferty,
Cmin cena brutto w ofercie z najniższą ceną (spośród ofert niepodlegających odrzuceniu),
Cb cena brutto w ofercie ocenianej (badanej niepodlegającej odrzuceniu),
100 maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium cena.
Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ sprzęt do realizacji zadań OL i OC będący przedmiotem zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ).
Podstawa prawna: art. 246 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w w/w kryteriach oceny wynosi: 100,00 punktów. Punktacja przyznawana ofertom (liczona odrębnie dla każdej części zamówienia) w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 6 zamówienia: dostawa agregatów prądotwórczych
4.2.6.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium 60%;
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
C = (Cmin/Cb) x 100 pkt
gdzie:
C liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej części oferty,
Cmin cena brutto w ofercie z najniższą ceną (spośród ofert niepodlegających odrzuceniu),
Cb cena brutto w ofercie ocenianej (badanej niepodlegającej odrzuceniu),
100 maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium cena.
Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ sprzęt do realizacji zadań OL i OC będący przedmiotem zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ).
Podstawa prawna: art. 246 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w w/w kryteriach oceny wynosi: 100,00 punktów. Punktacja przyznawana ofertom (liczona odrębnie dla każdej części zamówienia) w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 7 zamówienia: dostawa powietrznych aparatów oddechowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium 60%;
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
C = (Cmin/Cb) x 100 pkt
gdzie:
C liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej części oferty,
Cmin cena brutto w ofercie z najniższą ceną (spośród ofert niepodlegających odrzuceniu),
Cb cena brutto w ofercie ocenianej (badanej niepodlegającej odrzuceniu),
100 maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium cena.
Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ sprzęt do realizacji zadań OL i OC będący przedmiotem zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ).
Podstawa prawna: art. 246 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w w/w kryteriach oceny wynosi: 100,00 punktów. Punktacja przyznawana ofertom (liczona odrębnie dla każdej części zamówienia) w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 8 zamówienia: dostawa ubrań specjalnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium 60%;
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
C = (Cmin/Cb) x 100 pkt
gdzie:
C liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej części oferty,
Cmin cena brutto w ofercie z najniższą ceną (spośród ofert niepodlegających odrzuceniu),
Cb cena brutto w ofercie ocenianej (badanej niepodlegającej odrzuceniu),
100 maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium cena.
Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ sprzęt do realizacji zadań OL i OC będący przedmiotem zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ).
Podstawa prawna: art. 246 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w w/w kryteriach oceny wynosi: 100,00 punktów. Punktacja przyznawana ofertom (liczona odrębnie dla każdej części zamówienia) w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 9 zamówienia: dostawa latarek
4.2.6.) Główny kod CPV: 31521320-3 - Latarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium 60%;
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
C = (Cmin/Cb) x 100 pkt
gdzie:
C liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej części oferty,
Cmin cena brutto w ofercie z najniższą ceną (spośród ofert niepodlegających odrzuceniu),
Cb cena brutto w ofercie ocenianej (badanej niepodlegającej odrzuceniu),
100 maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium cena.
Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ sprzęt do realizacji zadań OL i OC będący przedmiotem zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ).
Podstawa prawna: art. 246 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w w/w kryteriach oceny wynosi: 100,00 punktów. Punktacja przyznawana ofertom (liczona odrębnie dla każdej części zamówienia) w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 10 zamówienia: dostawa plandek i torby PSP
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium 60%;
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
C = (Cmin/Cb) x 100 pkt
gdzie:
C liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej części oferty,
Cmin cena brutto w ofercie z najniższą ceną (spośród ofert niepodlegających odrzuceniu),
Cb cena brutto w ofercie ocenianej (badanej niepodlegającej odrzuceniu),
100 maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium cena.
Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ sprzęt do realizacji zadań OL i OC będący przedmiotem zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ).
Podstawa prawna: art. 246 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w w/w kryteriach oceny wynosi: 100,00 punktów. Punktacja przyznawana ofertom (liczona odrębnie dla każdej części zamówienia) w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 7 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór załącznik nr 3 do SWZ;
2. odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 8.2.2. ppkt 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, nie wydaje się ww. dokumentów lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1pkt 4) ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Oświadczenia sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.
3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 6 uPzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Opis oferowanego sprzętu w odniesieniu do wszystkich pozycji części, na które wykonawca składa ofertę. Wykonawca składający ofertę winien potwierdzać spełnienie parametrów określonych przez Zamawiającego w OPZ. Wzór opisu stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty. Wykonawca wypełnia formularz opisu tylko w części/częściach na którą/na które składa ofertę.2. Inne wymagane dokumenty przedmiotowe dotyczące oferowanego sprzętu:
1) część 1 zamówienia:
-karta katalogowa
2) część 2 zamówienia:
-karta katalogowa
3) część 3 zamówienia:
poz. 3 OPZ (pompa do wody zanieczyszczonej)
-karta katalogowa,
-aktualne świadectwo dopuszczenia CNBOP PIB lub równoważnego,
w 4 OPZ (pompa pływająca) :
-karta katalogowa,
4) część 4 zamówienia:
-karty katalogowe w odniesieniu do poz. nr 5,6,7 OPZ
5) część 5 zamówienia:
-karta katalogowa
6) część 6 zamówienia:
-karta katalogowa
7) część 7 zamówienia:
-karta katalogowa,
- certyfikat potwierdzający spełnienie normy EN 137
8) część 8 zamówienia:
-karta katalogowa
-świadectwo dopuszczenia CNBOP PIB
- certyfikat oceny typu UE potwierdzający zgodność z:
normą PN EN 469(kurtka ciężka i spodnie),
normą PN EN 15614 (kurtka lekka).
-Ubranie powinno posiadać raport z badania przeprowadzonego wg EN ISO 13506 1:2017 (Aneks D do EN 469:2021) lub wg aneksu E do EN469:2005 potwierdzający, iż stopień poparzeń drugiego i trzeciego stopnia nie przekracza 0% powierzchni ciała chronionej ubraniem. Dokument (raport z badań) potwierdzający spełnienie niniejszego badania powinien być dostarczony wraz z ofertą.
- Ubranie powinno posiadać raport na badanie odporności podszewki zastosowanej w ubraniu na wycieranie badanie przeprowadzone zgodnie z EN ISO 129407 2:2016.
-Ubranie powinno posiadać raport z badania przeprowadzonego zgodnie z ISO 16603:2004 na odporność membrany zastosowanej w ubraniu na przenikanie krwi.
9) części 9 zamówienia:
-karta katalogowa.
10) część 10 zamówienia:
-karty katalogowe w odniesieniu do poz. 13 i 14 OPZ.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 8.1.1 oraz w pkt 8.1.2. lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) część 1 zamówienia:-karta katalogowa
2) część 2 zamówienia:
-karta katalogowa
3) część 3 zamówienia:
poz. 3 OPZ (pompa do wody zanieczyszczonej)
-karta katalogowa,
-aktualne świadectwo dopuszczenia CNBOP PIB lub równoważnego,
w 4 OPZ (pompa pływająca) :
-karta katalogowa,
4) część 4 zamówienia:
-karty katalogowe w odniesieniu do poz. nr 5,6,7 OPZ
5) część 5 zamówienia:
-karta katalogowa
6) część 6 zamówienia:
-karta katalogowa
7) część 7 zamówienia:
-karta katalogowa,
- certyfikat potwierdzający spełnienie normy EN 137
8) część 8 zamówienia:
-karta katalogowa
-świadectwo dopuszczenia CNBOP PIB
- certyfikat oceny typu UE potwierdzający zgodność z:
normą PN EN 469(kurtka ciężka i spodnie),
normą PN EN 15614 (kurtka lekka).
-Ubranie powinno posiadać raport z badania przeprowadzonego wg EN ISO 13506 1:2017 (Aneks D do EN 469:2021) lub wg aneksu E do EN469:2005 potwierdzający, iż stopień poparzeń drugiego i trzeciego stopnia nie przekracza 0% powierzchni ciała chronionej ubraniem. Dokument (raport z badań) potwierdzający spełnienie niniejszego badania powinien być dostarczony wraz z ofertą.
- Ubranie powinno posiadać raport na badanie odporności podszewki zastosowanej w ubraniu na wycieranie badanie przeprowadzone zgodnie z EN ISO 129407 2:2016.
-Ubranie powinno posiadać raport z badania przeprowadzonego zgodnie z ISO 16603:2004 na odporność membrany zastosowanej w ubraniu na przenikanie krwi.
9) części 9 zamówienia:
-karta katalogowa.
10) część 10 zamówienia:
-karty katalogowe w odniesieniu do poz. 13 i 14 OPZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy mogą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy wzór załącznik nr 4 do SWZ. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, należy również do Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców:
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp - wzór zał. nr 2 do SWZ oraz na wezwanie Zamawiającego oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z Wykonawców odrębnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności istotna zmiana postanowień zawartej Umowy w rozumieniu art. 454 uPzp.2. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwości dokonania zmiany Umowy w następującym zakresie i warunkach:
1) zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
2) zmiany wysokości wynagrodzenia.
3. Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia możliwe jest w szczególnie uzasadnionych przypadkach niewynikających z winy Wykonawcy oraz przy zachowaniu przez niego należytej staranności, związanych z okolicznościami siły wyższej lub natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, uniemożliwiających dotrzymanie terminu realizacji wskazanego w umowie.
4. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
6. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/237191/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-15 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-13
INNE PRZETARGI BABOSZEWO
więcej: przetargi BABOSZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie
- Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie gminy Żychlin w zakresie zadań własnych
- Dostawa i montaż sprzętu do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim.
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań POLiOC poprzez dostawę aparatów OUO wraz z systemem obsługi i utrzymania ich sprawności do KM PSP Gliwice
- Zakup UPS-ów w związku z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" II
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności na terenie gminy Skrwilno.
więcej: Odzież specjalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.