eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice"Wymiana opraw oświetleniowych na terenie miasta Starachowice"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wymiana opraw oświetleniowych na terenie miasta Starachowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d385a463-c8fd-4bc1-8dc7-ef31eda49348

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana opraw oświetleniowych na terenie miasta Starachowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d385a463-c8fd-4bc1-8dc7-ef31eda49348

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027573/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wymiana opraw oświetleniowych na terenie miasta Starachowice. Wymiana starych nieefektywnych opraw oświetleniowych na nowe oprawy w technologii LED

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344123

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2025.SD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 321860,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Starachowice, poprzez wymianę nieefektywnych energetycznie opraw oświetleniowych na oprawy w technologii LED w ramach zadania pn. „Wymiana opraw oświetleniowych na terenie miasta Starachowice”. Zadanie obejmuje wymianę nieenergooszczędnych opraw oświetlenia ulic, dróg lub innych miejsc publicznych w Gminie Starachowice na nowe oprawy typu LED. Liczba opraw, która zostanie wymieniona wynosi 220 sztuk w szczególności; 87 szt. opraw parkowych, 87 szt. opraw drogowych oraz 46 szt. opraw zwieszanych o sumarycznej mocy wszystkich opraw LED wynoszącej max. 9,8 kW.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do zagospodarowania powstałych odpadów oraz uporządkowania terenu po zakończeniu prowadzenia prac montażowych. Wykonawca zapewnia udział w realizacji zamówienia osób posiadających odpowiednie doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia, a także ponosi odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia szkody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
z załącznikami.
Realizacja w ramach projektu: "Rozświetlamy Polskę edycja IX” finansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Obiekt powstały w wyniku realizacji niniejszego zamówienia (wymiana opraw oświetleniowych), przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników, w szczególności ułatwi poruszanie się osobom z niepełnosprawnością wzrokową.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. wykonanie czynności ogólnobudowlanych, montażowych oraz instalacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31223000-5 - Oprawy do lamp

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602382,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ENERGOTECH" MARIUSZ ŚNIOCH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260290290

7.3.3) Ulica: Uniwersytecka 8i

7.3.4) Miejscowość: Domaszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 25-351

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.