eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Utrzymanie bieżące miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec



Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie bieżące miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie bieżące miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b19d11c-5862-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051545/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Utrzymanie bieżące miejskiej kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407762

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.34.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na bieżącym utrzymaniu miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec.
2.W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich prac związanych z konserwacją, czyszczeniem, usuwaniem awarii oraz zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania miejskiej sieci kanalizacji deszczowej.
3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) mechaniczne lub ręczne udrożnienia kolektorów kanalizacji deszczowej poprzez ich wyczyszczenie;
2) płukanie kolektorów kanalizacji deszczowej
3) mechaniczne lub ręczne czyszczenie studzienek rewizyjnych;
4) płukanie studzienek rewizyjnych;
5) mechaniczne lub ręczne czyszczenie studzienek ulicznych ściekowych wraz z przykanalikami;
6) płukanie studzienek ulicznych ściekowych;
7) przełożenie lub układanie nowego kolektora kanalizacji deszczowej z rur PCV;
8) wykonanie studni rewizyjnych lub ich wymiana z odtworzeniem nawierzchni;
9) wykonanie studzienek ulicznych ściekowych lub ich wymiana wraz z odtworzeniem nawierzchni;
10) mechaniczne lub ręczne czyszczenie zamulonych kanałów kołowych;
11) uzupełnienie lub wymiana włazów żeliwnych, rusztów studzienek ulicznych ściekowych;
12) regulacje wysokościowe krat ulicznych ściekowych oraz włazów żeliwnych do studni rewizyjnych wraz z odtworzeniem nawierzchni;
13) uzupełnienie koszy w studzienkach ulicznych ściekowych;
14) czyszczenie koszy studzienek ulicznych ściekowych;
15) mechaniczne czyszczenie syfonów w studzienkach ulicznych ściekowych wraz z ich płukaniem;
16) wykonanie odwodnienia liniowego otwartego z prefabrykatów betonowych;
17) wykonanie ścieku skrzynkowego;
18) wykonanie inspekcji stanu technicznego sieci kanalizacji deszczowej za pomocą kamery;
19) sporządzenie opinii technicznych stanu sieci kanalizacji deszczowej;
20) wykonanie badań zagęszczenia gruntu;
21) konserwacja rowu otwartego przydrożnego (wykoszenie, odmulenie, udrożnienie).
4.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia związany
z utrzymaniem kanalizacji deszczowej, technologią prac został zawarty w Załączniku nr 6 do SWZ – „Technologia prac”.
5.Szacunkowe ilości usług do wykonania w okresie realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 7 do SWZ – „Wykaz prac do zrealizowania”. Wszystkie ilości wskazane w Załączniku,
o którym mowa w zdaniu poprzednim, są ilościami orientacyjnymi (szacunkowymi), co oznacza, że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie według bieżących potrzeb Zamawiającego. Wskazane ilości mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu albo Zamawiający może ich nie wykorzystać w ogóle.
6.Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń, zawierających
w szczególności: rodzaj i zakres usług/prac do wykonania, miejsce oraz termin realizacji. Zamawiający każdorazowo przekaże zlecenie
w formie elektronicznej na adres poczty e-mail Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia otrzymania zlecenia w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy oraz przystąpienia do realizacji zlecenia w terminie do 3 dni roboczych od jego otrzymania.
7.W przypadku wystąpienia awarii kanalizacji deszczowej lub jej elementu (np. krata, pokrywa, właz itp.) zagrażającej bezpieczeństwu zdrowia, życia i mienia, Wykonawca zobowiązany będzie do jej usunięcia – całodobowo, również w dni wolne od pracy. Zgłoszenie Wykonawcy faktu o wystąpieniu awarii nastąpi pocztą elektroniczną - w dni pracy Zamawiającego, pod wskazany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej. Natomiast w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy Zamawiającego, zgłoszenia będą przekazywane pod całodobowy numer dyżurujący Wykonawcy, który zostanie udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego, tj. https://zgorzelec.eu/ oraz przekazany odpowiednim służbom. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania terenu w widoczny sposób w czasie maksymalnie 1 godziny od zgłoszenia awarii. Rozpoczęcie prac związanych z usunięciem awarii nastąpi nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Wykonawca każdorazowo po usunięciu awarii zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu pocztą elektroniczną informacje o usunięciu awarii wraz ze wskazaniem terminu i miejsca jej usunięcia. Podczas usuwania awarii, Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację fotograficzną (przed rozpoczęciem, w trakcie oraz po usunięciu) posiadającą znacznik czasowy jej sporządzenia (datę i godzinę). Wykonaną dokumentację fotograficzną Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z informacją o usunięciu awarii.
8.Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, przekazane pocztą elektroniczną, w ramach zaoferowanego wynagrodzenia, zobowiązany będzie do wykonywania opinii technicznych oraz inspekcji TV za pomocą kamery stanu kanalizacji deszczowej. Opinie winny być sporządzane przez osobę posiadającą wiedzę i doświadczenie pozwalające na ocenę odpowiednio stanu technicznego kanalizacji deszczowej. Wykonawca przekaże Zamawiającemu opinię pocztą elektroniczną, a zapis z kamery na nośniku CD/DVD lub na nośniku typu Pendrive, w terminie do 5 dni od otrzymania wezwania.
9.Podczas prowadzenia prac, stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania dokumentacji fotograficznej posiadającej znacznik czasowy jej sporządzenia (datę i godzinę). Dokumentacja fotograficzna powinna być wykonywana na każdym etapie prowadzenia prac tj.: przed rozpoczęciem, w trakcie oraz po zakończeniu. Wykonaną dokumentację Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w formie elektronicznej, tj. pocztą elektroniczną lub na nośniku CD/DVD lub na nośniku typu Pendrive, wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru poszczególnych zleceń, z zastrzeżeniem zapisów ust. 7 niniejszego rozdziału.
10.Szczegółowe zasady i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający, przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 338.930,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. 02 października br. do godz. 10:00, wpłynęły następujące oferty:
1) Oferta Wykonawcy NATRONIC Sp. z o.o. z siedzibą Lubaniu przy ul. Pogodnej 46, z szacunkowym wynagrodzeniem ryczałtowym brutto w wysokości: 444.819,00 PLN;
2) Oferta Wykonawcy Krombud Sp. z o.o., z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Kościuszki 6 lok. 2, która zawierała dwa formularze ofertowe: jeden z szacunkowym wynagrodzeniem ryczałtowym brutto w wysokości: 489.210,90 PLN (po poprawieniu przez Zamawiającego oczywistej omyłki rachunkowej: 489.300,90 PLN) oraz drugi z szacunkowym wynagrodzeniem ryczałtowym brutto w wysokości: 341.472,00 PLN, w wyniku czego oferta ta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w zw. 218 ust. 1 ustawy Pzp.
W toku badania i oceny oferty Zamawiający przyznał ofercie złożonej przez NATRONIC Sp. z o.o., w kryterium: „cena” – 100 pkt.
W związku z powyższym najwyżej oceniona oferta Wykonawcy NATRONIC Sp. z o.o., znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający po analizie swoich możliwości finansowych stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny ww. oferty.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444819,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444819,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.