Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00338156/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
- 2025/BZP 00351604/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-29
- 2025/BZP 00355828/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy (cześć nr 3 – pozostałe meble) – II procedura
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków m.st W-wy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142864986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Belgijska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-511
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzl.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c22f0340-dcb0-4082-be43-d9d1da9638fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy (cześć nr 3 – pozostałe meble) – II procedura2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c22f0340-dcb0-4082-be43-d9d1da9638fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00459518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088035/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa wyposażenia meblowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00338156
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-IA-ZP.26.30.2025.AJA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy (część nr 3 – pozostałe meble) – II procedura.
2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniał normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa, w szczególności spełniał wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 72) dla:
1) elementów wyposażenia stałego mają być co najmniej trudno zapalne i nie będące intensywnie dymiące,
2) mebli, tj. mają być dostosowane do wymagań ergonomii,
3) wyposażenie ma posiadać atesty lub certyfikaty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116627,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116627,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116627,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADRO S.C. J.GIERNATOWSKA A.GIERNATOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010325912
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatowa 69
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adam Giernatowski wspólnik spółki cywilnej ADRO
jakie przetargi wygrała firma
Adam Giernatowski wspólnik spółki cywilnej ADRO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116627,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zabudowa Strefy Studenta B400 na potrzebny WZNJ- 4
- Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Nowym Kamieniu oraz Wyposażenie w niezbędny sprzęt Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Borkach
- Zachowanie dziedzictwa kulturowego poprzez doposażenie pomieszczeń budynku dawnego Zboru Ewangelicko-Augsburskiego w Obornikach w celu prowadzenia działalności kulturalnej
- Dostawa mebli na wymiar dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Tomisławicach
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Dostawa mebli biurowych, siedzisk, wieszaków i gablot do BCU dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Marszewie oraz do Z S C K R w Marszewie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





