eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonywanie usług holowania i parkowania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych dla 6 jednostek powiatowych garnizonu łódzkiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług holowania i parkowania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych dla 6 jednostek powiatowych garnizonu łódzkiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/668358

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług holowania i parkowania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych dla 6 jednostek powiatowych garnizonu łódzkiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90dd5b93-3e38-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083383/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Holowanie i parkowanie pojazdów do celów procesowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365379/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/44/22/SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi holowania (CPV–50118110-9) i parkowania (CPV–98351100-9) pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych (nieobjętych dyspozycją art. 50a ust.1 i art. 130a ust. 4 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. Prawo o ruchu drogowym, tj. tekst jednolity (Dz. U. 2022 poz. 988 z późn. zm.), ochrony mienia z uwagi na podjęcie przez policję czynności służbowych oraz holowanie pojazdów służbowych dla KPP w Pajęcznie, ul. 1 Maja 52
2. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 2 do SWZ, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 10 do SWZ – wzorze umowy.
3. Przewidywana ilość holowań (przewozów) oraz ilość dni/dób parkowania ujęta w Załączniku Nr 1 do SWZ dotyczy okresu 36 miesięcy i stanowi podstawę do wyliczenia ceny oferty.;
4. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji umowy w minimum 20% wartości brutto.
5. Świadczenie usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie
z bieżącymi potrzebami jednostki zlecającej, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w przedmiocie ilości usług określonych w załączniku nr 1 w przypadkach, gdyby odbiegała ona od faktycznych potrzeb jednostki zlecającej.
6. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych usług według cen jednostkowych zgodnie ze złożoną ofertą.
7. Z uwagi na ewentualną możliwość korzystania z prac przeładunkowych i usług dodatkowych (np. praca dźwigu) wartość brutto umowy zostanie zwiększona o 20% kwoty brutto podanej w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 58048,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi holowania (CPV–50118110-9) i parkowania (CPV–98351100-9) pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych (nieobjętych dyspozycją art. 50a ust.1 i art. 130a ust. 4 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. Prawo o ruchu drogowym, tj. tekst jednolity (Dz. U. 2022 poz. 988 z późn. zm.), ochrony mienia z uwagi na podjęcie przez policję czynności służbowych oraz holowanie pojazdów służbowych dla KPP w Radomsku, ul. Piłsudskiego 56
2. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 2 do SWZ, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 10 do SWZ – wzorze umowy.
3. Przewidywana ilość holowań (przewozów) oraz ilość dni/dób parkowania ujęta w Załączniku Nr 1 do SWZ dotyczy okresu 36 miesięcy i stanowi podstawę do wyliczenia ceny oferty.;
4. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji umowy w minimum 20% wartości brutto.
5. Świadczenie usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie
z bieżącymi potrzebami jednostki zlecającej, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w przedmiocie ilości usług określonych w załączniku nr 1 w przypadkach, gdyby odbiegała ona od faktycznych potrzeb jednostki zlecającej.
6. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych usług według cen jednostkowych zgodnie ze złożoną ofertą.
7. Z uwagi na ewentualną możliwość korzystania z prac przeładunkowych i usług dodatkowych (np. praca dźwigu) wartość brutto umowy zostanie zwiększona o 20% kwoty brutto podanej w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 138439,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi holowania (CPV–50118110-9) i parkowania (CPV–98351100-9) pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych (nieobjętych dyspozycją art. 50a ust.1 i art. 130a ust. 4 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. Prawo o ruchu drogowym, tj. tekst jednolity (Dz. U. 2022 poz. 988 z późn. zm.), ochrony mienia z uwagi na podjęcie przez policję czynności służbowych oraz holowanie pojazdów służbowych dla KPP w Rawie Mazowieckiej ul. Kościuszki 23
2. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 2 do SWZ, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 10 do SWZ – wzorze umowy.
3. Przewidywana ilość holowań (przewozów) oraz ilość dni/dób parkowania ujęta w Załączniku Nr 1 do SWZ dotyczy okresu 36 miesięcy i stanowi podstawę do wyliczenia ceny oferty.;
4. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji umowy w minimum 20% wartości brutto.
5. Świadczenie usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie
z bieżącymi potrzebami jednostki zlecającej, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w przedmiocie ilości usług określonych w załączniku nr 1 w przypadkach, gdyby odbiegała ona od faktycznych potrzeb jednostki zlecającej.
6. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych usług według cen jednostkowych zgodnie ze złożoną ofertą.
7. Z uwagi na ewentualną możliwość korzystania z prac przeładunkowych i usług dodatkowych (np. praca dźwigu) wartość brutto umowy zostanie zwiększona o 20% kwoty brutto podanej w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 58634,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi holowania (CPV–50118110-9) i parkowania (CPV–98351100-9) pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych (nieobjętych dyspozycją art. 50a ust.1 i art. 130a ust. 4 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. Prawo o ruchu drogowym, tj. tekst jednolity (Dz. U. 2022 poz. 988 z późn. zm.), ochrony mienia z uwagi na podjęcie przez policję czynności służbowych oraz holowanie pojazdów służbowych dla KPP w Sieradzu ul. Sikorskiego 2
2. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 2 do SWZ, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 10 do SWZ – wzorze umowy.
3. Przewidywana ilość holowań (przewozów) oraz ilość dni/dób parkowania ujęta w Załączniku Nr 1 do SWZ dotyczy okresu 36 miesięcy i stanowi podstawę do wyliczenia ceny oferty.;
4. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji umowy w minimum 20% wartości brutto.
5. Świadczenie usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie
z bieżącymi potrzebami jednostki zlecającej, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w przedmiocie ilości usług określonych w załączniku nr 1 w przypadkach, gdyby odbiegała ona od faktycznych potrzeb jednostki zlecającej.
6. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych usług według cen jednostkowych zgodnie ze złożoną ofertą.
7. Z uwagi na ewentualną możliwość korzystania z prac przeładunkowych i usług dodatkowych (np. praca dźwigu) wartość brutto umowy zostanie zwiększona o 20% kwoty brutto podanej w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 100731,71 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi holowania (CPV–50118110-9) i parkowania (CPV–98351100-9) pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych (nieobjętych dyspozycją art. 50a ust.1 i art. 130a ust. 4 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. Prawo o ruchu drogowym, tj. tekst jednolity (Dz. U. 2022 poz. 988 z późn. zm.), ochrony mienia z uwagi na podjęcie przez policję czynności służbowych oraz holowanie pojazdów służbowych dla KPP w Wieluniu ul. Warszawska 22a
2. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 2 do SWZ, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 10 do SWZ – wzorze umowy.
3. Przewidywana ilość holowań (przewozów) oraz ilość dni/dób parkowania ujęta w Załączniku Nr 1 do SWZ dotyczy okresu 36 miesięcy i stanowi podstawę do wyliczenia ceny oferty.;
4. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji umowy w minimum 20% wartości brutto.
5. Świadczenie usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie
z bieżącymi potrzebami jednostki zlecającej, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w przedmiocie ilości usług określonych w załączniku nr 1 w przypadkach, gdyby odbiegała ona od faktycznych potrzeb jednostki zlecającej.
6. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych usług według cen jednostkowych zgodnie ze złożoną ofertą.
7. Z uwagi na ewentualną możliwość korzystania z prac przeładunkowych i usług dodatkowych (np. praca dźwigu) wartość brutto umowy zostanie zwiększona o 20% kwoty brutto podanej w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 83658,54 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi holowania (CPV–50118110-9) i parkowania (CPV–98351100-9) pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych (nieobjętych dyspozycją art. 50a ust.1 i art. 130a ust. 4 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. Prawo o ruchu drogowym, tj. tekst jednolity (Dz. U. 2022 poz. 988 z późn. zm.), ochrony mienia z uwagi na podjęcie przez policję czynności służbowych oraz holowanie pojazdów służbowych dla KPP w Wieruszowie Kuźnicka 28a
2. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 2 do SWZ, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 10 do SWZ – wzorze umowy.
3. Przewidywana ilość holowań (przewozów) oraz ilość dni/dób parkowania ujęta w Załączniku Nr 1 do SWZ dotyczy okresu 36 miesięcy i stanowi podstawę do wyliczenia ceny oferty.;
4. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji umowy w minimum 20% wartości brutto.
5. Świadczenie usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie
z bieżącymi potrzebami jednostki zlecającej, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w przedmiocie ilości usług określonych w załączniku nr 1 w przypadkach, gdyby odbiegała ona od faktycznych potrzeb jednostki zlecającej.
6. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych usług według cen jednostkowych zgodnie ze złożoną ofertą.
7. Z uwagi na ewentualną możliwość korzystania z prac przeładunkowych i usług dodatkowych (np. praca dźwigu) wartość brutto umowy zostanie zwiększona o 20% kwoty brutto podanej w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 58048,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne - art. 255 pkt. 3 uPzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne – dla części 1 postępowania wpłynęły dwie oferty:
Oferta nr 5 - Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Marcin Białek Pomoc Drogowa, Kadłub 22, 98-300 Wieluń
Oferta nr 6 - AUTO-HOLL LESIAK S.C ul. Wojska Polskiego 276A, 97-300 Piotrków Trybunalski

Oferta nr 6 - AUTO-HOLL LESIAK S.C została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp.
Cena oferty nr 5 Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Marcin Białek Pomoc Drogowa przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty. Różnica wynosi 39 100,00 zł.
Biorąc pod uwagę, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia uwzględnia wartość 20%, o której mowa w pkt. 5.7. SWZ (Z uwagi na ewentualną możliwość korzystania z prac przeładunkowych i usług dodatkowych (np. praca dźwigu) wartość brutto umowy zostanie zwiększona o 20% kwoty brutto podanej w ofercie), zwiększając wartość oferty o 20% różnica wynosi 61 200,00 zł.
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 71 400,00 zł.
Wartość oferty 110 500,00 zł (wartość umowy wg oferty to 132 600,00 zł).

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138682,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141019,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138682,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U HOL-TRANS CEZARY KRÓL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711057558

7.3.3) Ulica: Szkolna 6

7.3.4) Miejscowość: Rozprza, Niechcice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-340

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166419 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57687 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71870,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Walczak AUTO-SERWIS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351537310

7.3.3) Ulica: Pukinin 104G

7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 96-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86160 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47725 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116235 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47725 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-trans Norbert Jasianek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271795642

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 97

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 08-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52270 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne - art. 255 pkt. 3 uPzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;

Uzasadnienie faktyczne – dla części 1 postępowania wpłynęła jedna oferta:
Oferta nr 5 - Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Marcin Białek Pomoc Drogowa, Kadłub 22, 98-300 Wieluń
Cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty. Różnica wynosi 41 600,00 zł.
Biorąc pod uwagę, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia uwzględnia wartość 20%, o której mowa w pkt. 5.7. SWZ (Z uwagi na ewentualną możliwość korzystania z prac przeładunkowych i usług dodatkowych (np. praca dźwigu) wartość brutto umowy zostanie zwiększona o 20% kwoty brutto podanej w ofercie), zwiększając wartość oferty o 20% różnica wynosi 70 500,00 zł.
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 102 900,00 zł.
Wartość oferty 144 500,00 zł (wartość umowy wg oferty to 173 400,00 zł).

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne - art. 255 pkt. 3 uPzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne – dla części 6 postępowania wpłynęła jedna oferta: Auto-Naprawa Jan Gruszka, Marii Konopnickiej 1, 98-405 Galewice.
Cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty. Różnica wynosi 92 190,00 zł.
Biorąc pod uwagę, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia uwzględnia wartość 20%, o której mowa w pkt. 5.7. SWZ (Z uwagi na ewentualną możliwość korzystania z prac przeładunkowych i usług dodatkowych (np. praca dźwigu) wartość brutto umowy zostanie zwiększona o 20% kwoty brutto podanej w ofercie), zwiększając wartość oferty o 20% różnica wynosi 124 908 zł.
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 71 400,00 zł.
Wartość oferty 163 590,00 zł (wartość umowy wg oferty to 196 308,00 zł).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.