Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00352428/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
- 2025/BZP 00360078/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-04
- 2025/BZP 00366006/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58/ 323 61 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umg-ezamawiajacy.gdansk.gda.pl/pn/UMG/demand/224502/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-507d25be-501d-4260-8f82-9784ad49a77d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352428
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.33.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1056910,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia (terenów, obiektów, urządzeń, mienia ruchomego) w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Gdańsku (Zamawiający) w systemie całodobowym, polegających na:
a) bezpośredniej ochronie fizycznej,
b) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych Zamawiającego,
c) monitorowanie obrazów z lokalnych systemów telewizji obiektowej (CCTV),
d) ochronie doraźnej przez samochodowe Grupy Interwencyjne Wykonawcy,
e) realizacji usług portierskich.
2. Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku, odbywa się w obiektach:
a) Obiekt nr 1 Gdańsk ul. Smoleńska 5/7 (budynek szkolny, internat, hala sportowa warsztaty):
• W dni robocze od godz. 15:00 do godz. 07:00 dnia następnego,
• W soboty, niedziele, dni wolne od pracy i święta dozór całodobowy
b) Obiekt nr II w Gdańsku ul. Smoleńska 6/8 (budynek szkolny, teren zewnętrzny)
• W dni robocze od godz. 15:00 do godz. 7:00 dnia następnego
• W soboty, niedziele, dni wolne od pracy i święta dozór całodobowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1067584,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1067584,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1067584,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JANTAR2 Sp.zo.o.- LIDER KONSORCJUM
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JANTAR Spz.o.o. - Partner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771283417
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 71
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1067584,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- DOSTAWA I INSTALACJA INFRASTRUKTURY POD STACJĘ BAZOWĄ SYSTEMU TETRA W OBIEKTACH KPP W WEJHEROWIE ORAZ KP W ŁEBIE
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, modułowego systemu dydaktycznego modelującego zachowanie się cieczy w procesach przemysłowych
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na podstawie kart flotowych dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku w 2026 r.
- Dostawa trokarów laparoskopowych i zamykaczy na potrzeby Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Onkologicznej, Transplantacyjnej i Ogólnej UCK
- Usługa przeprowadzenia ilościowej analizy mikroRNA (miRNA) metodą sekwencjonowania wysokoprzepustowego
- Utrzymanie Systemu Wskaźnikowego Pomiaru pyłu PM10 na terenie Gmin Gdynia, Sopot i Wejherowo w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony i dozoru osób i mienia w budynku Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Wielospecjalistycznego Szpitala - Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu 2
- Usługi ochrony fizycznej i elektronicznej osób i mienia siedzib Muzeum w Koszalinie
- Ochrona osób i mienia w obiektach Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi przy ul. Gdańskiej 13
- Usługa całodobowej obsługi portierni, monitoringu wraz z dozorem mienia w budynku siedziby Zamawiającego przy ul. Kanoniczej 12 w Krakowie.
- KPN/24/2025 Usługa dozoru mienia KPN poprzez systemy monitoringu wraz z przyjazdem patroli interwencyjnych oraz usł. dozoru osobowego i z usł. konserwacji syst.alarmowych, sys. p.poż i monit.wizyjnego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.