Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00389532/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie pomieszczeń noclegowych w filiach i oddziałach Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w systemy klimatyzacji -15 zadań”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016321074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księżycowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-934
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@lpr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie pomieszczeń noclegowych w filiach i oddziałach Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w systemy klimatyzacji -15 zadań”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f66214a-4963-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389532/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/X/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w oddziale w Gdańsku, Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy ul. Szybowcowa 37, 80-298 Gdańsk4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w filii w Gorzowie Wlkp., ul. Jana Dekerta 4, 66-400 Gorzów Wlkp.4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w filii w Katowicach, ul. Lotnisko 34, Lotnisko-Muchowiec, 40-271 Katowice4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w filii w Kielcach, Lotnisko Kielce-Masłów, ul. Jana Pawła II 9A, 26-001 Masłów4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w filii w Łodzi, Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta, lotnisko Lublinek, ul. Gen. Maczka 36C, 94-328 Łódź4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w filii w Ostrowie Wlkp., Michałków 1A, 63-410 Ostrów Wlkp.4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w filii w Płocku, ul. Bielska 60, 09-400 Płock4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w filii w Opolu, ul. Lotniskowa 25, 46-070 Polska Nowa Wieś4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w filii w Poznaniu, Port Lotniczy Poznań-Ławica im. Henryka Wieniawskiego ul. Bukowska 283, 60-189 Poznań4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w filii w Sokołowie Podlaskim, Al. 550-Lecia 9, 08-300 Sokołów Podlaski4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w filii w Suwałkach, ul. Wojczyńskiego 2a, 16-400 Suwałki4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w filii we Wrocławiu, Port lotniczy Wrocław im. Mikołaja Kopernika ul. Skarżyskiego 19, 54-530 Wrocław4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w filii w Zielonej Górze, Przylep - Skokowa 17, 66-015 Zielona Góra4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w filii w Bydgoszczy, 86-021 Żołędowo, ul. Szosa Gdańska 314.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w filii w Białystoku, 15-602 Białystok, ul. Ciołkowskiego 24.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 17870,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22947,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22947,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CNT plus sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833298919
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 7
7.3.4) Miejscowość: Straszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 83-010
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22947,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23111,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23111,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CompBi – Usługi Komputerowe Grzegorz Bieńkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541006662
7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 10
7.3.4) Miejscowość: Łobez
7.3.5) Kod pocztowy: 73-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPBI"- Usługi Komputerowe Grzegorz Bieńkowski
jakie przetargi wygrała firma
"COMPBI"- Usługi Komputerowe Grzegorz Bieńkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23111,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klimatyzacja Klima Bartosz Huk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592044182
7.3.3) Ulica: Tumlin Dąbrówka 46
7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-050
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLIMATYZACJA KLIMA BARTOSZ HUK
jakie przetargi wygrała firma
KLIMATYZACJA KLIMA BARTOSZ HUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klimatyzacja Klima Bartosz Huk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592044182
7.3.3) Ulica: Tumlin Dąbrówka 46
7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-050
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLIMATYZACJA KLIMA BARTOSZ HUK
jakie przetargi wygrała firma
KLIMATYZACJA KLIMA BARTOSZ HUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25565,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klimatyzacja Klima Bartosz Huk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592044182
7.3.3) Ulica: Tumlin Dąbrówka 46
7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-050
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLIMATYZACJA KLIMA BARTOSZ HUK
jakie przetargi wygrała firma
KLIMATYZACJA KLIMA BARTOSZ HUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL - PRO Mateusz Litwin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: _5811851266
7.3.3) Ulica: ul. Łąki 21 B
7.3.4) Miejscowość: Ryjewo
7.3.5) Kod pocztowy: 82-420
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25565,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL - PRO Mateusz Litwin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5811851266
7.3.3) Ulica: ul. Łąki 21 B
7.3.4) Miejscowość: Ryjewo
7.3.5) Kod pocztowy: 82-420
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL - PRO Mateusz Litwin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811851266
7.3.3) Ulica: ul. Łąki 21 B
7.3.4) Miejscowość: Ryjewo
7.3.5) Kod pocztowy: 82-420
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23111,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23111,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CompBi – Usługi Komputerowe Grzegorz Bieńkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8541006662
7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 10
7.3.4) Miejscowość: Łobez
7.3.5) Kod pocztowy: 73-150
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPBI"- Usługi Komputerowe Grzegorz Bieńkowski
jakie przetargi wygrała firma
"COMPBI"- Usługi Komputerowe Grzegorz Bieńkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23111,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klimat Mateusz Stachurski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5423169878
7.3.3) Ulica: ul. Dubois 27/18
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-349
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klimat Mateusz Stachurski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5423169878
7.3.3) Ulica: ul. Dubois 27/18
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-349
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL - PRO Mateusz Litwin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5811851266
7.3.3) Ulica: ul. Łąki 21 B
7.3.4) Miejscowość: Ryjewo
7.3.5) Kod pocztowy: 82-420
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23111,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23111,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CompBi – Usługi Komputerowe Grzegorz Bieńkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8541006662
7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 10
7.3.4) Miejscowość: Łobez
7.3.5) Kod pocztowy: 73-150
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPBI"- Usługi Komputerowe Grzegorz Bieńkowski
jakie przetargi wygrała firma
"COMPBI"- Usługi Komputerowe Grzegorz Bieńkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23111,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23111,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25565,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23111,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CompBi – Usługi Komputerowe Grzegorz Bieńkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8541006662
7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 10
7.3.4) Miejscowość: Łobez
7.3.5) Kod pocztowy: 73-150
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPBI"- Usługi Komputerowe Grzegorz Bieńkowski
jakie przetargi wygrała firma
"COMPBI"- Usługi Komputerowe Grzegorz Bieńkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23111,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23111,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klimat Mateusz Stachurski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: i , NIP: 5423169878
7.3.3) Ulica: ul. Dubois 27/18
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-349
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-18INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont instalacji odpływu ścieków z wpustów w pomieszczeniu kuchni w budynku nr 69
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych (dry-coolerów) dla COK w Centrali NBP w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Świadczenie na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przewodowej realizowanej przez łącza cyfrowe ISDN oraz SIP Trunk do sieci publicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku Centrum Nauki.
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Doposażenie w instalację klimatyzacji budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Markach, ul. Okólna 34"
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni odnawialnych źródeł energii służącego do realizacji zajęć praktycznych
- Zakup, dostawa i montaż systemu klimatyzacji w budynku E40/1 wraz z pracami budowlanymi.
- Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów i agregatu chłodniczego w ramach zadania: "Montaż systemów klimatyzacji w pomieszczeniach Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie"
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.