eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZałuskiZakup pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo - wychowawczych i edukacyjnych oraz zakup i montaż wyposażenia do budynku szkoły podstawowej w Szczytnie



Ogłoszenie z dnia 2025-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo – wychowawczych i edukacyjnych oraz zakup i montaż wyposażenia do budynku szkoły podstawowej w Szczytnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Załuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378545

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 17

1.5.2.) Miejscowość: Załuski

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-142

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaluski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zaluski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo – wychowawczych i edukacyjnych oraz zakup i montaż wyposażenia do budynku szkoły podstawowej w Szczytnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84856061-5571-4177-953e-fd2264d54816

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002044/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Adaptacja wybranych pomieszczeń wraz z przebudową w budynku szkoły podstawowej w Szczytnie w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch+ 2022-2029 (etap 1)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności (dalej KPO) w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0–3 lat (żłobki, kluby dziecięce)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394061

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 364904,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo – wychowawczych i edukacyjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

37510000-6 - Lalki

37523000-0 - Puzzle

22112000-8 - Czytanki

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

4.5.5.) Wartość części: 92988 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i montaż wyposażenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39111000-3 - Siedziska

33192000-2 - Meble medyczne

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

38652100-1 - Projektory

39290000-1 - Wyposażenie różne

39330000-4 - Urządzenia dezynfekujące

34912100-4 - Wózki popychane

4.5.5.) Wartość części: 271916,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia wówczas, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Zamawiający kierując się zasadami wydatkowania środków publicznych w sposób oszczędny, celowy i racjonalny przy zachowaniu najlepszych efektów z danych nakładów, podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania z powodu ważności indywidualnego interesu Zamawiającego co do zmiany opisu przedmiotu zamówienia. W związku z wystąpieniem tejże okoliczności, zmieni się opis przedmiotu zamówienia, co powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28644,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 727065,09 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia wówczas, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Zamawiający kierując się zasadami wydatkowania środków publicznych w sposób oszczędny, celowy i racjonalny przy zachowaniu najlepszych efektów z danych nakładów, podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania z powodu ważności indywidualnego interesu Zamawiającego co do zmiany opisu przedmiotu zamówienia. W związku z wystąpieniem tejże okoliczności, zmieni się opis przedmiotu zamówienia, co powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124196,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1086096,35 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.