Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup innowacyjnej licencji do platformy edukacyjnej dedykowanej wdrożeniu programu wychowania do dwujęzyczności w ramach projektu Dwujęzyczne maluchy w Nowym Sączu wraz ze szkoleniami nauczycieli/ek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz - Centrum Pozyskiwania Funduszy i Przedsiębiorczości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492840405
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@inkubator.nowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup innowacyjnej licencji do platformy edukacyjnej dedykowanej wdrożeniu programu wychowania do dwujęzyczności w ramach projektu Dwujęzyczne maluchy w Nowym Sączu wraz ze szkoleniami nauczycieli/ek
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-734c090a-0d80-48cd-914b-07d24471a6ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049325/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup innowacyjnej licencji do platformy edukacyjnej dedykowanej wdrożeniu programu wychowania do dwujęzyczności w ramach projektu Dwujęzyczne maluchy w Nowym Sączu wraz ze szkoleniami nauczycieli/ek
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt: „Dwujęzyczne maluchy w Nowym Sączu” realizowany przez Miasto Nowy Sącz przez Grzegorza Sus – Dyrektora Centrum Pozyskiwania Funduszy i Przedsi„Dwujęzyczne maluchy w Nowym Sączu” realizowany przez Miasto Nowy Sącz w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 6.9 Wsparcie wychowania przedszkolnego,
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
- https://platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz,
- poczty elektronicznej – adres e-mail: : sekretariat@inkubator.nowysacz.pl
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu poczty
elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. W przypadku pytań technicznych związanych z funkcjonowaniem platformy należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta
Platformy: nr tel. (22) 101 02 02, adres e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Kierowane do
wszystkich Wykonawców informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany specyfikacji, w tym zmiany terminu składania i
otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencję, której adresatem jest
konkretny Wykonawca, Zamawiający będzie przekazywał temu Wykonawcy w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, z
zastrzeżeniem ust 2.
5. Zamawiający wskazuje minimalne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w najbardziej aktualnej wersji, (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0),
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.,
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównym Urzędu Miar.
7. Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB. - Zalecany format: .pdf.
8. Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XAdES. Wykonawca powinien
pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisanym
9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .zls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
10. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formtów .zip lub .7z.
11. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
12. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania
dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści specyfikacji, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/ strona/45-instrukcje .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w Załącznikach nr 1A i nr 1B do
SWZ.
2. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych,
przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO – oświadczenie jest ujęte w Formularzu oferty.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w Załącznikach nr 1A i nr 1B do
SWZ.
2. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych,
przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO – oświadczenie jest ujęte w Formularzu oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NIP.262.01.2025.DM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup innowacyjnej licencji do platformy edukacyjnej dedykowanej wdrożeniu programu wychowania do dwujęzyczności w ramach projektu „Dwujęzyczne maluchy w Nowym Sączu” wraz ze szkoleniami nauczycieli/nauczycielek z zakresu prowadzenia zajęć zgodnych z koncepcją wdrażania Programu Wychowania w Dwujęzyczności oraz szkoleniami nauczycieli/nauczycielek z zakresu wdrażania dwujęzyczności – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium – „Wsparcie techniczne w zakresie funkcjonowania platformy edukacyjnej”
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium (M) – Dostarczenie dodatkowych (poza wymaganiami podstawowymi) materiałów edukacyjnych towarzyszących/uzupełniających edukacji z platformą (dla dzieci, nauczycieli/nauczycielek)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1 nie podlegają wykluczeniu;
2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
2.1.1 Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej:
2.2.1 Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
2.3.1 Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1 Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował:
- minimum 1 dostawę na 1 oprogramowanie spełniające warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia dla podobnej liczby dostępów;
- realizacje min. 1 szkolenia/kursu grupowego (dla grup min. 3 osobowych) z zakresu Opis Przedmiotu Zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
I. Przez 1 szkolenie/kurs grupowy należy rozumieć szkolenie/kurs przeprowadzony dla 1 grupy (min. 3 osobowej) nauczycielek/li przedszkola w pełnym wymiarze godzin, z należytą starannością.
II. Referencje lub dowody należytego wykonania powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III. Nie potwierdzenie należytego wykonania oraz pozostałych warunków z pkt i będzie skutkowało nie uwzględnieniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
- odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę poza granicami RP podmiot składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw/usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz dostaw stanowi załącznik 10 do SWZ. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw/usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług, o którym mowa powyżej, dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z dokumentami postępowaniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z dokumentami postępowania6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 7 do SWZ.2. Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-13 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-11
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Uszczegółowione daty: zgodnie z harmonogramem określonym w dokumentach zamówienia. Zakończenie realizacji umowy nastąpi do 31.08.2028 r.INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.94.2025 Wykonanie robót budowlanych (...)Dostosowanie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla osób niepełnosprawnych (...) w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III".
- BZP.271.93.2025 Wykonywanie usług weterynaryjnych(...) w Miejskim Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Nowym Sączu zlokalizowanym przy ul. Tłoki 24D
- Zakup innowacyjnej licencji do platformy edukacyjnej dedykowanej wdrożeniu programu wychowania do dwujęzyczności w ramach projektu Dwujęzyczne maluchy w Nowym Sączu wraz ze szkoleniami nauczycieli/ek
- Wykonywanie przeglądów, diagnostyki i napraw aparatury medycznej i urządzeń technicznych
- Zamówienie na roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (...).
- Zamówienie na dostawę symulatora maszyn leśnych do Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w ramach projektu pn. "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych (...)
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup szkoleń dla Pionu - Ośrodka Standaryzacji i Certyfikacji (z podziałem na 8 części)
- Organizacja i realizacja studiów podyplomowych dla nauczycieli licealnych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)
- Dostawa informatycznych programów specjalistycznych wraz z licencjami producentów oraz dostawa subskrypcji dla oprogramowań - wymienionych w tabelach asortymentowo-cenowych nr 1-12 w formularzu ofert.
- Zakup oprogramowania wraz z wdrożeniem oraz aktualizacja aplikacji
- Dodatkowe zajęcia dla dzieci - trening umiejętności społecznych w ramach projektu "Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych"
- Zakup innowacyjnej licencji do platformy edukacyjnej dedykowanej wdrożeniu programu wychowania do dwujęzyczności w ramach projektu Dwujęzyczne maluchy w Nowym Sączu wraz ze szkoleniami nauczycieli/ek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.