eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka"Zakup fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem"



Og³oszenie z dnia 2025-10-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KAZIMIERZA WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009780

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kazimierza Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413521-937

1.5.8.) Numer faksu: 413521-956

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazmierzawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kazimierzawielka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f94a17ea-20bc-4a60-96ed-4767d59eed37

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00457776

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00050650/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 „Zakup fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f94a17ea-20bc-4a60-96ed-4767d59eed37

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj
postêpowania/konkursy”).
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej,
w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66
ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿
wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych,
przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
8. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
9. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
10. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta i Gminy w Kazimierzy Wielkiej z siedzib± : ul. Ko¶ciuszki 12, 28-
500 Kazimierza Wielka. 2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: biuro@data-protect.pl
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstaw±
prawn± ich przetwarzania jest zgoda Wykonawcy wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy
prawa:
- ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. –Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 pó¼n. zm.);
- Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych
oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415),
- ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( DZ.U. z 2020 r. poz. 164).
4) Pañstwa dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez
okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
5) Pañstwa dane bêd± przekazywane:
- dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 26
wrze¶nia 2001r o dostêpie do informacji publicznej oraz podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa;
- ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron±
prywatno¶ci lub interesem publicznym;
- ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty z
którymi Administrator danych zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych
w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do
mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców
tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
6) W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania, dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w
punkcie 5 ppkt. b).
7) Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ
warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e
¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych,
a w szczególno¶ci na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych skutkuj± niemo¿no¶ci± wziêcia udzia³u w postêpowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: II.271.16.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej koparki ko³owej wraz z osprzêtem.

1) Koparka ko³owa posiadaj±ca certyfikat CE spe³niaj±ca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania siê po drogach publicznych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
2) Rok produkcji 2024 - 2025.
3) Masa eksploatacyjna od 13 500 kg do 15 000 kg.
4) Przeciwwaga przy obrocie o k±t 90 wychylenie max nie wiêcej ni¿ 500 mm poza obrys koparki)
5) Uk³ad hydrauliczny - wydajno¶æ pompy hydraulicznej lub zespo³u pomp hydraulicznych minimum 250 l/min i ci¶nieniu min 300 bar.
6) Zamki bezpieczeñstwa co najmniej na si³ownikach podnoszenia wysiêgnika oraz pozycjonowania ramienia koparki
7) Ramiê koparkowe 2-krotnie ³amane ( 3 segmentowe)

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±czniki nr 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji na koparkê ko³ow± (G) – waga kryterium 40 %.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) – waga 60 %
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

2) Okres gwarancji na koparkê ko³ow± (G) – waga kryterium 40%
Kryterium – „Okres gwarancji na koparkê ko³ow±”– poszczególnym ofertom zostan± przyznane punkty w oparciu o zadeklarowan± warto¶æ oferowanego okresu gwarancji producenta dla koparki ko³owej. Im d³u¿szy okres gwarancji tym wiêksza liczba przyznanych punktów. Przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 12 miesiêcy lub 3500 mth.
W przypadku nie uzupe³nienia w formularzu ofertowym pola – okres gwarancji– Zamawiaj±cy domy¶lnie ustala minimalny wymagany okres jako 12 miesiêcy lub 3500 mth,
W przypadku wskazania okresu gwarancji ni¿szego ni¿ minimalny wymagany okres tj. 12 miesiêcy lub 3500 mth – oferta bêdzie podlegaæ odrzuceniu, jako niezgodna z tre¶ci± SWZ (art. 226 ust 1 pkt
5),
W przypadku wskazania okresu gwarancji mechanicznej wy¿szego ni¿ 36 miesiêcy lub 5500 mth – oferta uzyska maksymaln± ilo¶æ punktów w danym kryterium tj. 40 pkt, Punktacja:
- okres 12 miesiêcy lub 3500 mth – 0 pkt
- okres 24 miesiêcy lub 4500 mth – 20 pkt
- okres 36 miesiêcy lub 5500 mth – 40 pkt

Maksymalnie w danym kryterium mo¿na otrzymaæ 40 pkt.

D³ugo¶æ okresu gwarancji oraz limit mth przy ocenie ofert rozpatrywane bêd± ³±cznie, oznacza to, ¿e Wykonawca chc±c uzyskaæ wy¿sz± liczbê punktów w tym kryterium, musi spe³niæ ³±cznie wymagania dot. okresu gwarancji jak i minimalnego limitu mth.

Informacjê nale¿y wskazaæ w formularzu ofertowym.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na koparkê ko³ow±

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe.
1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê zgodno¶ci cech u¿ytkowych oferowanych urz±dzeñ z opisem
przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) Szczegó³owy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu pozwalaj±cy na
jednoznaczne potwierdzenie zgodno¶ci oferowanej koparki z minimalnymi wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego
– za³±cznik nr 7 do SWZ.
2) Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶æ uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki
zakres zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków do wprowadzenia Zamawiaj±cy informuje, i¿ rodzaj i zakres zmian okre¶lony
zosta³ w rozdziale XXIII SWZ i wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-14 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-14 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.