Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LISIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 7
1.5.2.) Miejscowość: Lisia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-140
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 678 46 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lisiagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lisiagora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7306f5a7-7ceb-48f1-861b-761f49a78ae5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034798/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7306f5a7-7ceb-48f1-861b-761f49a78ae53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamówienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: . Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str.1); zwanym dalej "RODO", informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lisia Góra z/s Lisia Góra ul. 1 Maja 7 , 33-140 Lisia Góra;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Lisia Góra jest Pani Paulina Pikul;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), dalej ustawa Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO
10) Objaśnienia:
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.1.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 – Dostawa radiostacji cyfrowych nasobnych
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
a) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 4 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 195000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami.
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji 30 punktów
3. Okres gwarancji 10 punktów
Razem 100 punktów
2. Sposób dokonywania oceny:
a) sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn/ Cb) x 60 punktów
gdzie:
Pc – liczba punktów
Cbn – najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto
Cb – proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto
3. Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji (Pt)i:
- do 7 dni – 30 pkt
- do 14 dni – 20 pkt
- do 21 dni – 10 pkt
- do 28 dni – 0 pkt
4. Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (Pg):
zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 0 pkt
zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 10 pkt
Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 36 miesięcy.
Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesięcy.
Uwaga:
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego okres gwarancji , będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres minimalny 36 miesięcy.
W przypadku wskazania dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy, w kryterium tym zostanie przydzielona maksymalna liczba punktów, tj. 40 pkt
Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
Lp = Pc +Pt + Pg, gdzie:
Lp – całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc– liczba punktów uzyskanych za kryterium „cena”,
Pt – liczba punktów uzyskanych za kryterium „termin realizacji”
Pg – liczba punktów uzyskanych za kryterium „ okres gwarancji”
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 – Dostawa ubrań specjalnych, butów strażackich bojowych oraz hełmów strażackich bojowych (komplet)
. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
a) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 4 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 195000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami.
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji 30 punktów
3. Okres gwarancji 10 punktów
Razem 100 punktów
2. Sposób dokonywania oceny:
a) sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn/ Cb) x 60 punktów
gdzie:
Pc – liczba punktów
Cbn – najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto
Cb – proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto
3. Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji (Pt)i:
- do 7 dni – 30 pkt
- do 14 dni – 20 pkt
- do 21 dni – 10 pkt
- do 28 dni – 0 pkt
4. Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (Pg):
zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 0 pkt
zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 10 pkt
Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 36 miesięcy.
Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesięcy.
Uwaga:
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego okres gwarancji , będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres minimalny 36 miesięcy.
W przypadku wskazania dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy, w kryterium tym zostanie przydzielona maksymalna liczba punktów, tj. 40 pkt
Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
Lp = Pc +Pt + Pg, gdzie:
Lp – całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc– liczba punktów uzyskanych za kryterium „cena”,
Pt – liczba punktów uzyskanych za kryterium „termin realizacji”
Pg – liczba punktów uzyskanych za kryterium „ okres gwarancji”
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3 – Dostawa pił do betonu
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
a) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 4 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 29000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 42641300-4 - Obrabiarki do obróbki betonu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami.
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji 30 punktów
3. Okres gwarancji 10 punktów
Razem 100 punktów
2. Sposób dokonywania oceny:
a) sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn/ Cb) x 60 punktów
gdzie:
Pc – liczba punktów
Cbn – najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto
Cb – proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto
3. Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji (Pt)i:
- do 7 dni – 30 pkt
- do 14 dni – 20 pkt
- do 21 dni – 10 pkt
- do 28 dni – 0 pkt
4. Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (Pg):
zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 0 pkt
zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 10 pkt
Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 36 miesięcy.
Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesięcy.
Uwaga:
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego okres gwarancji , będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres minimalny 36 miesięcy.
W przypadku wskazania dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy, w kryterium tym zostanie przydzielona maksymalna liczba punktów, tj. 40 pkt
Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
Lp = Pc +Pt + Pg, gdzie:
Lp – całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc– liczba punktów uzyskanych za kryterium „cena”,
Pt – liczba punktów uzyskanych za kryterium „termin realizacji”
Pg – liczba punktów uzyskanych za kryterium „ okres gwarancji”
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4 – Dostawa mierników promieniowania jonizującego
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
a) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 4 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 9000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami.
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji 30 punktów
3. Okres gwarancji 10 punktów
Razem 100 punktów
2. Sposób dokonywania oceny:
a) sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn/ Cb) x 60 punktów
gdzie:
Pc – liczba punktów
Cbn – najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto
Cb – proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto
3. Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji (Pt)i:
- do 7 dni – 30 pkt
- do 14 dni – 20 pkt
- do 21 dni – 10 pkt
- do 28 dni – 0 pkt
4. Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (Pg):
zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 0 pkt
zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 10 pkt
Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 36 miesięcy.
Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesięcy.
Uwaga:
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego okres gwarancji , będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres minimalny 36 miesięcy.
W przypadku wskazania dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy, w kryterium tym zostanie przydzielona maksymalna liczba punktów, tj. 40 pkt
Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
Lp = Pc +Pt + Pg, gdzie:
Lp – całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc– liczba punktów uzyskanych za kryterium „cena”,
Pt – liczba punktów uzyskanych za kryterium „termin realizacji”
Pg – liczba punktów uzyskanych za kryterium „ okres gwarancji”
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Dostawa plandek ochronnych
4.2.5.) Wartość części: 16000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39512200-6 - Pokrycia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami.
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji 30 punktów
3. Okres gwarancji 10 punktów
Razem 100 punktów
2. Sposób dokonywania oceny:
a) sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn/ Cb) x 60 punktów
gdzie:
Pc – liczba punktów
Cbn – najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto
Cb – proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto
3. Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji (Pt)i:
- do 7 dni – 30 pkt
- do 14 dni – 20 pkt
- do 21 dni – 10 pkt
- do 28 dni – 0 pkt
4. Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (Pg):
zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 0 pkt
zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 10 pkt
Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 36 miesięcy.
Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesięcy.
Uwaga:
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego okres gwarancji , będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres minimalny 36 miesięcy.
W przypadku wskazania dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy, w kryterium tym zostanie przydzielona maksymalna liczba punktów, tj. 40 pkt
Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
Lp = Pc +Pt + Pg, gdzie:
Lp – całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc– liczba punktów uzyskanych za kryterium „cena”,
Pt – liczba punktów uzyskanych za kryterium „termin realizacji”
Pg – liczba punktów uzyskanych za kryterium „ okres gwarancji”
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 6 – Dostawa przedłużaczy na zwijadle
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
a) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 4 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 11000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31224810-3 - Przedłużacze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami.
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji 30 punktów
3. Okres gwarancji 10 punktów
Razem 100 punktów
2. Sposób dokonywania oceny:
a) sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn/ Cb) x 60 punktów
gdzie:
Pc – liczba punktów
Cbn – najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto
Cb – proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto
3. Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji (Pt)i:
- do 7 dni – 30 pkt
- do 14 dni – 20 pkt
- do 21 dni – 10 pkt
- do 28 dni – 0 pkt
4. Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (Pg):
zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 0 pkt
zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 10 pkt
Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 36 miesięcy.
Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesięcy.
Uwaga:
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego okres gwarancji , będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres minimalny 36 miesięcy.
W przypadku wskazania dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy, w kryterium tym zostanie przydzielona maksymalna liczba punktów, tj. 40 pkt
Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
Lp = Pc +Pt + Pg, gdzie:
Lp – całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc– liczba punktów uzyskanych za kryterium „cena”,
Pt – liczba punktów uzyskanych za kryterium „termin realizacji”
Pg – liczba punktów uzyskanych za kryterium „ okres gwarancji”
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Cześć 7 – Dostawa worków na piasek
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
a) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 4 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 8000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami.
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji 30 punktów
3. Okres gwarancji 10 punktów
Razem 100 punktów
2. Sposób dokonywania oceny:
a) sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn/ Cb) x 60 punktów
gdzie:
Pc – liczba punktów
Cbn – najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto
Cb – proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto
3. Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji (Pt)i:
- do 7 dni – 30 pkt
- do 14 dni – 20 pkt
- do 21 dni – 10 pkt
- do 28 dni – 0 pkt
4. Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (Pg):
zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 0 pkt
zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 10 pkt
Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 36 miesięcy.
Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesięcy.
Uwaga:
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego okres gwarancji , będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres minimalny 36 miesięcy.
W przypadku wskazania dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy, w kryterium tym zostanie przydzielona maksymalna liczba punktów, tj. 40 pkt
Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
Lp = Pc +Pt + Pg, gdzie:
Lp – całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc– liczba punktów uzyskanych za kryterium „cena”,
Pt – liczba punktów uzyskanych za kryterium „termin realizacji”
Pg – liczba punktów uzyskanych za kryterium „ okres gwarancji”
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realziacji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-08
INNE PRZETARGI LISIA GÓRA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup wyposażenia uzupełniającego funkcjonowanie kina w Gminnym Centrum Kultury i Czytelnictwa w Lisiej Górze"
więcej: przetargi LISIA GÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu do zabezpieczenia logistycznego mieszkańców Tomaszowa Lubelskiego"
- "Zakup i dostawa sprzętu do ochrony ludności cywilnej"
- Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby ochrony ludności w gminie Tryńcza
- Zakup umundurowania dla strażaków w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Zabezpieczenie logistyczne na terenie Gminy Baranowo
- Dostawa urządzeń i artykułów dla Powiatu Opolskiego na rok 2025 w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.