Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00397159/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa serwerów, serwerowych systemów operacyjnych i licencji oraz akcesoriów komputerowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sniadecja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1484c277-52e4-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwerów, serwerowych systemów operacyjnych i licencji oraz akcesoriów komputerowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1484c277-52e4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00134289/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.29 Dostawa serwerów, serwerowych systemów operacyjnych i licencji dostępowych oraz akcesoriów komputerowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.41.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 461764,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Podzespoły komputeroweOpis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
• załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Szczegółowy Oferty – opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu 1,
• załącznik nr 5.1 do SWZ – Projekt umowy w zakresie Pakietu 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 55260,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Serwery, serwerowe systemy operacyjne i licencjeOpis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
• załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Szczegółowy Oferty – opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu 2,
• załącznik nr 5.2 do SWZ – Projekt umowy w zakresie Pakietu 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 406504 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do Pakietu nr 1 zostały złożone dwie oferty, które zostały odrzucone. W związku z powyższym postępowanie w Pakiecie nr 1 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Pakiecie nr 2 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup 5 systemów chłodzenia skóry głowy dla pacjentów onkologicznych
- DOSTAWA WOSORYTYDU
- Rozbiórka i budowa ogrodzenia murowanego cmentarza wyznania Mojżeszowego przy ul. Wschodniej w Białymstoku
- Budowa ekranu akustycznego przy drodze krajowej nr 8 w m. Osowy Grąd - projektuj i buduj
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT Białystok.
- Ochrona fizyczna Sądu Rejonowego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - rozbudowa istniejącego zespołu urządzeń zapewniających bezpieczeństwo informatyczne systemów Urzędu Miejskiego oraz dostawa nowych licencji.
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorząd w Dobryszycach" - etap I
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz wdrożenia dedykowanego, autonomicznego systemu egzaminowania komputerowego (zdalnego oraz stacjonarnego)
więcej: Nośniki do przechowywania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.