eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokOchrona fizyczna S±du Rejonowego w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2025-05-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona fizyczna S±du Rejonowego w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Rejonowy w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321299

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 103

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: og@bialystok.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bialystok.sr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

wymiar sprawiedliwo¶ci

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna S±du Rejonowego w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-94ddc398-736c-4986-9571-43b2c3fd4674

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00226666

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00136301/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Ochrona fizyczna

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94ddc398-736c-4986-9571-43b2c3fd4674

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres
email:og@bialystok.sr.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
eZamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
eZamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych (oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w
tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym
mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2
ustawy Pzp), sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady
Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.
2247), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie
elektronicznej tj. w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor S±du Rejonowego w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. Mickiewicza 103, 15-950 Bia³ystok;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w S±dzie Rejonowego w Bia³ymstoku jest Pani Renata Fajkowska, kontakt: adres e-mail iod@bialystok.sr.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego G.261.2.2025 prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 w zwi±zku z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.)
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: G.261.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie sta³ej ochrony fizycznej osób i mienia S±du Rejonowego w Bia³ymstoku
2. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj±:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy za³±cznik nr 1 a oraz 1b do SWZ;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia z godnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dania 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie lub wykonuje co najmniej dwie us³ugi ochrony fizycznej obiektów, ¶wiadczone w sposób ci±g³y, przez okres nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy, ka¿da na podstawie jednej umowy o warto¶ci min. 800 000,00 z³ brutto
w przeliczeniu na rok (ka¿da us³uga winna byæ realizowana na podstawie jednej umowy). Zamawiaj±cy przyj±³, i¿ zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2022 r. poz. 1225) przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny;
b) dysponuje: min. 15 pracownikami ochrony wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Pracownicy musz± równie¿ posiadaæ po¶wiadczenie bezpieczeñstwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzul± "Zastrze¿one" (osoby wytypowane do ochrony obiektów Zamawiaj±cego – nie dotyczy pracowników grup interwencyjnych);
c) dysponuje: min. 2 samochodami dla grup interwencyjnych;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w O¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania - zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualn± koncesjê Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych (wcze¶niej MSWiA) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995), przy czym, ze wzglêdu na charakterystykê zamówienia w przypadku gdy do przetargu przyst±pi± wykonawcy wspólnie, powy¿sz± koncesjê nale¿y przedstawiæ dla ka¿dego podmiotu, który bêdzie wykonywa³ dzia³alno¶æ objêt± koncesjonowaniem;
2) wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek ten zosta³ spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi na wykazie co najmniej dwie us³ugi ochrony fizycznej obiektów, ¶wiadczone w sposób ci±g³y, przez okres nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy, ka¿da na podstawie jednej umowy o warto¶ci min. 800 000,00 z³ brutto w przeliczeniu na rok (ka¿da us³uga winna byæ realizowana na podstawie jednej umowy) – sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 8 do SWZ;
3) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek w tym zakresie zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi na wykazie listê osób, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zadania w ilo¶ci niezbêdnej do zapewnienia sprawnego funkcjonowania posterunku (min. 15 osób) wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadaj±cych (jednocze¶nie) po¶wiadczenie bezpieczeñstwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzul± „zastrze¿one” (osoby wytypowane do ochrony obiektu Zamawiaj±cego) – sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 9 do SWZ;
4) wykaz narzêdzi i urz±dzeñ dostêpnych Wykonawcy us³ugi w celu wykonania zamówienia –sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 10 do SWZ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi na wykazie:
a) min. 2 samochody przeznaczone dla grup interwencyjnych (do wykazu nale¿y do³±czyæ informacje, z których wynika, ¿e Wykonawca mo¿e dysponowaæ wykazanymi pojazdami)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

14. Wraz z ofert± (Za³±cznik nr 2 do SWZ- Formularz Cenowy) Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) O¶widczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
2) Aktualny dokument potwierdzaj±cy zasady reprezentacji wykonawcy tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, o ile nie jest on dostêpny w bezp³atnych i ogólnodostêpnych elektronicznych bazach danych. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty s± dostêpne w innym jêzyku ni¿ polski, Zamawiaj±cy mo¿e po ich pobraniu wezwaæ wykonawcê do przedstawienia t³umaczenia dokumentu na jêzyk polski.
Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) odpis lub informacjê musi z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców.
3) Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby chyba, ¿e Wykonawca dzia³a osobi¶cie (je¿eli dotyczy).
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy (je¿eli dotyczy).
5) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust 1 Pzp - zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæw szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
c) udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
d) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. - Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
Uwaga: Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdyzobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia - o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego bêdzie wynikaæ, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
7) O¶wiadczenie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa - SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcyustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty, zgodnie z postanowieniami rozdzia³u 17.
2. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców powinna spe³niaæ wymagania zawarte
w SWZ.
3. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Niedopuszczalne jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia równocze¶nie oferty indywidualnej.
6. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 12 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-20 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.