Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00439129/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
- 2025/BZP 00485028/01 - Wynik z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia w celu zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług publicznych oraz zakup sprzętu do ewakuacji osób poszkodowanych na potrzeby Gminy Lubień Kujawski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubień Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Lubień Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-840
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@lubienkujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubienkujawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a53135c0-98a6-4446-b0b3-8dabe3717ce81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wyposażenia w celu zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług publicznych oraz zakup sprzętu do ewakuacji osób poszkodowanych na potrzeby Gminy Lubień Kujawski”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a53135c0-98a6-4446-b0b3-8dabe3717ce8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018542/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup wyposażenia w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439129
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup zestawu narzędzi ratowniczych do ewakuacji osób poszkodowanych.4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia: Zakup wozu asenizacyjnego jednoosiowego4.5.3.) Główny kod CPV: 44614000-7 - Beczki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144410-5 - Szambiarki
4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 zamówienia: Zakup zbiorników na wodę pitną w ilości 2 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Lubień Kujawski prowadziła postepowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym o którym mowa w art. 275 ust. 1 ustawy Pzp, pn.: „Zakup wyposażenia w celu zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług publicznych oraz zakup sprzętu do ewakuacji osób poszkodowanych na potrzeby Gminy Lubień Kujawski”.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP w dniu 24.09.2025 r. pod numerem 2025/BZP 00439129/01 oraz umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
W określonym terminie składania ofert tj. do dnia 02.10.2025 r. do godz. 9:00 dla części 1 postępowania nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym unieważnia się postepowanie dla części 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Lubień Kujawski prowadziła postepowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym o którym mowa w art. 275 ust. 1 ustawy Pzp, pn.: „Zakup wyposażenia w celu zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług publicznych oraz zakup sprzętu do ewakuacji osób poszkodowanych na potrzeby Gminy Lubień Kujawski”.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP w dniu 24.09.2025 r. pod numerem 2025/BZP 00439129/01 oraz umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
W ogłoszeniu Zamawiający określił przedmiot zamówienia, warunki udziału, informację
o oświadczeniach i dokumentach jakie maja być dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.109 ust.1, Termin składania ofert Zamawiający wyznaczył na dzień 02.10.2025 r. do godziny 9:00.
Do końca terminu składania ofert wpłynęły następujące oferty:
Lp. Nazwa i adres wykonawcy Część 3: Cena
1 Rolserwis S.A. Osięciny
ul. Sierpecka 10
09-402 Płock 11.672,70 zł
2 4seasonstech Sp. z o.o.
Nowe Zduny 82A
99-440 Zduny 14.760,00 zł
Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierzał przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia to: 10.000,00 zł brutto.
W związku z powyższym unieważnia się część 3 postepowania, gdyż cena ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11672,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
INNE PRZETARGI LUBIEŃ KUJAWSKI
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim w 2026 roku
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnych wykonywanych w miejscu zamieszkania klientów na terenie Gminy Lubień Kujawski"
więcej: przetargi LUBIEŃ KUJAWSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- III Zakup sprzętu w ramach realizacji zadań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Wyposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego i zarządzania kryzysowego
- Tworzenie i uzupeł. magazynów OLiOC, zakup sprzętu kwatermistrzowski., utworzenie i wyposaż. bazy magazynowej, zapewnienie ciągłości dostaw energii elekt., paliwa, usług teleinf., transp. i łączności
- Dostawa robota gaśniczego na potrzeby Państwowej Straży Pożarnej
więcej: Szambiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





