eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze › Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola im. Jasia i Małgosi w Kluczach na rok 2023



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola im. Jasia i Małgosi w Kluczach na rok 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE IM. JASIA I MAŁGOSI W KLUCZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271511940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sosnowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Klucze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkoleklucze@gmina-klucze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/pijimwkluczach

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola im. Jasia i Małgosi w Kluczach na rok 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0ac778f-6538-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00440353/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola im. Jasia i Małgosi w Kluczach na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440360/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/PK/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Pieczywo/Wyroby cukiernicze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 30075,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Warzywa, owoce

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne

4.5.5.) Wartość części: 78119,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Artykuły garmażeryjne świeże

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 23319,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Mrożonki

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 38647,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Nabiał i artykuły mleczarskie

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 82852,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Produkty ogólnospożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 60532,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII: Mięso, produkty mięsne, wędliny

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 46304,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku błędu niezawinionego przez Zamawiającego, a wynikającego z błędnie działającego systemu informatycznego miniportalu termin składania ofert został wskazany na 16.11.2022 r., co spowodowało uniemożliwienie składania ofert w terminie prawidłowo wskazanym przez Zamawiającego. Termin prawidłowy zapisany przez Zamawiającego był na dzień 25.11.2022 r.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku błędu niezawinionego przez Zamawiającego, a wynikającego z błędnie działającego systemu informatycznego miniportalu termin składania ofert został wskazany na 16.11.2022 r., co spowodowało uniemożliwienie składania ofert w terminie prawidłowo wskazanym przez Zamawiającego. Termin prawidłowy zapisany przez Zamawiającego był na dzień 25.11.2022 r.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku błędu niezawinionego przez Zamawiającego, a wynikającego z błędnie działającego systemu informatycznego miniportalu termin składania ofert został wskazany na 16.11.2022 r., co spowodowało uniemożliwienie składania ofert w terminie prawidłowo wskazanym przez Zamawiającego. Termin prawidłowy zapisany przez Zamawiającego był na dzień 25.11.2022 r.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku błędu niezawinionego przez Zamawiającego, a wynikającego z błędnie działającego systemu informatycznego miniportalu termin składania ofert został wskazany na 16.11.2022 r., co spowodowało uniemożliwienie składania ofert w terminie prawidłowo wskazanym przez Zamawiającego. Termin prawidłowy zapisany przez Zamawiającego był na dzień 25.11.2022 r.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku błędu niezawinionego przez Zamawiającego, a wynikającego z błędnie działającego systemu informatycznego miniportalu termin składania ofert został wskazany na 16.11.2022 r., co spowodowało uniemożliwienie składania ofert w terminie prawidłowo wskazanym przez Zamawiającego. Termin prawidłowy zapisany przez Zamawiającego był na dzień 25.11.2022 r.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku błędu niezawinionego przez Zamawiającego, a wynikającego z błędnie działającego systemu informatycznego miniportalu termin składania ofert został wskazany na 16.11.2022 r., co spowodowało uniemożliwienie składania ofert w terminie prawidłowo wskazanym przez Zamawiającego. Termin prawidłowy zapisany przez Zamawiającego był na dzień 25.11.2022 r.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku błędu niezawinionego przez Zamawiającego, a wynikającego z błędnie działającego systemu informatycznego miniportalu termin składania ofert został wskazany na 16.11.2022 r., co spowodowało uniemożliwienie składania ofert w terminie prawidłowo wskazanym przez Zamawiającego. Termin prawidłowy zapisany przez Zamawiającego był na dzień 25.11.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.