eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PątnówPełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pątnów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pątnów 48

1.5.2.) Miejscowość: Pątnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-335

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@patnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1150234

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfa18f25-7d1d-488b-8014-d781a45f23b2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031999/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży drogowej sprawującego nadzór nad realizacją rozbudowy drogi powiatowej w niżej wymienionych częściach:
a) Część I obejmuje zadanie pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4517E na odcinku od drogi krajowej nr 45 do skrzyżowania drogi krajowej nr 43 w miejscowości Grębień”.
Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
• roboty przygotowawcze,
• roboty rozbiórkowe,
• roboty ziemne,
• przebudowę przepustów pod jezdnią,
• wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej szer. 6,0 m, poprzez obustronne poszerzenie istniejącej jezdni,
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,75 m,
• budowę zjazdów indywidualnych oraz publicznych (kruszywo lub nawierzchnia bitumiczna),
• wykonanie drogi dla rowerzystów szer. 2,0 – 2,5 m,
• wycinka drzew i krzewów kolidujących z projektowaną drogą,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
• wykonanie elementów odwodnienia drogowego,
• oczyszczenie oraz umocnienie rowów,
• wykonanie nasadzeń zastępczych,
• wykonanie parkingu przy szkole/przedszkolu,
• wykonanie zatoczek dla autobusów,
• przebudowa słupa eNN.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz STWiORB, które stanowią załącznik nr 1 do SWZ.
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe - zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony przedmiar robót, który ma charakter orientacyjny i stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentację projektową.
UWAGA!!! Wynagrodzenie w Części I będzie wypłacone proporcjonalnie do postępu robót budowalnych w zamach zadania - odpowiednio wg. terminów i wysokości transz wypłaty Wykonawcy robót budowlanych, które przedstawiają się następująco:
1) I płatność – obejmuje wykonanie robót budowlanych na kwotę 2 000 000,00 zł wynagrodzenia brutto, o którym mowa w ust. 2, w terminie do 30.11.2025 r. na podstawie faktury potwierdzonej częściowym protokołem odbioru;
2) II płatność – obejmuje wykonanie robót budowlanych do wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w ust. 2, w terminie do 30.06.2026 r. na podstawie faktury potwierdzonej częściowym protokołem odbioru;
3) III płatność - obejmuje wykonanie robót budowlanych do wysokości 60% całkowitego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w ust. 2, w terminie do 30.11.2026 r. na podstawie faktury potwierdzonej częściowym protokołem odbioru;
4) płatność końcowa - w wysokości pozostałego wynagrodzenia brutto za wykonane w terminie do 30.11.2027 r. prace budowlane na podstawie faktury końcowej potwierdzonej protokołem odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 185600,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży drogowej sprawującego nadzór nad realizacją budowy drogi gminnej w niżej wymienionych częściach:
Część II obejmuje zadanie pn. „Budowa drogi gminnej w m. Kałuże gm. Pątnów – Trasa3”.
Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
• roboty rozbiórkowi i przygotowawcze (m.in.: pomiary, karczowanie i oczyszczenie terenu),
• roboty ziemne (m.in.: wykopy oraz przekopy w gruncie, plantowanie i obrabianie),
• wykonanie przyjezdnego prefabrykowanego ścieku betonowego,
• wykonanie konstrukcji jezdnej drogi o nawierzchni asfaltowej i szerokości 4,0m,
• wykonanie w ciągu trasy mijanki o szerokości 5,0m,
• wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni z kruszywa i szerokości 0,75m,
• wykonanie zjazdów na działki bezpośrednio z pobocza drogi,
• wykonanie oznakowanie pionowego i poziomego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz STWiORB, które stanowią załącznik nr 1 do SWZ.
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe - zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony przedmiar robót, który ma charakter orientacyjny i stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentację projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85460,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85460,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85460,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henryk Kaczmarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321234912

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85460,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-11-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert, tj. do dnia 01.08.2025 r. do godz. 9:00 zostały złożone 4 oferty. W po badaniu i ocenie ofert wszystkiego oferty podlegały odrzuceniu. Stąd decyzja Zamawiającego o unieważnieniu postępowania z art. 255 ust. 2 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.