eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ZAMÓWIENIE PODOBNE NR 1 do zamówienia podstaw. pn. "PROJEKT - BUDOWA - CENTRUM - PL. WOLNOŚCI / UL. 27 GRUDNIA / UL. RATAJCZAKA / UL. KANTAKA / / UL. FREDRY / UL. MIELŻYŃSKIEGO - M. POZNAŃ / AQUANET"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAMÓWIENIE PODOBNE NR 1 do zamówienia podstaw. pn. „PROJEKT – BUDOWA – CENTRUM – PL. WOLNOŚCI / UL. 27 GRUDNIA / UL. RATAJCZAKA / UL. KANTAKA / / UL. FREDRY / UL. MIELŻYŃSKIEGO - M. POZNAŃ / AQUANET"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAMÓWIENIE PODOBNE NR 1 do zamówienia podstaw. pn. „PROJEKT – BUDOWA – CENTRUM – PL. WOLNOŚCI / UL. 27 GRUDNIA / UL. RATAJCZAKA / UL. KANTAKA / / UL. FREDRY / UL. MIELŻYŃSKIEGO - M. POZNAŃ / AQUANET"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c55f34f-487e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowywany ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach działania 6.1 „Rozwój publicznego transportu zbiorowego w miastach” (Fundusz Spójności) – nr umowy POIS.06.01.00-00-0030/16-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385182/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1) Zamawiający i Wykonawca w dniu 06/06/2021 r., zawarły umowę nr RU-95/PIM/22/AKa/2021-301/2021-323 dot. zadania pn. „PROJEKT – BUDOWA – CENTRUM – PL. WOLNOŚCI / UL. 27 GRUDNIA / UL. RATAJCZAKA / UL. KANTAKA / UL. FREDRY / UL. MIELŻYŃSKIEGO – MIASTO POZNAŃ / AQUANET)”;
2) Wykonawca wybrany w trybie przetargu nieograniczonego;
3) Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu możliwość udzielania Wykonawcy zamówień podobnych;
4) Wartość zam. podobnych uwzględniono w wartości szacunkowej zam. podstawowego - wartość zam. podobnych ustalono na kwotę 20 787 733,49 zł;
5) Zgodnie z art. 305. ustawy PZP Zamawiający "może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: 1) zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1–5 i 7–14";
6) niniejsze zamówienie spełnia przesłanki zam. podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP;
7) Przedmiot zam. podobnego obejmuje wykonanie robót w lokalizacji SKRZYŻOWANIE UL. ŚW. MARCIN - RATAJCZAKA;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/10/22/ZP61/2021-321

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAMÓWIENIE PODOBNE NR 1 do zamówienia podstawowego pn. „Wykonanie prac budowlanych wraz z opracowaniem projektów wykonawczych dla zadań: 1) Rozbudowa drogi Plac Wolności i przebudowa fragmentu ul. 27 Grudnia, 2) Przebudowa ul. Ratajczaka na odcinku od ul. 27 Grudnia do ul. Św. Marcin, 3) Rozbudowa ulic: 27 Grudnia i Kantaka oraz przebudowa ul. Gwarnej, 4) Przebudowa torowiska tramwajowego linii dwutorowej w ciągu ul. Fredry i Mielżyńskiego w Poznaniu wraz z wymianą kabli trakcyjnych i sieci trakcyjnej” – postępowanie nr ref. PIM/10/22/ZP61/2021-321.
Przedmiot zamówienia podobnego obejmuje wykonanie robót budowlanych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa trasy tramwajowej w ul. Ratajczaka na odcinku od ul. św. Marcin do ul. Królowej Jadwigi wraz ze skrzyżowaniem z ulicami Matyi i Wierzbięcice w ramach projektu "Program Centrum - etap II - budowa trasy tramwajowej wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ul. Ratajczaka" - ZAKRES ZMNIEJSZONY (SKRZYŻOWANIE UL. ŚW. MARCIN - RATAJCZAKA)" (zwane dalej jako „Inwestycja PIM”) oraz „3-05-19-265-0- Poznań - sieć wodociągowa w ul. Św. Marcina - Zakres 3” oraz ” 5-05-19-268-0- Poznań - kanalizacja ogólnospławna w ul. Św. Marcina - Zakres 3” (zwane dalej jako „Inwestycja Aquanet”).
Zakres prac obejmuje w szczególności:
- roboty drogowe;
- wykonanie torowiska tramwajowego wraz z trakcją;
- wykonanie oświetlenia ulicznego;
- roboty telekomunikacyjne / teletechniczne;
- przebudowę sieci gazowej;
- wykonanie kanalizacji ogólnospławnej;
- prace związane z zielenią;
- małą architekturę.
Przedmiot zamówienia podobnego wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
• 45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę,
• 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
• 45111300-1 - roboty rozbiórkowe,
• 45000000-7 - roboty budowlane,
• 45233000-9 - roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,
• 45230000-8 - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu,
• 45231000-5 - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych,
• 45231300-8 - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
• 45232140-5 - roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
• 45232310-8 - roboty budowlane w zakresie przebudowy sieci telekomunikacyjnej,
• 45233120-6 - roboty budowlane w zakresie budowy dróg,
• 45233252-0 - roboty w zakresie nawierzchni ulic,
• 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
• 45311200-2 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
• 45314310-7 - układanie kabli,
• 45315700-5 - instalacje stacji rozdzielczych,
• 45316110-9 - instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego,
• 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania,
• 45231220-3 - roboty budowlane w zakresie gazociągów,
• 45333000-0 - roboty instalacyjne gazowe,
• 45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
• 77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych,
• 77211600-8 - sadzenie drzew,
• 71322000-1 - usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
• 71320000-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,
• 45233290-8 - wykonanie, utrzymanie w czasie realizacji robót i usunięcie po ich zakończeniu tymczasowego oznakowania placu budowy oraz tymczasowej organizacji ruchu (zapewniającej m.in. dojazd i dojście z drogi publicznej do nieruchomości, budynków i urządzeń z nimi związanych oraz uwzględniającej potrzeby transportu publicznego na obszarze inwestycji),
• 45113000-2 - urządzenie i likwidacja placu budowy,
• 71250000-5 - pełnienie obsługi geodezyjnej robót budowlanych,
• 71245000-7 - wykonanie dokumentacji powykonawczej,
• 71245000-7 wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych robót budowlanych wraz z kopią mapy zasadniczej,
• 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10344300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10344300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10344300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TORMEL Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TERLAN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634149843

7.3.3) Ulica: ul. Przemyska 5

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-324

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10344300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 335 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dodatkowym obowiązkiem Wykonawcy będzie pielęgnacja zieleni i konserwacja systemu nawadniającego w terminie do 66 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.