Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00412870/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie i wsparcie realizacji zawodów OSINT CTF”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie i wsparcie realizacji zawodów OSINT CTF”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1391975f-927a-4ae8-a958-8ee171190037
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00412870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.33.2025.357.PKO [DEEPMNTRG4]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 293750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wsparcie Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej „NASK-PIB” lub „Zamawiającym” w przygotowaniu i realizacji zawodów OSINT CTF w formule zdalnej, zwanych dalej „CTF” lub „Wydarzeniem”, zgodnie z zasadami wskazanymi w Załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej: „SOPZ”) oraz w treści Umowy, stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ, zwanej dalej „Umową”.
2. Do zadań Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, należeć będzie:
1) przygotowanie oprawy graficznej Wydarzenia, materiałów marketingowych, oraz nagród rzeczowych i upominków dla uczestników Wydarzenia zgodnie z wymaganiami, o których mowa w SOPZ;
2) organizacja kanałów komunikacji i rekrutacji (dedykowany czat oraz strona internetowa Wydarzenia), zgodnie z wymaganiami, o którym mowa w SOPZ;
3) promocja Wydarzenia zgodnie z wymaganiami, o których mowa w SOPZ tj.:
a) w mediach społecznościowych;
b) mediach branżowych (artykuły sponosorowane);
c) organizacja cyklu otwartych wykładów (webinarów) uznanych specjalistów w zakresie OSINT/infobrokeringu;
4) obsługa marketingowa Wydarzenia;
5) przygotowanie nagród i upominków dla uczestników Wydarzenia tj.:
a) zamówienie, przygotowanie i ewentualna wysyłka nagród rzeczowych oraz upominków dla uczestników Wydarzenia;
b) organizacja indywidualnego mentoringu zawodowego prowadzonego przez specjalistów w zakresie OSINT/infobrokeringu dla zwycięzców Wydarzenia;
6) obsługa i prowadzenie/moderowanie wydarzeń online: ceremonii otwarcia konkursu, ceremonii ogłoszenia wyników (zwanej dalej: Ceremonią) i webinarów;
7) obsługa i organizacja Ceremonii w siedzibie NASK-PIB przy ul. Kolskiej 12 w Warszawie, włącznie z zapewnieniem cateringu dla uczestników Ceremonii i transportu dla laureatów Wydarzenia z i na Ceremonię na zasadach wskazanych w SOPZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ, zwanym dalej „SOPZ”.
4. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
6. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki przedmiot zamówienia, który w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
7. Termin wykonania zamówienia:
1) Umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia i będzie realizowana zgodnie z harmonogramem wskazanym w SOPZ, który wskazuje maksymalne terminy realizacji poszczególnych czynności.
2) Wydarzenie odbędzie się w dniach 24-26.11.2025 r., a Ceremonia w dniu 28.11.2025 r.
3) Termin realizacji Wydarzenia może ulec zmianie w przypadku wystąpienia czynników niezależnych od Zamawiającego uniemożliwiających realizację Wydarzenia w pierwotnie określonym terminie, o czym Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
4) W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu Umowy w nowym terminie, wskazanym przez Zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia z tytułu zmiany terminu. Zmieniony termin realizacji Wydarzenia nie może przypadać później niż w dniu 15 grudnia 2025 r.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
64224000-2 - Usługi telekonferencyjne
64216000-3 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji
64216200-5 - Elektroniczne usługi informacyjne
22462000-6 - Materiały reklamowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
79961000-8 - Usługi fotograficzne
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297785,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297785,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297785,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMP MEDIA Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5273036519
7.3.3) Ulica: ul. Złota, nr 75A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297785,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wydarzenie odbędzie się w dniach 24-26.11.2025 r., a Ceremonia w dniu 28.11.2025 r.
3. Termin realizacji Wydarzenia może ulec zmianie w przypadku wystąpienia czynników niezależnych od Zamawiającego uniemożliwiających realizację Wydarzenia w pierwotnie określonym terminie, o czym Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu Umowy
w nowym terminie, wskazanym przez Zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia z tytułu zmiany terminu. Zmieniony termin realizacji Wydarzenia nie może przypadać później niż w dniu 15 grudnia 2025 r.
4. Usługi zostaną zrealizowane zgodnie z SOPZ oraz zgodnie z Ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 1 do Umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego za pośrednictwem adresu e-mail, wskazanego w § 10 Umowy, o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy przez Wykonawcę niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 2 dni od dnia ich zaistnienia. Jeżeli okoliczności, o których mowa powyżej, uniemożliwią Wykonawcy prawidłowe lub terminowe wykonanie przedmiotu Umowy, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od Umowy ze skutkiem natychmiastowym, niezależnie od innych uprawnień wynikających z Umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs ofert na wynajem lokalu użytkowego przy ul. Perzyńskiego 18 w Warszawie.
- Wykonywanie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania przez Wykonawcę odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i odpadów zmieszanych z budynków Ministerstwa Sprawiedliwości
- Remont klatki schodowej, instalacji elektrycznej i teletechnicznej z wymianą opraw na LED w budynku mieszkalnym przy ul. Skwer Wyszyńskiego 7 w Warszawie.
- Zakup rocznego pakietu usługi wsparcia producenta dla systemu deszyfrującego ruch sieciowy SSL/TLS FortiADC 400F
- Okresowa konserwacja oraz naprawy maszyn i urządzeń gastronomicznych elektrycznych i gazowych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (4 lokale)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa - przygotowanie i dostawa posiłków dzieciom w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- "Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej w ramach projektu zintegrowanego IP LIFE PL Pilica Basin CTRL (nr LIFE19 IPE/PL/000005)"
- Świadczenie usług konferencyjno-hotelowych na potrzeby Sympozjum pt. "Postęp techniczny w przetwórstwie mleka TECHMILK 2025" dla Wydziału Nauki o Żywności UWM w Olsztynie
- Usługa wykonania i dostawy materiałów profilaktyczno-promocyjnych w ramach porozumienia z Policją.
- Organizacja konferencji tematycznej w ramach inwestycji KPO
- Obsługa cateringowo-gastronomiczna szkoleń odbywających się w Oddziale ZUS w Legnicy
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.