Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00359732/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00374989/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Geodetów 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05efa1b3-33d3-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05efa1b3-33d3-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091372/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) jednostkach Administracji Skarbowej w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359732/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.65.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 776519,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pn. „Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie” są roboty modernizacyjne polegające na dostosowaniu budynku Urzędu Skarbowego w Ustrzykach Dolnych do wymagań ochrony przeciwpożarowej.2. Szczegółowy zakres robót dla Części I zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia- stanowiącym Załącznik nr 1/I do SWZ- PO ZMIANIE Z DNIA 03.10.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 296243,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pn. „Wykonanie modernizacji Systemów Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie” jest wykonanie robót związanych z modernizacją systemu p.poż. (SSP) w budynku Urzędu Skarbowego w Dębicy.2. Szczegółowy zakres robót dla Części II zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia- stanowiącym Załącznik nr 1/II do SWZ- PO ZMIANIE Z DNIA 03.10.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 480275,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w dokumentach zamówienia przewidziano okres realizacji zamówienia na 60 dni. Środki na realizację zamówienia są zabezpieczone do 31.12.2022 r. Ponieważ nie udało się i nie uda się ostatecznie zakończyć postępowania o udzielenie zamówienia w terminie umożliwiającym zawarcie umowy w warunkach pozwalających zakończenie
realizacji zamówienia do 31.12.2022 r. nie będzie możliwości zawarcia umowy w odpowiednim terminie. Gdyby nawet wybór oferty i zawiadomienie
Wykonawców o wyborze oferty najkorzystniejszej nastąpiło w dniu 28.10.2022 r. za pomocą środków komunikacji elektronicznej to pierwszym dniem, w którym możliwym byłoby zawarcie umowy byłby 3 listopada 2022 r. co oznaczałoby, że umowa przewidywałaby realizację zamówienia do 02.01.2023 r. Czyli termin realizacji umowy byłby dłuższy niż okres do jakiego są zabezpieczone środki. Biorą c pod uwagę powyższe okoliczności, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie przepisów art . 255 pkt 6 w zw. z art. 266ustawy Pzp , z uwagi na to, że postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160393,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428212,21 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w dokumentach zamówienia przewidziano okres realizacji zamówienia na 60 dni. Środki na realizację zamówienia są zabezpieczone do 31.12.2022 r. Ponieważ nie udało się i nie uda się ostatecznie zakończyć postępowania o udzielenie zamówienia w terminie umożliwiającym zawarcie umowy w warunkach pozwalających zakończenie
realizacji zamówienia do 31.12.2022 r. nie będzie możliwości zawarcia umowy w odpowiednim terminie. Gdyby nawet wybór oferty i zawiadomienie
Wykonawców o wyborze oferty najkorzystniejszej nastąpiło w dniu 28.10.2022 r. za pomocą środków komunikacji elektronicznej to pierwszym dniem, w którym możliwym byłoby zawarcie umowy byłby 3 listopada 2022 r. co oznaczałoby, że umowa przewidywałaby realizację zamówienia do 02.01.2023 r. Czyli termin realizacji umowy byłby dłuższy niż okres do jakiego są zabezpieczone środki. Biorą c pod uwagę powyższe okoliczności, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie przepisów art . 255 pkt 6 w zw. z art. 266ustawy Pzp , z uwagi na to, że postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295185,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743609,68 PLN
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Samorządu Studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1217R w obrębie Szkoły Podstawowej i Przedszkola w miejscowości Nienadówka.
- Przebudowa drogi - budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1366R Markowizna - Wólka Sokołowska w km 8+243 do 8+413 w miejscowości Wólka Sokołowska
- USŁUGA CATERINGOWO-GASTRONOMICZNA WRAZ Z NAJMEM SALI SZKOLENIOWEJ NA SZKOLENIE P.N. "BUDOWANIE WSPÓŁPRACY I WSPÓŁPRACA LOKALNA NA RZECZ OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA/POMOCY/OPIEKI"
- Zakup i dostawa systemu do dokumentacji płytek TLC/HPTLC (w tym oprogramowanie i zestaw komputerowy)
- Sprzedaż i dostawa foteli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont stropów w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Prace remontowe i modernizacyjne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Toszeckiej 23 w Gliwicach - etap II.
- Remont klatki schodowej przy ul. Sucharskiego 9 i Zamenhofa 30D w Katowicach
- Modernizacja podłogi sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Strzyżowice.
- Remont elewacji budynku "D" w ZSCKR w Nowosielcach
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.