Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00227029/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont kompleksu boisk sportowych w Ropczycach na Os. Witkowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krisego 1
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 017 2210550
1.5.8.) Numer faksu: 017 2210555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont kompleksu boisk sportowych w Ropczycach na Os. Witkowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3120a912-f195-47c2-9056-c3b4cdc5c360
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037695/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont kompleksu boisk sportowych na os. Witkowice w ramach zadania "Modernizacja 2 kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik2012" przy ul. Szkolnej (os. Witkowice) i ul. Konarskiego w Ropczycach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227029
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dofinansowanego ze środków programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – ORLIK 2012” Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach projektu „Modernizacja 2 kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Szkolnej (os. Witkowice) i ul. Konarskiego w Ropczycach” pn. „Remont kompleksu boisk sportowych w Ropczycach na Os. Witkowice”, w ramach zadnia budżetowego pn.: Modernizacja 2 kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Szkolnej (os. Witkowice) i ul. Konarskiego w Ropczycach jest wykonanie robót budowlanych polegających na;
1.1 modernizacji boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z ogrodzeniem i piłkochwytami oraz wymiana urządzeń sportowych,
1.2 modernizacji boiska o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i wymianą urządzeń sportowych,
1.3 remoncie budynku sanitarno-szatniowego.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, w tym:
2.1. modernizacji boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy tj; rozebranie nawierzchni ze sztucznej trawy o pow. 1860,00 m2, Uzupełnienie ubytków podbudowy pod nawierzchnie, Wywóz materiału z rozbiórki, wykonanie nawierzchni z trawy sztucznej (z wklejeniem linii pomocniczych), wypełnienie sztucznej trawy piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM z recyklingu o pow. 1860,00 m2, demontaż istniejących urządzeń sportowych, dostawę i montaż: bramka wolnostojąca do piłki nożnej, aluminiowa 5,00x2,00 m, 2 szt. wraz siatkami, osadzone w nowych tulejach, wymiana wypełnienia ogrodzenia na długości około 184,80 mb. z paneli ogrodzeniowych 2D z drutu 6/5/6 mm ocynkowany (ocynk + zielony). wymiana piłkochwytów wraz z słupami i fundamentem o długości 35,00 mb.
2.2. modernizacji boiska o nawierzchni poliuretanowej o pow. ok. 613,00 m2 tj: uzupełnienie ubytków nawierzchni wraz z jego odpowiednim przygotowaniem, demontaż istniejących urządzeń sportowych, dostawę i montaż: stojak do koszykówki,2,20-3,20 m, z rury stalowej fi 133 x 4 mm, 2 szt.,- wysięgnik naścienny tablic do kosza, 2,50-3,20 m, 2 szt.,- tablica do koszykówki profesjonalna, epoksydowa o wymiarach 105x180 cm, na ramie metalowej, 2 szt.,- mechanizm regulacji wysokości tablicy 105x180 cm w zakresie 305-260 cm, 2 szt.,- osłona dolnej krawędzi tablicy 105 x 180 cm, 2 szt.,- obręcz do koszykówki stal ocynkowana, wzmocniona, 2 szt.,- siatka do obręczy turniejowa, sznur 5 mm, 2 szt., dostawę i montaż: słupki do siatkówki uniwersalne, wolnostojące, z reg. wysokości, z nap. śrubowym, aluminiowe, 2 szt., siatka do siatkówki, z antenką, biała, 2 szt., stanowisko sędziowskie z regulacją wysokości, aluminiowe, 1 szt., wykonanie natrysku strukturalnego, wymiana wypełnienia ogrodzenia z . z paneli ogrodzeniowych 2D z drutu 6/5/6 mm ocynkowany (ocynk + zielony) na długości około 118,20 mb.
2.3. remont budynku sanitarno – szatniowego
2.3.1 Prace wewnątrz budynku obejmują:
- wymianę wykładzin posadzkowych z PCV wraz z cokołem,
- wymianę skrzydeł drzwi wewnętrznych wraz z klamkami i szyldami,
- wymianę umywalek,
- wymianę baterii umywalkowych,
- wymianę pisuarów wraz z zaworem spłukującym,
- wymianę ustępów kompakt,
- wymianę brodzików prysznicowych wraz kotarą oraz baterią prysznicową,
- wymianę zaworów odcinających wraz ze złączami elastycznymi do armatury,
- wymianę opraw oświetleniowych na ledowe,
- wymianę włączników,
- wymianę gniazd wtykowych,
- gruntowanie ścian i sufitów,
- malowanie ścian i sufitów.
2.3.2 Prace na zewnątrz budynku obejmują:
- malowanie elewacji budynku,
- uzupełnienie kratek wentylacyjnych,
- wymianę opraw oświetleniowych na ledowe,
- uzupełnienie obudów złączy kontrolnych instalacji odgromowej
- wymianę drzwi zewnętrznych na aluminiowe ciepłe, w połowie szklone szkłem nieprzeziernym bezpiecznym wraz z samozamykaczem,
- wymiana podłogi miedzy budynkami na podłogę z desek kompozytowych na legarach,
- wykonanie podsufitki z blachy trapezowej powlekanej T-7
2.3.3 Wymiana nawierzchni z kostki brukowej (w miejscach zapadlisk kostki i obrzeży)
Projektuje się wymianę nawierzchni z kostki brukowej przy budynku. Należy zdemontować istniejącą kostkę wraz z podbudową. Wykonanie nowej podbudowy z tłucznia łamanego o gr. 20 cm, wykonanie kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 10 cm. Montaż obrzeży trawnikowych na ławach.
2.4. Materiał z demontażu (nadający się do użytku) przekazać Użytkownikowi Ropczyckiemu Centrum Sportu i Rekreacji i przewieźć we wskazane miejsce.
3. Dostarczone w ramach zamówienia urządzenia należy zainstalować/zamontować, dokonać uruchomienia pracy tych urządzeń łącznie z przeszkoleniem Użytkownika obiektu w zakresie uruchomienia i eksploatacji tych urządzeń.
4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
4.1 odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych,
4.2 wykonania niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów,
4.3 przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
5. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ w tym dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki Nr 4 do SWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy, a ilości w nich podane mają charakter orientacyjny.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
7. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
9. Wymagany okres gwarancji min. 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać 1 tablicę informacyjną o wymiarach 120x180 zgodnie z Wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych obowiązującymi beneficjentów programów dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej i zamontowaniu ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 953 ze zm.).
11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1173605,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1173605,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1173605,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bildres Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170405402
7.3.3) Ulica: Trembeckiego 11A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-234
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1173605,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Przebudowa placu zabaw przy żłobku miejskim w Ropczycach
- Sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów niesterylnych na potrzeby ZOZ Ropczyce
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach z terenu Gminy Ropczyce
- Remont dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4 - postępowanie powtórzone
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku rektoratu przy ul. Sidorskiej 95/97
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pałuckiej, OSP w Obudnie i OSP w Gąsawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzydło B, I piętro, ul. Dworcowa 2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastrukturą zadanie pn.: "Zwiększenie potencjału oraz poprawa jakości i dostępności usług med. ZOL poprzez rozbudowę i doposażenie w sprzęt med."
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej na terenie Gminy Boronów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.