Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00379999/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
- 2023/BZP 00309777/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie nr 1: „Budowa parkingu przy Ośrodku Zdrowia w Przybiernowie”
Zadanie nr 2: „Remont zajezdni autobusowej w Przybiernowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYBIERNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cisowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Przybiernów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914667530
1.5.8.) Numer faksu: 914186622
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przybiernow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przybiernow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie nr 1: „Budowa parkingu przy Ośrodku Zdrowia w Przybiernowie”Zadanie nr 2: „Remont zajezdni autobusowej w Przybiernowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0a19f39-4547-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039282/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa parkingu przy Ośrodku Zdrowia w Przybiernowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379999/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPB.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na:Zadanie nr 1: „Budowa parkingu przy Ośrodku Zdrowia w Przybiernowie”
Zadanie nr 2: „Remont zajezdni autobusowej w Przybiernowie”
w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową,
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
Zadanie nr 1: „Budowa parkingu przy Ośrodku Zdrowia w Przybiernowie”
Przedmiotowa inwestycja zakłada wykonanie drogi łączącej drogę wewnętrzną znajdującą się przy Ośrodku Zdrowia
(mieszczącym się w Urzędzie Gminy w Przybiernowie) z ulicą Ogrodową. Długość projektowanego odcinka będzie wynosić
ok. 81,65 m. Szerokość jezdni będzie równa 5m. Nawierzchnia wykonana zostanie z kostki brukowej betonowej.
Wzdłuż drogi wykonane zostaną miejsce postojowe z płyt ażurowych betonowych z wypełnieniem szczelin grysem. Wymiary
miejsc postojowych będą wynosić 2,5 x 5,0 m. Projekt zakłada wykonanie 20 stanowisk dla pojazdów osobowych, w tym
jedno miejsce dla osoby niepełnosprawnej o szerokości 3,6 x 5,0m. Miejsce to należy wykonać z kostki brukowej,
betonowej.
Przez teren inwestycji przebiegają następujące sieci: gazowa, teletechniczna, elektryczna oraz kanalizacja sanitarna. W
trakcie budowy jest również sieć wodociągowa.
Roboty należy wykonać zgodnie z decyzją Starosty Goleniowskiego nr 499/2022 z dnia 4 lipca 2022 r. o pozwoleniu na
budowę, decyzji Wójta Gminy Przybiernów nr 7/CP/2022 z dnia 20 maja 2022 r, zatwierdzeniu Starosty Goleniowskiego
znak ZR.7121.176.2022.MB z dnia 29 czerwca 2022 r. oraz zatwierdzeniu Starosty Goleniowskiemu znak
ZR.7121.175.2022.MB z dnia 29 czerwca 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.5.) Wartość części: 234637,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: „Remont zajezdni autobusowej w Przybiernowie”Zakłada się wykonanie remontu nawierzchni zatoki autobusowej. Istniejącą nawierzchnię z płyt betonowych należy
rozebrać. Szerokość jezdni zatoki autobusowej będzie wynosić 5,2- 6,0 m. Nawierzchnia wykonana zostanie z kostki
brukowej betonowej gr. 10 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm. Nawierzchnię należy obramować za pomocą
krawężnika betonowego 15x22 cm na ławie z betonu C12/15. Od strony chodnika należy wykonać wymianę krawężnika
betonowego 15x30 cm. W ramach prac należy odtworzyć pasy zieleni wokół zatoki autobusowej.
Odwodnienie nawierzchni będzie się odbywać za pomocą przyłącza kanalizacji deszczowej. Wody opadowe zostaną
przychwycone przez wpust uliczny betonowy z osadnikiem o głębokości 1,0 m. Przyłącze zaprojektowane z rur PVC-U o
średnicy DN/OD 200mm, kielichowych klasy „S” SDR 34 o sztywności obwodowej 8 KN/m2 o powierzchni zewnętrznej
gładkiej i jednorodnej strukturze ścianki rur i kształtek. Wpust deszczowy należy włączyć do istniejącej kanalizacji
deszczowej o średnicy 300 mm. Wpust uliczny wykonać z elementów prefabrykowanych betonowych DN/ID 500 mm i
żelbetonowych, element przyłączeniowy z otworem i fabrycznie osadzonym przejściem szczelnym, beton klasy min. 45,
nasiąkliwość max. 4%, mrozoodporny. Wpust instalować z pierścieniem odciążającym zabezpieczającym przed ich
osiadaniem. Elementem wlotowym wód opadowych do studzienki jest wpust ściekowy jezdniowy (Wp) z kratą żeliwną
uchylną o wym. 425x625 mm z zawiasem i ryglem w klasie D 400. Poszczególne elementy wpustu łączyć na zasadzie
piórowpust na zaprawę wodoszczelną. Otwory dla przykanalika kanalizacji deszczowej w istniejącej studni wykonać
sprzętem specjalistycznym – wiertnicą do elementów betonowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45232460-4 - Roboty sanitarne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 132097,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369864,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atlas Steel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522655922
7.3.3) Ulica: Małkowskiego 30/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-304
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30750000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233491,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atlas Steel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522655922
7.3.3) Ulica: Małkowskiego 30/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-304
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZYBIERNÓW
- Budowa budynku administracyjnego - kancelaria leśnictwa Błotno w miejscowości Grabin, gmina Nowogard
więcej: przetargi PRZYBIERNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
- Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Obrzycko
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400112W Huta-Leszczyny"
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.