Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00421247/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
- 2023/BZP 00421372/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-29
- 2023/BZP 00444223/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00452191/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-19
- 2023/BZP 00510168/01 - Wynik z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa i nadbudowa części budynku ZSTW w Trzcianie celem utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RZESZOWSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581413
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 15
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: 17 230 07 70
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@powiat.rzeszowski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.rzeszowski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450144
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00421247
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót dodatkowych, które nie były przewidziane
w zakresie zamówienia podstawowego jeżeli ich wykonanie okaże się konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z zapisami art. 455 ustawy pzp.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do robót określonych w umowie, dokumentacji oraz specyfikacji warunków zamówienia, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne lub korzystne w celu prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót, wykonania przedmiotu umowy, przy czym wprowadzenie robót zamiennych nie powoduje rozszerzenia przedmiotu umowy w stosunku do zakresu zamówienia określonego w specyfikacji warunków zamówienia oraz treści oferty i roboty te mogą być prowadzone wyłącznie w zakresie niewykraczającym poza pierwotny przedmiot umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z wykonywania części przedmiotu umowy przewidzianych
w dokumentacji jako robót zaniechanych w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót, wykonania przedmiotu umowy.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia przez Wykonawcę, wyłącznie za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, zamiany materiałów i urządzeń na inne materiały i urządzenia o parametrach takich samych (równoważnych) lub lepszych, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie spowodują obniżenia jakości technicznej estetycznej i wzorniczej.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania całości robót budowlanych składających się na przedmiot umowy lub przedłużenie terminów zakończenia poszczególnych prac, robót i dostaw określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia umownego jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi:
1) konieczność wykonania robót dodatkowych lub zaniechania wykonywania części robót wpływających na wysokość wynagrodzenia,
2) zmiana stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
3) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207),
4) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
5) zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa
w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1342),
6) zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu ogłoszenia określone zostały jedynie rodzaje przewidywanych zmian. Wszystkie informacje dotyczące rodzaju, zakresu oraz warunków ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w części „zmiany umowy” §18-§22 SWZ.
Po zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót dodatkowych, które nie były przewidziane
w zakresie zamówienia podstawowego jeżeli ich wykonanie okaże się konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z zapisami art. 455 ustawy pzp.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do robót określonych w umowie, dokumentacji oraz specyfikacji warunków zamówienia, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne lub korzystne w celu prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót, wykonania przedmiotu umowy, przy czym wprowadzenie robót zamiennych nie powoduje rozszerzenia przedmiotu umowy w stosunku do zakresu zamówienia określonego w specyfikacji warunków zamówienia oraz treści oferty i roboty te mogą być prowadzone wyłącznie w zakresie niewykraczającym poza pierwotny przedmiot umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w sytuacji, gdy wykonanie części robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót, wykonania przedmiotu umowy. Wartość robót zaniechanych wynosić będzie nie więcej niż 2% wynagrodzenia brutto określonego w § 11 ust. 1 umowy.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia przez Wykonawcę, wyłącznie za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, zamiany materiałów i urządzeń na inne materiały i urządzenia o parametrach takich samych (równoważnych) lub lepszych, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie spowodują obniżenia jakości technicznej estetycznej i wzorniczej.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania całości robót budowlanych składających się na przedmiot umowy lub przedłużenie terminów zakończenia poszczególnych prac, robót i dostaw określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia umownego jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi:
1) konieczność wykonania robót dodatkowych lub zaniechania wykonywania części robót wpływających na wysokość wynagrodzenia,
2) zmiana stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
3) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207),
4) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
5) zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa
w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1342),
6) zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu ogłoszenia określone zostały jedynie rodzaje przewidywanych zmian. Wszystkie informacje dotyczące rodzaju, zakresu oraz warunków ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w części „zmiany umowy” §18-§22 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-10-20 10:00
Po zmianie:
2023-10-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-10-20 10:10
Po zmianie:
2023-10-23 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-11-17
Po zmianie:
2023-11-21
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi organizacji 8 - dniowego obozu sportowo- szkoleniowego nad Zalewem Solińskim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa urządzeń, licencji i rozszerzeń do systemu monitoringu w ramach zadania: "Modernizacja systemu CCTV w obiektach administracyjnych i dydaktycznych PRz"
- Zakup i dostawa kaniuli udowych dla Kliniki Kardiochirurgii.
- Opracowanie koncepcji architektonicznej pn. Przebudowa Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej - dostosowanie istniejącego przejścia w terminal odpraw towarowych.
- Dostawa sieciowego - rozproszonego systemu do realizacji, dystrybucji, przełączania i transmisji sygnałów audio/wideo
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.