Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00365917/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Prace dostosowawczo-modernizacyjne pracowni gastronomicznej przy Zespole Szkół nr 1 w Goleniowie przy ul. Niepodległości 1"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Goleniowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrip@powiat-goleniowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Prace dostosowawczo-modernizacyjne pracowni gastronomicznej przy Zespole Szkół nr 1 w Goleniowie przy ul. Niepodległości 1"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30cd9a5f-4a73-4484-9009-a1dd129bc66e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017525/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Prace dostosowawczo-modernizacyjne pracowni gastronomicznej przy Zespole Szkół nr 1 w Goleniowie przy ul. Niepodległości 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Wzrost atrakcyjności kształcenia zawodowego – kompleksowy program wsparcia uczniów”, który jest dofinansowany w ramach programu Fundusze Europejskie na rzecz Pomorza Zachodniego 2021 – 2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 6.10. Edukacja zawodowa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPW.272.05.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót należy wykonać zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.
Projekt technologiczny obejmuje adaptacji pomieszczeń kuchennych oraz pomocniczych na potrzeby pracowni
gastronomicznej dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 w Goleniowie, uzupełniony o konieczne dane w zakresie robót remontowo
– budowlanych i montażowych planowanych do wykonania w oparciu o sporządzoną w jego ramach inwentaryzację
pomieszczeń objętych opracowaniem. Inwentaryzacja części obiektu objętego opracowaniem wraz z wykonanym projektem
technologicznym stanowiły podstawę do wykonania pozostałych części dokumentacji projektowej i jej składowych.
Uwzględnia ona niektóre szczegóły architektoniczno – budowlane, wytyczne wykonawcze oraz branżowe – instalacyjne
możliwe do zweryfikowania i ustalenia na miejscu oraz na podstawie dostępnych danych, informacji i opracowań
archiwalnych. Szczegóły rozwiązań w zakresie branży sanitarnej i elektrycznej zawarto w osobnych opracowaniach,
stanowiących integralną część całości dokumentacji projektowej. Dokumentacja zawiera część opisową i rysunkową
właściwą dla jej zakresu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587079 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479550 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STB Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971727983
7.3.3) Ulica: ul. Królewiecka 45
7.3.4) Miejscowość: Myślibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 74-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479550 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Zakup i dostawa Ratowniczych Zestawów Narzędzi Hydraulicznych
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych i kart SIM do telefonów komórkowych na rzecz Urzędu Gminy i Miasta Goleniów
- Remont nawierzchni dojść, dojazdu i placu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Goleniowie
- Zakup i dostawa masek przeciwgazowych wraz z filtropochłaniaczami oraz torbami transportowymi
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Oczyszczenie kanałów przełazowych piwnicy Wydziału Mechanicznego PL
- Adaptacja pomieszczeń w ramach projektu pn. "Potencjał edukacyjny ucznia nowoczesnej szkoły drogą do sukcesu EFS+" w IV Liceum Ogólnokształcące im. gen. Stanisława Maczka w Katowicach
- Rozbiórki obiektów budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Batalionów Chłopskich w Ostrowie Lubelskim - etap I
- Przebudowa i rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury - etap II - SALA WIDOWISKOWA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





