eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa sprzętów medycznych dla Oddziału Neurologicznego - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętów medycznych dla Oddziału Neurologicznego - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętów medycznych dla Oddziału Neurologicznego - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb4fa2ca-6da1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078160/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.29 USG przezczaszkowe (Doppler), Aparat EMG, Skaner naczyń krwionośnych w ramach Poprawa bazy leczniczej - dotacja celowa na finansowanie wydatków majątkowych, na dop. oddz. neurologicznego i udarowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
4. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
Więcej informacji na temat wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje sie w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl, stanowiących Załącznik nr 10 i 10a do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówienia na:
,, Dostawa sprzętów medycznych dla Oddziału Neurologicznego - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej ” - Zp/66/TP/23 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
1.Informujemy, że Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt możliwy jest za pośrednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobę zastępującą IODO, kontakt za pośrednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ,, Dostawa sprzętów medycznych dla Oddziału Neurologicznego - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej ” - Zp/66/TP/23 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1605). Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyjątkowych przypadkach w tym samym celu będziemy również przetwarzać dane osobowe dotyczące wyroków skazujących lub naruszeń prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w związku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy. Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.
1. Dane przekazane przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: organy władzy publicznej, organy ścigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną w tym np. Krajowa Izba Odwoławcza, inne podmioty, które świadczą usługi na rzecz administratora np. podmiotom świadczącym obsługę prawną, podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę przetwarzania danych w imieniu administratora, serwisanci lub Poczta Polska.
2. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
3. Dane osobowe, wynikające ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z załącznikami, będą przechowywane przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powyżej 4 lat, przechowywana jest przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli środki finansowe zostały pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja będzie przechowywana przez okres wskazany w tych dokumentach przyznających te środki i mogą wynosić okresy dłuższe niż 4 lata. Po tym terminie dane będą protokolarnie niszczone.
4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania ( poprawiania ) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym.
...................W związku z ograniczeniami więcej w SWZ....................

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/66/TP/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY
ILOŚĆ szt. CENA NETTO CENA BRUTTO WARTOŚĆ NETTO
WARTOŚĆ BRUTTO

PRODUCENT WRAZ Z NUMEREM KATALOGOWYM

1. Skaner (lokalizator) żył, naczyń krwionośnych szt. 1

L.p. Parametr Wymagane Odpowiedź Oferenta
1. Bezkontaktowy iluminator naczyniowy, bezpieczne, przenośne i podręczne urządzenie (trzymane w ręce z możliwością umieszczenia na statywie nabiurkowym lub statywie mobilnym) do iluminacji naczyniowej, umożliwiające zlokalizowanie żył z zastosowaniem bliskiej podczerwieni (NIR) TAK
2. Urządzenie emituje światło podczerwone oraz widzialne i niewidzialne promieniowanie laserowe, które wykorzystane jest do lokalizacji żył podskórnych oraz podświetlenia ich pozycji na skórze bezpośrednio nad żyłami. Wizualizacja żył dokonuje się dzięki wchłanianiu promieniowania podczerwonego przez hemoglobinę we krwi. TAK
3. Długość fali światła podczerwonego ca. 850 mm TAK
4. Widoczna długość fali światła 530 mm TAK
5. Rozmiar wyświetlania min. 3 rozmiary TAK
6. Stopień jasności min. 3 stopnie TAK
7. Tryb inwersji (pozytyw/negatyw) TAK
8. Tryb Fine Mode do obrazowania żył położonych głębiej TAK
9. Tryb czuwania TAK
10. Alarm niskiego poziomu baterii TAK
11. Podstawa jezdna do skanera żył z wysięgnikiem TAK
6. Urządzenie zasilane akumulatorem litowo – jonowym , 3,6 V, 4300 mAh TAK
7. Ciągły czas pracy przy pełnym naładowaniu z włączonym światłem do podświetlania żył: do 5 godzin TAK
8. Czas ładowania baterii (do pełna) – maks. 3 h TAK
9. Zasilanie sieciowe 100-240 VAV, 50-60Hz TAK
9. Zasilanie akumulatorowe 5VDC, 2A TAK
10. Odległość ogniskowa ca. 20 cm TAK
12. Urządzenie laserowe , w pełni zgodne z Dyrektywą Europejską 2002/364/EC TAK
13. Bezpieczna procedura iluminacji naczyń – brak bezpośredniego kontaktu urządzenia z pacjentem (w zestawie nakładki zabezpieczające urządzenie) TAK



UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każdy z pakietów będzie oceniany odzielnie
Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wyższej cenie:
Cena najniższa z oferty a
--------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej
Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆszt.
CENA NETTO CENA BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO

PRODUCENT WRAZ Z NUMEREM KATALOGOWYM

1. USG Doppler, przezczaszkowy system doplerowski szt. 1


l.p. Parametry Wymagane Odpowiedź Oferenta
1. 1.1 Cyfrowy przenośny aparat dopplerowski w zwartej kompaktowej (jednobryłowej – All-In-One) obudowie z wbudowanymi głośnikami i wbudowanym kolorowym wyświetlaczem LCD (min.18” ; ekran dotykowy) do diagnostyki przepływu krwi w tętnicach wewnątrz - i zewnątrzczaszkowych, (system operacyjny posiadający pełne wsparcie producenta w wersji Professional.);
W obudowie zintegrowany LCD (technologia LED) i PC o następujących parametrach minimalnych:
- min. 4 GB RAM;
- min. 1 TB HDD;
- min. 4 porty USB ( w tym min. 1 w stand. 3.0);
- min. 1 port VGA;
- min. 1 gniazdo RJ45;
1.2 Aparat zasilany elektryczne (230 V, 50 Hz).
1.3 Wymagana masa aparatu < 7 kg.
1.4 Aparat powinien być wyposażony w gniazda, umożliwiające jednoczesne podłączenie sond:
- 1,6 MHz (1 szt.) lub zamiennie 2 MHz (1 szt.);
- 2 MHz (1 szt.);
- 4 MHz (1 szt.);
- 8 MHz (1 szt.);
- 16 MHz (1 szt.);
1. 5 Aparat powinien być wyposażony w gniazdo, umożliwiające wprowadzanie sygnałów zewnętrznych i wyprowadzanie sygnałów na zewnątrz:
- min. 8 wejść/wyjść analogowo-cyfrowych w dowolnej konfiguracji;
1.6 Aparat powinien być przystosowany do montażu na wysięgniku / ramieniu wychylnym lub na ścianie zgodnie ze standardem VESA. TAK
2. W zestawie drukarka umożliwiająca wydruk w kolorze. TAK
3. Sterowanie:
- touchscreen (dotykowe);
- ręczne z pulpitu operatora (bezprzewodowy oraz przewodowy moduł zdalnego sterowania)
- przy pomocy myszki i klawiatury komputerowej;
- za pomocą 3-funkcyjnego sterownika/pedału nożnego; TAK
4. Pełna diagnostyka dopplerowska przepływów w naczyniach wewnątrzczaszkowych, szyjnych i peryferyjnych. TAK
5. Automatyczne wyznaczanie podstawowych parametrów prędkości przepływu (prędkości przepływu – skurczowa, średnia, ratio; indeksy RI i PI; rytm/puls serca - Heart Rate, VMR, EtCO2, CO2R). Wymagana prezentacja współczynnika Lindegaarda. TAK
6. Analiza spektralna sygnałów dopplerowskich (min. 256-punktowa analiza FFT). TAK
7. Głowica 2 MHz PW diagnostyczna (1 szt.). TAK
8. Głowica 4 MHz CW/PW 1 szt.). TAK
9. Głowica monitorująca 2 MHz PW (2 szt.). TAK
10. Mocowanie do sond monitorujących bilateralne TAK
11. Wymagane oprogramowanie do monitorowania bilateralnego (dwustronnego - jednoczasowo) z automatyczną detekcją zatorów (HITS) oraz z jednoczesną prezentacją rejestrowanego sygnału z różnych głębokości w min. 8 oknach na jednym ekranie. Wymagana analiza HITS w dużej rozdzielczości (min. 125 mikrosekund). TAK
12. Wymaqana możliwość obróbki (reanalizy) zamrożonych (freeze) wcześniej danych surowych spektrum (w tym m.in. zmiana głębokości, „Sample Volume”, „Scale”, etc); TAK
13. Wymagana prezentacja trybu M-Mode w czasie rzeczywistym (ilość bramek w trybie M-Mode - min. 250 – co oznacza pomiar FFT w min. 250 głębokościach). TAK
14. Wymagana prezentacja „Velocity Profiles” (umożliwiająca w czasie rzeczywistym prezentację rozkładu i mocy/natężenia prędkości oraz dostęp do danych spektrum uzyskanych na wszystkich min. 250 głębokościach M-Mode). TAK
15. Możliwość układania dowolnych protokołów badań zgodnych z wymogami/standardami użytkownika. TAK
16. Możliwość ustawienia, definiowanych przez użytkownika, alarmów dla parametrów w trybie monitorowania. TAK
17. Trendy- oprogramowanie umożliwiające określenie trendów parametrów uzyskanych podczas kolejnych badań pacjenta. Wymagana prezentacja statystyki badań z możliwością eksportu do arkusza Excell. TAK
18. Wymagana kompatybilność ze standardem DICOM i opcjonalnie z HL7; możliwość rozwinięcia o te opcje w przyszłości TAK
19. Interaktywny tryb generowania podsumowań i raportów. TAK
20. W zestawie:
- platforma jezdna do wygodnego transportu aparatu w obrębie budynku szpitalnego (solidna metalowa konstrukcja z ogumionymi kołami o średnicy min. 8 cm – w tym dwa z hamulcami); TAK
21. Możliwość doposażenia aparatu w zrobotyzowane (sterowane robotem) głowice monitorujące 2 MHz PW, które automatycznie podążają za najlepszym sygnałem. TAK

UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każdy z pakietów będzie oceniany odzielnie
Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wyższej cenie:
Cena najniższa z oferty a
--------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej
Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆszt.
CENA NETTO CENA BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO

PRODUCENT WRAZ Z NUMEREM KATALOGOWYM

1. Rejestrator EKG ( 4 szt.) wraz z oprogramowaniem do analizy zapisów holterowskich. szt. 4


I Oprogramowanie do analizy zapisów holterowskich EKG 3 oraz 12 kanałowych – funkcje systemu Wymagane Odpowiedź Oferenta
1 Oprogramowanie i raporty w języku polskim, TAK
2 Baza danych pacjentów wraz z ich badaniami. TAK
3 Identyfikacja poprzez programowanie rejestratorów przed badaniem – nazwisko i ID pacjenta TAK
4 Możliwość edycji i tworzenia własnego panelu zakładek z kolejnymi krokami analizy zapisu TAK
5 Automatyczne wykrywanie artefaktów. TAK
6 Analiza zapisów wielodniowych do 30 dni, 3 kanałowe – pliki do 7 dni lub wielokrotność, 12 kanałowe – pliki do 3 dni lub wielokrotność. TAK
7 Analiza zapisu w oparciu o tworzenie klas wzorców pobudzeń. TAK
8 Analiza prospektywna i retrospektywna. TAK
9 Możliwość wyborów kanałów do analizy arytmii i ST TAK
10 Możliwość pominięcia wykrywania pobudzeń na początku i końcu zapisu poprzez ręczne zaznaczenie fragmentu zapisu TAK
11 Możliwość przeklasyfikowania grupy i wybranego pobudzenia, ręczne usuwanie i dodawanie pobudzeń TAK
12 Możliwość automatycznego wyszukania pobudzeń podobnych do wskazanego przez lekarza w obrębie danej klasy TAK
13 Oznaczenie na zapisie EKG aktywności pacjenta (przy zastosowaniu rejestratorów z akcelerometrem 3D) TAK

14 Wykrywanie i analiza migotania przedsionków. TAK
15 Analiza dobowa częstości rytmu serca HR TAK
16 Analiza ST, obniżenie/uniesienie dla wszystkich rejestrowanych kanałów EKG
Analiza odcinka QT TAK
17
Analiza HRV w dziedzinie czasu i częstotliwości TAK
18 Analiza HRT (Heart Rate Turbulence) TAK
19 Analiza w oparciu o graficzną prezentację korelacji pomiędzy kolejnymi interwałami RR TAK

20 Przesiewowa analiza bezdechu sennego TAK

21 Detekcja i analiza skuteczności pracy rozruszników serca TAK
22 Możliwość przeglądania i wydruku markerów pacjenta TAK
23 Edycja fragmentów zapisu EKG, które mają znaleźć się w raporcie TAK
24 Możliwość przygotowania szablonu opisu badania, edytor zdań diagnostycznych, zapisywanie wielu szablonów opisów badań TAK

25 Współpraca oprogramowania z posiadanym przez Szpital systemem sieciowym Cardio Network Platform TAK

26 Opcje dodatkowe:
Możliwość rozszerzenia funkcjonalności systemu analizującego o analizy: SAECG, VCG, TWA. TAK

II Uniwersalny rejestrator 12 i 3 kanałowy – parametry
27 Uniwersalny rejestrator 12 i 3 kanałowy – parametry TAK
28 Rejestrator do zapisów: 12 kanałowych oraz 3 kanałowych TAK

29 Automatyczne wykrywanie podłączanego kabla i trybu pracy 3 lub 12 kanałowego.
Współpraca z kablem EKG 10 odprowadzeń dla zapisów 12 kanałowych oraz z kablem 5 odprowadzeń dla zapisów 3 kanałowych TAK
30 Zapis na karcie pamięci typu SD, możliwość wymiany kart pamięci. TAK
31 Czas rejestracji do 30 dni w trybie 3 i 12 kanałowym TAK

32 Wysoka jakość sygnału EKG – przetwornik A/C: 24 bit TAK
33 Archiwizacja sygnału EKG z częstotliwością 250 próbek/kanał, 500 próbek/kanał, 1000 próbek/kanał – parametr ustawiany w rejestratorze przed zapisem TAK

34 Kable pacjenta w całości ekranowane TAK
35 Wykrywanie pozycji i aktywności dobowej pacjenta: rejestrator wyposażony w czujnik – aktywność pacjenta prezentowana pod krzywymi EKG w oprogramowaniu analizującym.
TAK

36 Dokładna detekcja stymulatorów serca, częstotliwość próbkowania minimum 32000Hz/kanał TAK
37 Zasilanie z jednej baterii lub akumulatora, możliwość jej wymiany w czasie badania z kontynuacją rozpoczętego zapisu. TAK
38 Odporność rejestratora na zniszczenie pod wpływem zalania wodą, zmoczenia deszczem itp. – min. klasa wodoszczelności IPX6. TAK
39 Rejestrator wyposażony w wyświetlacz graficzny, nawigacja przy pomocy klawiszy nawigacyjnych TAK

40 Podgląd zapisu EKG przed rozpoczęciem i w czasie badania na wyświetlaczu rejestratora 3 kanałów EKG jednocześnie, wizualne potwierdzenie prawidłowego podłączenia elektrod i sygnalizacja złego kontaktu elektrod TAK

41 Opcja komunikacji Bluetooth rejestratora z komputerem, możliwość podglądu zapisu EKG przed badaniem TAK

42 Programowanie parametrów rejestratora przed rozpoczęciem zapisu przy pomocy klawiszy funkcyjnych i wyświetlacza. TAK
43 Ręczny i automatyczny start w przypadku nie uruchomienia ręcznie TAK
44 Wygaszacz ekranu w celu oszczędzania baterii z jednoczesną sygnalizacją stanu pracy poprzez diodę sygnalizacyjną TAK
45 Klawisz markera zdarzeń pacjenta TAK
46 Kompaktowe wymiary rejestratora: maksymalnie 85 x 60 x 20 mm TAK
47 Niewielka waga rejestratora: bez kabla z baterią poniżej 80g TAK
48 Szybki transfer danych do komputera przez interfejs USB lub wyjęcie karty pamięci z rejestratora i użycie czytnika kart pamięci TAK
49 Zabezpieczenie przed przypadkowym skasowaniem nie odczytanego zapisu TAK
50 Identyfikacja badań przed rozpoczęciem zapisu: możliwość wprowadzenia numeru identyfikacyjnego za pomocą klawiatury funkcyjnej i wyświetlacza lub numeru identyfikacyjnego i nazwiska za pomocą oprogramowania PC.
TAK
51 Pokrowiec na rejestrator w pełni ochraniający urządzenie przed uszkodzeniem z możliwością mocowania na pasie biodrowym lub naramiennym. TAK
52 Współpraca z oprogramowaniem do analizy zapisów holterowskich EKG dobowych i wielodobowych
TAK
53 Współpraca rejestratora z posiadanym przez Szpital systemem sieciowym Cardio Network Platform.
Menu rejestratora w j. Polskim TAK





UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każdy z pakietów będzie oceniany odzielnie
Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wyższej cenie:
Cena najniższa z oferty a
--------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej
Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na dostawie urządzeń medycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy P.z.p.:
1. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; tj.: wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegające na dostawie urządzeń medycznych na kwotę minimum:
Pakiet nr 1 - 15 000,00 zł
Pakiet nr 2 - 60 000,00 zł
Pakiet nr 3 - 20 000,00 zł
każda z dostaw.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materiały producenta oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w języku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pozycji.
2. . Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974) - zał. nr 8 do SWZ.
3. Certyfikat CE lub równoważny lub aktualnie obowiązujacą deklarację zgodności producenta lub równoważną potwierdzające zakwalifikowanie oferowanego produktu jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2. Postanowień ust. 1 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Uzupełnieniu podlegają wszystkie przedmiotowe środki dowodowe wymienione Tabeli VIII. Sposób oceny warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-27 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta musi zawierać:
1. Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym – załącznik nr 1 i 2 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7
ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia
warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowiązany jest
do złożenia wraz z ofertą oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik 4a) o braku podstaw wykluczenia
tego podmiotu, które zostały przewidziane względem Wykonawcy – załącznik nr 4a (złożyć, jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.117 ust.4
ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 5 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy Konsorcjum lub Spółki Cywilnej.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi załącznik
nr 6 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy.
5. Tabela podwykonawcy – stanowi załącznik nr 7 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy
6. Przedmiotowe środki dowodowe :
1.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materiały producenta oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań
Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w języku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzające
posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pozycji.
2. Model fizyczny (Próbka) - zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków
komunikacji elektronicznej (sposób złożenia próbki za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za
pośrednictwem posłańca art. 65 ust. 2) - dotyczy pakietu nr: 1,2,3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.