eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa sprzętów medycznych dla Oddziału Neurologicznego - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętów medycznych dla Oddziału Neurologicznego - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętów medycznych dla Oddziału Neurologicznego - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb4fa2ca-6da1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078160/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.29 USG przezczaszkowe (Doppler), Aparat EMG, Skaner naczyń krwionośnych w ramach Poprawa bazy leczniczej - dotacja celowa na finansowanie wydatków majątkowych, na dop. oddz. neurologicznego i udarowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449959

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/66/TP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY
ILOŚĆ szt. CENA NETTO CENA BRUTTO WARTOŚĆ NETTO
WARTOŚĆ BRUTTO

PRODUCENT WRAZ Z NUMEREM KATALOGOWYM

1. Skaner (lokalizator) żył, naczyń krwionośnych szt. 1

L.p. Parametr Wymagane Odpowiedź Oferenta
1. Bezkontaktowy iluminator naczyniowy, bezpieczne, przenośne i podręczne urządzenie (trzymane w ręce z możliwością umieszczenia na statywie nabiurkowym lub statywie mobilnym) do iluminacji naczyniowej, umożliwiające zlokalizowanie żył z zastosowaniem bliskiej podczerwieni (NIR) TAK
2. Urządzenie emituje światło podczerwone oraz widzialne i niewidzialne promieniowanie laserowe, które wykorzystane jest do lokalizacji żył podskórnych oraz podświetlenia ich pozycji na skórze bezpośrednio nad żyłami. Wizualizacja żył dokonuje się dzięki wchłanianiu promieniowania podczerwonego przez hemoglobinę we krwi. TAK
3. Długość fali światła podczerwonego ca. 850 mm TAK
4. Widoczna długość fali światła 530 mm TAK
5. Rozmiar wyświetlania min. 3 rozmiary TAK
6. Stopień jasności min. 3 stopnie TAK
7. Tryb inwersji (pozytyw/negatyw) TAK
8. Tryb Fine Mode do obrazowania żył położonych głębiej TAK
9. Tryb czuwania TAK
10. Alarm niskiego poziomu baterii TAK
11. Podstawa jezdna do skanera żył z wysięgnikiem TAK
6. Urządzenie zasilane akumulatorem litowo – jonowym , 3,6 V, 4300 mAh TAK
7. Ciągły czas pracy przy pełnym naładowaniu z włączonym światłem do podświetlania żył: do 5 godzin TAK
8. Czas ładowania baterii (do pełna) – maks. 3 h TAK
9. Zasilanie sieciowe 100-240 VAV, 50-60Hz TAK
9. Zasilanie akumulatorowe 5VDC, 2A TAK
10. Odległość ogniskowa ca. 20 cm TAK
12. Urządzenie laserowe , w pełni zgodne z Dyrektywą Europejską 2002/364/EC TAK
13. Bezpieczna procedura iluminacji naczyń – brak bezpośredniego kontaktu urządzenia z pacjentem (w zestawie nakładki zabezpieczające urządzenie) TAK



UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆszt.
CENA NETTO CENA BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO

PRODUCENT WRAZ Z NUMEREM KATALOGOWYM

1. USG Doppler, przezczaszkowy system doplerowski szt. 1


l.p. Parametry Wymagane Odpowiedź Oferenta
1. 1.1 Cyfrowy przenośny aparat dopplerowski w zwartej kompaktowej (jednobryłowej – All-In-One) obudowie z wbudowanymi głośnikami i wbudowanym kolorowym wyświetlaczem LCD (min.18” ; ekran dotykowy) do diagnostyki przepływu krwi w tętnicach wewnątrz - i zewnątrzczaszkowych, (system operacyjny posiadający pełne wsparcie producenta w wersji Professional.);
W obudowie zintegrowany LCD (technologia LED) i PC o następujących parametrach minimalnych:
- min. 4 GB RAM;
- min. 1 TB HDD;
- min. 4 porty USB ( w tym min. 1 w stand. 3.0);
- min. 1 port VGA;
- min. 1 gniazdo RJ45;
1.2 Aparat zasilany elektryczne (230 V, 50 Hz).
1.3 Wymagana masa aparatu < 7 kg.
1.4 Aparat powinien być wyposażony w gniazda, umożliwiające jednoczesne podłączenie sond:
- 1,6 MHz (1 szt.) lub zamiennie 2 MHz (1 szt.);
- 2 MHz (1 szt.);
- 4 MHz (1 szt.);
- 8 MHz (1 szt.);
- 16 MHz (1 szt.);
1. 5 Aparat powinien być wyposażony w gniazdo, umożliwiające wprowadzanie sygnałów zewnętrznych i wyprowadzanie sygnałów na zewnątrz:
- min. 8 wejść/wyjść analogowo-cyfrowych w dowolnej konfiguracji;
1.6 Aparat powinien być przystosowany do montażu na wysięgniku / ramieniu wychylnym lub na ścianie zgodnie ze standardem VESA. TAK
2. W zestawie drukarka umożliwiająca wydruk w kolorze. TAK
3. Sterowanie:
- touchscreen (dotykowe);
- ręczne z pulpitu operatora (bezprzewodowy oraz przewodowy moduł zdalnego sterowania)
- przy pomocy myszki i klawiatury komputerowej;
- za pomocą 3-funkcyjnego sterownika/pedału nożnego; TAK
4. Pełna diagnostyka dopplerowska przepływów w naczyniach wewnątrzczaszkowych, szyjnych i peryferyjnych. TAK
5. Automatyczne wyznaczanie podstawowych parametrów prędkości przepływu (prędkości przepływu – skurczowa, średnia, ratio; indeksy RI i PI; rytm/puls serca - Heart Rate, VMR, EtCO2, CO2R). Wymagana prezentacja współczynnika Lindegaarda. TAK
6. Analiza spektralna sygnałów dopplerowskich (min. 256-punktowa analiza FFT). TAK
7. Głowica 2 MHz PW diagnostyczna (1 szt.). TAK
8. Głowica 4 MHz CW/PW 1 szt.). TAK
9. Głowica monitorująca 2 MHz PW (2 szt.). TAK
10. Mocowanie do sond monitorujących bilateralne TAK
11. Wymagane oprogramowanie do monitorowania bilateralnego (dwustronnego - jednoczasowo) z automatyczną detekcją zatorów (HITS) oraz z jednoczesną prezentacją rejestrowanego sygnału z różnych głębokości w min. 8 oknach na jednym ekranie. Wymagana analiza HITS w dużej rozdzielczości (min. 125 mikrosekund). TAK
12. Wymaqana możliwość obróbki (reanalizy) zamrożonych (freeze) wcześniej danych surowych spektrum (w tym m.in. zmiana głębokości, „Sample Volume”, „Scale”, etc); TAK
13. Wymagana prezentacja trybu M-Mode w czasie rzeczywistym (ilość bramek w trybie M-Mode - min. 250 – co oznacza pomiar FFT w min. 250 głębokościach). TAK
14. Wymagana prezentacja „Velocity Profiles” (umożliwiająca w czasie rzeczywistym prezentację rozkładu i mocy/natężenia prędkości oraz dostęp do danych spektrum uzyskanych na wszystkich min. 250 głębokościach M-Mode). TAK
15. Możliwość układania dowolnych protokołów badań zgodnych z wymogami/standardami użytkownika. TAK
16. Możliwość ustawienia, definiowanych przez użytkownika, alarmów dla parametrów w trybie monitorowania. TAK
17. Trendy- oprogramowanie umożliwiające określenie trendów parametrów uzyskanych podczas kolejnych badań pacjenta. Wymagana prezentacja statystyki badań z możliwością eksportu do arkusza Excell. TAK
18. Wymagana kompatybilność ze standardem DICOM i opcjonalnie z HL7; możliwość rozwinięcia o te opcje w przyszłości TAK
19. Interaktywny tryb generowania podsumowań i raportów. TAK
20. W zestawie:
- platforma jezdna do wygodnego transportu aparatu w obrębie budynku szpitalnego (solidna metalowa konstrukcja z ogumionymi kołami o średnicy min. 8 cm – w tym dwa z hamulcami); TAK
21. Możliwość doposażenia aparatu w zrobotyzowane (sterowane robotem) głowice monitorujące 2 MHz PW, które automatycznie podążają za najlepszym sygnałem. TAK

UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆszt.
CENA NETTO CENA BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO

PRODUCENT WRAZ Z NUMEREM KATALOGOWYM

1. Rejestrator EKG ( 4 szt.) wraz z oprogramowaniem do analizy zapisów holterowskich. szt. 4


I Oprogramowanie do analizy zapisów holterowskich EKG 3 oraz 12 kanałowych – funkcje systemu Wymagane Odpowiedź Oferenta
1 Oprogramowanie i raporty w języku polskim, TAK
2 Baza danych pacjentów wraz z ich badaniami. TAK
3 Identyfikacja poprzez programowanie rejestratorów przed badaniem – nazwisko i ID pacjenta TAK
4 Możliwość edycji i tworzenia własnego panelu zakładek z kolejnymi krokami analizy zapisu TAK
5 Automatyczne wykrywanie artefaktów. TAK
6 Analiza zapisów wielodniowych do 30 dni, 3 kanałowe – pliki do 7 dni lub wielokrotność, 12 kanałowe – pliki do 3 dni lub wielokrotność. TAK
7 Analiza zapisu w oparciu o tworzenie klas wzorców pobudzeń. TAK
8 Analiza prospektywna i retrospektywna. TAK
9 Możliwość wyborów kanałów do analizy arytmii i ST TAK
10 Możliwość pominięcia wykrywania pobudzeń na początku i końcu zapisu poprzez ręczne zaznaczenie fragmentu zapisu TAK
11 Możliwość przeklasyfikowania grupy i wybranego pobudzenia, ręczne usuwanie i dodawanie pobudzeń TAK
12 Możliwość automatycznego wyszukania pobudzeń podobnych do wskazanego przez lekarza w obrębie danej klasy TAK
13 Oznaczenie na zapisie EKG aktywności pacjenta (przy zastosowaniu rejestratorów z akcelerometrem 3D) TAK

14 Wykrywanie i analiza migotania przedsionków. TAK
15 Analiza dobowa częstości rytmu serca HR TAK
16 Analiza ST, obniżenie/uniesienie dla wszystkich rejestrowanych kanałów EKG
Analiza odcinka QT TAK
17
Analiza HRV w dziedzinie czasu i częstotliwości TAK
18 Analiza HRT (Heart Rate Turbulence) TAK
19 Analiza w oparciu o graficzną prezentację korelacji pomiędzy kolejnymi interwałami RR TAK

20 Przesiewowa analiza bezdechu sennego TAK

21 Detekcja i analiza skuteczności pracy rozruszników serca TAK
22 Możliwość przeglądania i wydruku markerów pacjenta TAK
23 Edycja fragmentów zapisu EKG, które mają znaleźć się w raporcie TAK
24 Możliwość przygotowania szablonu opisu badania, edytor zdań diagnostycznych, zapisywanie wielu szablonów opisów badań TAK

25 Współpraca oprogramowania z posiadanym przez Szpital systemem sieciowym Cardio Network Platform TAK

26 Opcje dodatkowe:
Możliwość rozszerzenia funkcjonalności systemu analizującego o analizy: SAECG, VCG, TWA. TAK

II Uniwersalny rejestrator 12 i 3 kanałowy – parametry
27 Uniwersalny rejestrator 12 i 3 kanałowy – parametry TAK
28 Rejestrator do zapisów: 12 kanałowych oraz 3 kanałowych TAK

29 Automatyczne wykrywanie podłączanego kabla i trybu pracy 3 lub 12 kanałowego.
Współpraca z kablem EKG 10 odprowadzeń dla zapisów 12 kanałowych oraz z kablem 5 odprowadzeń dla zapisów 3 kanałowych TAK
30 Zapis na karcie pamięci typu SD, możliwość wymiany kart pamięci. TAK
31 Czas rejestracji do 30 dni w trybie 3 i 12 kanałowym TAK

32 Wysoka jakość sygnału EKG – przetwornik A/C: 24 bit TAK
33 Archiwizacja sygnału EKG z częstotliwością 250 próbek/kanał, 500 próbek/kanał, 1000 próbek/kanał – parametr ustawiany w rejestratorze przed zapisem TAK

34 Kable pacjenta w całości ekranowane TAK
35 Wykrywanie pozycji i aktywności dobowej pacjenta: rejestrator wyposażony w czujnik – aktywność pacjenta prezentowana pod krzywymi EKG w oprogramowaniu analizującym.
TAK

36 Dokładna detekcja stymulatorów serca, częstotliwość próbkowania minimum 32000Hz/kanał TAK
37 Zasilanie z jednej baterii lub akumulatora, możliwość jej wymiany w czasie badania z kontynuacją rozpoczętego zapisu. TAK
38 Odporność rejestratora na zniszczenie pod wpływem zalania wodą, zmoczenia deszczem itp. – min. klasa wodoszczelności IPX6. TAK
39 Rejestrator wyposażony w wyświetlacz graficzny, nawigacja przy pomocy klawiszy nawigacyjnych TAK

40 Podgląd zapisu EKG przed rozpoczęciem i w czasie badania na wyświetlaczu rejestratora 3 kanałów EKG jednocześnie, wizualne potwierdzenie prawidłowego podłączenia elektrod i sygnalizacja złego kontaktu elektrod TAK

41 Opcja komunikacji Bluetooth rejestratora z komputerem, możliwość podglądu zapisu EKG przed badaniem TAK

42 Programowanie parametrów rejestratora przed rozpoczęciem zapisu przy pomocy klawiszy funkcyjnych i wyświetlacza. TAK
43 Ręczny i automatyczny start w przypadku nie uruchomienia ręcznie TAK
44 Wygaszacz ekranu w celu oszczędzania baterii z jednoczesną sygnalizacją stanu pracy poprzez diodę sygnalizacyjną TAK
45 Klawisz markera zdarzeń pacjenta TAK
46 Kompaktowe wymiary rejestratora: maksymalnie 85 x 60 x 20 mm TAK
47 Niewielka waga rejestratora: bez kabla z baterią poniżej 80g TAK
48 Szybki transfer danych do komputera przez interfejs USB lub wyjęcie karty pamięci z rejestratora i użycie czytnika kart pamięci TAK
49 Zabezpieczenie przed przypadkowym skasowaniem nie odczytanego zapisu TAK
50 Identyfikacja badań przed rozpoczęciem zapisu: możliwość wprowadzenia numeru identyfikacyjnego za pomocą klawiatury funkcyjnej i wyświetlacza lub numeru identyfikacyjnego i nazwiska za pomocą oprogramowania PC.
TAK
51 Pokrowiec na rejestrator w pełni ochraniający urządzenie przed uszkodzeniem z możliwością mocowania na pasie biodrowym lub naramiennym. TAK
52 Współpraca z oprogramowaniem do analizy zapisów holterowskich EKG dobowych i wielodobowych
TAK
53 Współpraca rejestratora z posiadanym przez Szpital systemem sieciowym Cardio Network Platform.
Menu rejestratora w j. Polskim TAK





UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Euro-Medical

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 553-220-16-41

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129924,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129924,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129924,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL EMS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524 295 7543

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129924,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w formularzu ofertowym ( Załącznik nr 2 do SWZ) wykazał kwotę 36 662,04 netto, natomiast w formularzu cenowym ( Załącznik nr 1 do SWZ ) wskazał kwotę 39 635,00 netto. W ocenie Zamawiającego , Wykonawca wskazał dwie różne oferty cenowe na ten sam przedmiot zamówienia uniemożliwiając wskazanie poprawnej wartości oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.