Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00331604/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Brzesko do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZESKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661139
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 51
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 14 68 63 100
1.5.8.) Numer faksu: +48 14 66 30 545
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umbrzesko@brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bce86d76-7db0-4999-adb0-b838fcaa99c81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Brzesko do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bce86d76-7db0-4999-adb0-b838fcaa99c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039038/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331604
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.15.2025.IP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Dowóz uczniów do Ośrodka Opiekuńczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Jadownikach MokrychCodzienny dowóz i odwóz dzieci z następujących miejscowości: (15 dzieci)
1. Mokrzyska, ul. Niwka
2. Mokrzyska, ul. Wielgoszówka
3. Jasień, ul. Floriańska
4. Brzesko, ul. Starowiejska 6, DPS -9 osób
5.Jasień ,ul. Mazurkiewicza –Dom Dziecka -3 osoby
Łączna szacunkowa liczba kilometrów w jedną stronę 55 km (dotyczy tylko „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi)
Kurs poranny realizowany tak, aby dotrzeć na zajęcia na godzinę ok. 8:00
Kurs powrotny po zajęciach uzgodniony z Ośrodkiem ok. godz.14:00-16:00
Pojazd musi być dostosowany do osób poruszających się na wózku inwalidzkim tj. powinien być wyposażony w szyny do mocowania wózków, rampę lub windę umożliwiające wjazd i wyjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu i z samochodu oraz pasy do mocowania wózków zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim w tym uchwyty i pasy bezpieczeństwa biodrowo-barkowe, najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózków do pojazdu lub inne specjalistyczne pochylnie/szyny itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w ZłotejCodzienny dowóz i odwóz dzieci z następujących miejscowości: (11 dzieci )
1.Mokrzyska,ul.Parafialna
2.Jadowniki,ul.Sportowa
3.Bucze,ul. Na Polesiu
4.Okocim,ul.Stroma
5.Brzesko,ul. Kalinowa
6.Jasień,ul. Klonowa
7.Brzesko, ul. Okocimska
8.Jadowniki,ul. Św. Prokopa
9.Brzesko,ul. Ogrodowa
10.Brzesko,ul. Jagiełły
11.Szczepanów,ul. Św. Stanisława
Kurs do internatu w poniedziałek na godz. 8:00 może być realizowany wraz z kursem codziennym a kurs powrotny z internatu z kursem codziennym powrotnym
Dojazd do internatu w poniedziałek i piątek (4 dzieci)
1.Brzesko, ul. Ogrodowa -3 osoby
2.Jadowniki, ul. Św.Prokopa
Łączna szacunkowa liczba kilometrów w jedną stronę 50 km (dotyczy tylko „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi)
Kurs poranny na zajęcia na godzinę ok. 8:00
Kurs powrotny po zajęciach uzgodniony z Ośrodkiem ok. godz.14:00-16:000
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 165000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego ul. Romanowicza 9 oraz Niepublicznej Szkoły Branżowej I stopnia Specjalna ul. Okrężna 4a – TarnówDojazd do internatu ul. Romanowicza 9 w poniedziałek i piątek (4 dzieci)
1. Brzesko, ul Cegielniana - INTERNAT ul. Romanowicza 9 – 3 osoby
2. Jasień, Ul. Mazurkiewicza -Dom Dziecka –INTERNAT ul. Romanowicza 9
Kurs do internatu w poniedziałek na godz. 8:00 może być realizowany wraz z kursem codziennym a kurs powrotny z internatu z kursem codziennym powrotnym
Codzienny dowóz i odwóz dzieci z następujących miejscowości (4 dzieci)
1. Brzesko, ul. Pomianowska- Tarnów, ul. Romanowicza 9
2. Jadowniki, ul. Staropolska - ul. Okrężna 4A Tarnów
3. Brzesko, ul. Ogrodowa - ul. Okrężna 4A
4. Brzesko, ul Cegielniana - Tarnów, ul. Romanowicza 9
Łączna szacunkowa liczba kilometrów w jedną stronę 53 km (dotyczy tylko „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi).
Kurs poranny na zajęcia na godzinę ok. 8:00
Kurs powrotny po zajęciach uzgodniony z Ośrodkiem ok. godz.14:00-16:00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brzesku, Szkoły Specjalnej w BrzeskuCodzienny dowóz i odwóz dzieci z następujących miejscowości (6 dzieci)
1. Jadowniki, ul. Św. Prokopa do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brzesku,
2. Jasień, ul. Zielna do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brzesku
3.Jasień,ul. Zielna do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brzesku
4.Brzesko,ul. Starowiejska - DPS do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brzesku
5. Jasień, ul. Mazurkiewicza –Dom Dziecka do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brzesku,
6. Brzesko, ul. Cegielniana, do Szkoły Specjalnej w Brzesku ul. Plac Zwycięstwa 5
Łączna szacunkowa liczba kilometrów w jedną stronę 22 km.(tj. łącznie za dwie trasy poranne)
Kursy poranne na zajęcia na godzinę ok. 7.00 -8:00
Kursy powrotne po zajęciach uzgodniony ze Szkołą ok. 13:00-16:00
Z uwagi na zróżnicowany wiek i czas trwania zajęć uczniów w szkole wymaga się dowóz uczniów w podziale na dwie trasy poranne i dwie trasy powrotne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 79629,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na część 1 wpłynęły 3 oferty. W dniu 26.08.2025 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Biuro Podróży POLTRANS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 33-240 Żabno, ul. Księdza Jarosza 5, oraz odrzucił 2 pozostałe oferty tj.
Oferta złożona przez Firmę Przewozową SPEED Krzysztof Rachwał na podstawie:
art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp – z uwagi na niezłożenie w wymaganym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub innych wymaganych dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oraz
art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp – z powodu niewyrażenia pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Oferta złożona przez Firmę Transportowo-Usługową „FTU” Magdalena Jakubas została odrzucona na podstawie:
art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), tj. z uwagi na fakt, iż została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania,
Podpisanie umowy z wybranym wykonawcą miało nastąpić w dniu 02.09.2025 r. W dniu 01.09.2025 r. Wykonawca przesłał do Zamawiającego informacje, że składa rezygnację z podpisania umowy w postępowaniu na dowóz uczniów – część 1 - Dowóz uczniów do Ośrodka Opiekuńczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Jadownikach Mokrych.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 1 na podstawie art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie części 2, do
upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 25 lipca 2025 r. do godz. 09:00 do Zamawiającego
wpłynęły dwie oferty tj. oferta firmy:
1. Firma Przewozowa SPEED Krzysztof Rachwał, 32-800 Brzesko, Poręba Spytkowska,
Osiedle Urocze,
2. Firma Transportowo-Usługowa „FTU” Magdalena Jakubas, Biadoliny Radłowskie 294,
32-828 Biadoliny Szlacheckie.
Każda z w/w ofert została odrzucona w przedmiotowym postępowaniu z poniższych
powodów:
Oferta złożona przez Firmę Przewozową SPEED Krzysztof Rachwał na podstawie:
art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp – z uwagi na niezłożenie w wymaganym
terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub innych
wymaganych dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw
wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oraz
art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp – z powodu niewyrażenia pisemnej zgody na
przedłużenie terminu związania ofertą.
Oferta złożona przez Firmę Transportowo-Usługową „FTU” Magdalena Jakubas została
odrzucona na podstawie:
art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), tj. z uwagi na fakt, iż została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania, W związku z powyższym, zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 2 zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PODRÓŻY POLTRANS SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930666382
7.3.3) Ulica: KSIĘDZA JAROSZA 5,
7.3.4) Miejscowość: ŻABNO
7.3.5) Kod pocztowy: 33-240
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-22 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38164,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131412 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38164,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ BABICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691001330
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 11A
7.3.4) Miejscowość: Brzesko
7.3.5) Kod pocztowy: 32-800
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38164,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Brzesku w roku 2026.
- Produkty z tworzyw sztucznych - worki foliowe
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzesko w 2026 roku
- Zakup wsparcia / gwarancji producenckiej dla serwerów - 8 szt. i macierzy - 2 szt.
- SCHRONIENIE 2026
- Wykonanie otworu poszukiwawczo - rozpoznawczego wód termalnych Brzesko GT-1 w miejscowości Brzesko.
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego Reguły
- Świadczenie usługi transportuUczestników projektu-w tym osób niesamodzielnych w wieku min. 60lat(seniorzy), z miejsca zamieszkania na terenie m. Łodzi do siedzibyDDOMwramachProjektu"PogodnaJesieńżycia
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie i poza jej obszarem
- "Wyłapywanie i zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zbieranie, transport i utylizacja zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Słomniki w 2026 roku z podziałem na zadania"
- Dowóz niepełnosprawnych dzieci [...] wraz z opieką do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie oraz Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Lesznie
- Przewóz uczniów i dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026, t.j. od 07.01.2026 do 26.06.2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





