eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoDowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Brzesko do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem



Ogłoszenie z dnia 2025-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Brzesko do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZESKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661139

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 51

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 14 68 63 100

1.5.8.) Numer faksu: +48 14 66 30 545

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umbrzesko@brzesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bce86d76-7db0-4999-adb0-b838fcaa99c8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Brzesko do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bce86d76-7db0-4999-adb0-b838fcaa99c8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039038/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331604

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.15.2025.IP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Dowóz uczniów do Ośrodka Opiekuńczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Jadownikach Mokrych

Codzienny dowóz i odwóz dzieci z następujących miejscowości: (15 dzieci)

1. Mokrzyska, ul. Niwka
2. Mokrzyska, ul. Wielgoszówka
3. Jasień, ul. Floriańska
4. Brzesko, ul. Starowiejska 6, DPS -9 osób
5.Jasień ,ul. Mazurkiewicza –Dom Dziecka -3 osoby

Łączna szacunkowa liczba kilometrów w jedną stronę 55 km (dotyczy tylko „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi)

Kurs poranny realizowany tak, aby dotrzeć na zajęcia na godzinę ok. 8:00
Kurs powrotny po zajęciach uzgodniony z Ośrodkiem ok. godz.14:00-16:00

Pojazd musi być dostosowany do osób poruszających się na wózku inwalidzkim tj. powinien być wyposażony w szyny do mocowania wózków, rampę lub windę umożliwiające wjazd i wyjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu i z samochodu oraz pasy do mocowania wózków zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim w tym uchwyty i pasy bezpieczeństwa biodrowo-barkowe, najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózków do pojazdu lub inne specjalistyczne pochylnie/szyny itp.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Złotej

Codzienny dowóz i odwóz dzieci z następujących miejscowości: (11 dzieci )

1.Mokrzyska,ul.Parafialna
2.Jadowniki,ul.Sportowa
3.Bucze,ul. Na Polesiu
4.Okocim,ul.Stroma
5.Brzesko,ul. Kalinowa
6.Jasień,ul. Klonowa
7.Brzesko, ul. Okocimska
8.Jadowniki,ul. Św. Prokopa
9.Brzesko,ul. Ogrodowa
10.Brzesko,ul. Jagiełły
11.Szczepanów,ul. Św. Stanisława

Kurs do internatu w poniedziałek na godz. 8:00 może być realizowany wraz z kursem codziennym a kurs powrotny z internatu z kursem codziennym powrotnym

Dojazd do internatu w poniedziałek i piątek (4 dzieci)
1.Brzesko, ul. Ogrodowa -3 osoby
2.Jadowniki, ul. Św.Prokopa

Łączna szacunkowa liczba kilometrów w jedną stronę 50 km (dotyczy tylko „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi)

Kurs poranny na zajęcia na godzinę ok. 8:00
Kurs powrotny po zajęciach uzgodniony z Ośrodkiem ok. godz.14:00-16:000

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 165000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego ul. Romanowicza 9 oraz Niepublicznej Szkoły Branżowej I stopnia Specjalna ul. Okrężna 4a – Tarnów

Dojazd do internatu ul. Romanowicza 9 w poniedziałek i piątek (4 dzieci)
1. Brzesko, ul Cegielniana - INTERNAT ul. Romanowicza 9 – 3 osoby
2. Jasień, Ul. Mazurkiewicza -Dom Dziecka –INTERNAT ul. Romanowicza 9

Kurs do internatu w poniedziałek na godz. 8:00 może być realizowany wraz z kursem codziennym a kurs powrotny z internatu z kursem codziennym powrotnym

Codzienny dowóz i odwóz dzieci z następujących miejscowości (4 dzieci)
1. Brzesko, ul. Pomianowska- Tarnów, ul. Romanowicza 9
2. Jadowniki, ul. Staropolska - ul. Okrężna 4A Tarnów
3. Brzesko, ul. Ogrodowa - ul. Okrężna 4A
4. Brzesko, ul Cegielniana - Tarnów, ul. Romanowicza 9

Łączna szacunkowa liczba kilometrów w jedną stronę 53 km (dotyczy tylko „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi).

Kurs poranny na zajęcia na godzinę ok. 8:00
Kurs powrotny po zajęciach uzgodniony z Ośrodkiem ok. godz.14:00-16:00

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brzesku, Szkoły Specjalnej w Brzesku

Codzienny dowóz i odwóz dzieci z następujących miejscowości (6 dzieci)
1. Jadowniki, ul. Św. Prokopa do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brzesku,
2. Jasień, ul. Zielna do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brzesku
3.Jasień,ul. Zielna do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brzesku
4.Brzesko,ul. Starowiejska - DPS do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brzesku
5. Jasień, ul. Mazurkiewicza –Dom Dziecka do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brzesku,

6. Brzesko, ul. Cegielniana, do Szkoły Specjalnej w Brzesku ul. Plac Zwycięstwa 5

Łączna szacunkowa liczba kilometrów w jedną stronę 22 km.(tj. łącznie za dwie trasy poranne)

Kursy poranne na zajęcia na godzinę ok. 7.00 -8:00
Kursy powrotne po zajęciach uzgodniony ze Szkołą ok. 13:00-16:00

Z uwagi na zróżnicowany wiek i czas trwania zajęć uczniów w szkole wymaga się dowóz uczniów w podziale na dwie trasy poranne i dwie trasy powrotne.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 79629,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na część 1 wpłynęły 3 oferty. W dniu 26.08.2025 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Biuro Podróży POLTRANS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 33-240 Żabno, ul. Księdza Jarosza 5, oraz odrzucił 2 pozostałe oferty tj.
Oferta złożona przez Firmę Przewozową SPEED Krzysztof Rachwał na podstawie:
 art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp – z uwagi na niezłożenie w wymaganym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub innych wymaganych dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oraz
 art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp – z powodu niewyrażenia pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Oferta złożona przez Firmę Transportowo-Usługową „FTU” Magdalena Jakubas została odrzucona na podstawie:
 art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), tj. z uwagi na fakt, iż została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania,
Podpisanie umowy z wybranym wykonawcą miało nastąpić w dniu 02.09.2025 r. W dniu 01.09.2025 r. Wykonawca przesłał do Zamawiającego informacje, że składa rezygnację z podpisania umowy w postępowaniu na dowóz uczniów – część 1 - Dowóz uczniów do Ośrodka Opiekuńczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Jadownikach Mokrych.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 1 na podstawie art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie części 2, do
upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 25 lipca 2025 r. do godz. 09:00 do Zamawiającego
wpłynęły dwie oferty tj. oferta firmy:
1. Firma Przewozowa SPEED Krzysztof Rachwał, 32-800 Brzesko, Poręba Spytkowska,
Osiedle Urocze,
2. Firma Transportowo-Usługowa „FTU” Magdalena Jakubas, Biadoliny Radłowskie 294,
32-828 Biadoliny Szlacheckie.
Każda z w/w ofert została odrzucona w przedmiotowym postępowaniu z poniższych
powodów:
Oferta złożona przez Firmę Przewozową SPEED Krzysztof Rachwał na podstawie:
 art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp – z uwagi na niezłożenie w wymaganym
terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub innych
wymaganych dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw
wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oraz
 art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp – z powodu niewyrażenia pisemnej zgody na
przedłużenie terminu związania ofertą.
Oferta złożona przez Firmę Transportowo-Usługową „FTU” Magdalena Jakubas została
odrzucona na podstawie:
 art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), tj. z uwagi na fakt, iż została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania, W związku z powyższym, zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 2 zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PODRÓŻY POLTRANS SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930666382

7.3.3) Ulica: KSIĘDZA JAROSZA 5,

7.3.4) Miejscowość: ŻABNO

7.3.5) Kod pocztowy: 33-240

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-22 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38164,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131412 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38164,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ BABICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691001330

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 11A

7.3.4) Miejscowość: Brzesko

7.3.5) Kod pocztowy: 32-800

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38164,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.