Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00317225/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
- 2025/BZP 00335012/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-18
- 2025/BZP 00344788/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62) 592 61 188
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@ostrow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-783b1ad7-051d-464a-a73f-f9a1c1055df11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-783b1ad7-051d-464a-a73f-f9a1c1055df1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111901/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mebli dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 514000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w postępowaniu pn. „Dostawa mebli dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim” obejmuje zakup, dostawę, rozładowanie, wniesienie, zmontowanie oraz ustawienie mebli biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim, oraz kompletny montaż wraz z wypoziomowaniem, ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39111100-4 - Siedziska obrotowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491099,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080316,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491099,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACO DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8993003679
7.3.3) Ulica: BRYLANTOWA
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 52-214
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491099,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza sportowego przy ul. Kilińskiego 6 w Ostrowie Wielkopolskim
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO PROCESU STERYLIZACJI
- Naprawa i remonty przy użyciu tłucznia kamiennego i destruktu asfaltowego nawierzchni dróg gruntowych w ramach bieżącego utrzymania ulic na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA ZZOZ W OSTROWIE WLKP.
- Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 10 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zabudowy meblowej na wymiar do Biur Obsługi Interesanta wraz z montażem na potrzeby Projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie" oraz mebli do mieszkania treningowego
- Zakup mebli biurowych do Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 60/ZP/25.
- "Zakup i dostawa wyposażenia" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 1 w Kraśniku"
- Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131 oraz do Obwodu Drogowego w Mirosławicach mieszczącego się przy ul. Czerńczyckiej 1
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Zakup, dostawa, wniesienie oraz montaż mebli biurowych dla pracowników WUP w Kielcach
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.