Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00317225/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
- 2025/BZP 00344788/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-24
- 2025/BZP 00448535/01 - Wynik z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324033
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sądowa 2
1.4.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: (62) 592 61 188
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@ostrow.sr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.sr.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335012
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00317225
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe:
a) atest higieniczny w klasie E1 dla płyty, z której wykonane zostaną meble,
b) karty katalogowe oferowanych krzeseł i foteli. Karta katalogowa musi zawierać nazwę producenta, model, zdjęcie lub rysunek oraz opis techniczny oferowanego modelu,
c) atest wystawiony na krzesła obrotowe przez niezależne laboratorium certyfikujące, potwierdzający zgodność krzesła z normami: PN-EN,
d) karty katalogowe oferowanych krzeseł i foteli. Karta katalogowa musi zawierać nazwę producenta, PN-EN 1335-1: 2020, PN-EN 1335-2:2019, PN-EN 1728;2012AC:2013, PN-EN 1022:2019 (lub równoważne),
e) protokół oceny ergonomicznej krzeseł obrotowych, który musi spełniać wymagania obowiązującego Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 2025 r. poz. 58), wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą to jest taką, która prowadzi działalność
w zakresie prowadzenia badań i certyfikacji ergonomii krzeseł,
f) atest potwierdzający nośność foteli obrotowych do 150 kg,
g) zgoda producenta foteli obrotowych na posługiwanie się odpowiednimi atestami w postępowaniu, będącym przedmiotem niniejszego zaproszenia,
h) aktualne certyfikaty producenta ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015 na oferowane krzesła obrotowe,
i) oświadczenie producenta oraz certyfikat potwierdzający trudnopalność pianek zastosowanych
w siedzisku krzeseł obrotowych. Wymagany jest atest higieniczny na pianki oraz atest na trudnopalność zgodna z normami: PN EN 1021-1: 2014 oraz PN EN 1021-2: 2014.
WAŻNE:
Ilekroć w SWZ i załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
i odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć w jednej z poniższych postaci:
− w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez Wykonawcę lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
− w postaci elektronicznej (tj. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) przez Wykonawcę lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
− jako cyfrowe odwzorowanie przedmiotowego środka dowodowego sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez odpowiednio Wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
− jako cyfrowe odwzorowanie przedmiotowego środka dowodowego sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
WAŻNE:
1) Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie.
2) Powyższego zapisu nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3) Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe:
a) wskazane w Załączniku Nr 1a – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, atest i/lub certyfikaty wystawione na krzesła, fotele i meble, w tym atest higieniczne,
b) karty katalogowe zarówno do wskazanych krzeseł i foteli oraz do wybranych pozycji mebli : SD-1, SD-1U, SD-2, SD-3,ND-1,SQSD, SQSU,SQSB,SQP1, STK-1, SQB160, B-160/80, z podaniem pełnych nazw jak producent, symbol, model, zdjęcie proponowanego mebla przedstawiające szczegóły, wymiary wraz z jego parametrami technicznymi,
c) karty katalogowe oferowanych krzeseł i foteli. Karta katalogowa musi zawierać nazwę producenta, PN-EN 1335-1: 2020, PN-EN 1335-2:2019, PN-EN 1728;2012AC:2013, PN-EN 1022:2019 (lub równoważne),
d) protokół oceny ergonomicznej krzeseł, foteli i mebli wskazanych w Załączniku Nr 1a – Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań obowiązującego Rozporządzenia
Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 58),
e) atest potwierdzający nośność foteli obrotowych do 110 kg według normy PN-EN1335,
f) zgoda producenta foteli obrotowych na posługiwanie się odpowiednimi atestami w postępowaniu, będącym przedmiotem niniejszego zaproszenia,
g) oświadczenie producenta oraz certyfikat potwierdzający trudnopalność pianek zastosowanych w siedzisku krzeseł i foteli. Wymagany jest atest higieniczny na pianki l/lub całe krzesło oraz fotel, a także atest na trudnopalność zgodna z normami: PN EN 1021-1: 2014 oraz PN EN 1021-2: 2014.
Szczegółowe wymagania zawiera Specyfikacja Warunków
Zamówienia (zmieniona) oraz dokumentacja postępowania, a w szczególności Załącznik Nr 1a – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe:
a) atest higieniczny w klasie E1 dla płyty, z której wykonane zostaną meble,
b) karty katalogowe oferowanych krzeseł i foteli. Karta katalogowa musi zawierać nazwę producenta, model, zdjęcie lub rysunek oraz opis techniczny oferowanego modelu,
c) atest wystawiony na krzesła obrotowe przez niezależne laboratorium certyfikujące, potwierdzający zgodność krzesła z normami: PN-EN,
d) karty katalogowe oferowanych krzeseł i foteli. Karta katalogowa musi zawierać nazwę producenta, PN-EN 1335-1: 2020, PN-EN 1335-2:2019, PN-EN 1728;2012AC:2013, PN-EN 1022:2019 (lub równoważne),
e) protokół oceny ergonomicznej krzeseł obrotowych, który musi spełniać wymagania obowiązującego Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 2025 r. poz. 58), wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą to jest taką, która prowadzi działalność
w zakresie prowadzenia badań i certyfikacji ergonomii krzeseł,
f) atest potwierdzający nośność foteli obrotowych do 150 kg,
g) zgoda producenta foteli obrotowych na posługiwanie się odpowiednimi atestami w postępowaniu, będącym przedmiotem niniejszego zaproszenia,
h) aktualne certyfikaty producenta ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015 na oferowane krzesła obrotowe,
i) oświadczenie producenta oraz certyfikat potwierdzający trudnopalność pianek zastosowanych
w siedzisku krzeseł obrotowych. Wymagany jest atest higieniczny na pianki oraz atest na trudnopalność zgodna z normami: PN EN 1021-1: 2014 oraz PN EN 1021-2: 2014.
Po zmianie:
.Zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawy odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Za odpowiadającą rodzajem i wartością Zamawiający uzna minimum 3 dostawy, zrealizowane przez jeden
podmiot, z których każda obejmuje dostawę mebli biurowych i/lub mebli gabinetowych przy czym wartość
każdej z takich dostaw nie jest mniejsza niż 300.000,00 złotych brutto.
Dowodami są:
referencje wystawione przez podmiot, na rzecz którego były one wykonane lub są wykonywane, inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wystawione przez podmiot, na rzecz którego były one wykonane lub są wykonywane, inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać wyżej wskazanych dokumentów.
Pozostałe wymagania zawiera SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
Wpłatę wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w Banku Gospodarstwa Krajowego numer
42 1130 1017 0021 1000 0890 0004 z dopiskiem: „Dostawa mebli dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim F.261.1.2025””
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Wadium winno jako beneficjenta wskazywać Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie go do oferty.
Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,
b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą
(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
d) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych
z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP. zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
Po zmianie:
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.500,00 zł (siedem tysięcy pięćset złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
Wpłatę wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w Banku Gospodarstwa Krajowego numer
42 1130 1017 0021 1000 0890 0004 z dopiskiem: „Dostawa mebli dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim F.261.1.2025””
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Wadium winno jako beneficjenta wskazywać Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie go do oferty.
Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,
b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą
(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
d) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych
z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP. zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 14 w Ostrowie Wielkopolskim
- Zakup samochodu operacyjnego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa narzędzi, implantów i materiałów zużywalnych dla Oddziału Ortopedii i Chirurgii Dziecięcej
- Zimowe utrzymanie parków, skwerów i zieleńców na terenie Ostrowa Wielkopolskiego w sezonie 2025/2026
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza sportowego przy ul. Kilińskiego 6 w Ostrowie Wielkopolskim
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO PROCESU STERYLIZACJI
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa z montażem wyposażenia przedszkola w miejscowości Poraż
- Zakup sprzętu i wyposażenia w celu zwiększenia potencjału edukacyjno-artystycznego Szkoły Muzycznej I Stopnia w Pionkach
- Dostawa aparatury medycznej i mebli na potrzeby POZ SP ZOZ MSWIA w Szczecinie w pakietach w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"(...)
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- 32/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia i mebli wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa mebli i krzeseł z podziałem na części
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.