Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00317225/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
- 2025/BZP 00335012/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-18
- 2025/BZP 00448535/01 - Wynik z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324033
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sądowa 2
1.4.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: (62) 592 61 188
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@ostrow.sr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.sr.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344788
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00317225
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe:
a) wskazane w Załączniku Nr 1a – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, atest i/lub certyfikaty wystawione na krzesła, fotele i meble, w tym atest higieniczne,
b) karty katalogowe zarówno do wskazanych krzeseł i foteli oraz do wybranych pozycji mebli : SD-1, SD-1U, SD-2, SD-3,ND-1,SQSD, SQSU,SQSB,SQP1, STK-1, SQB160, B-160/80, z podaniem pełnych nazw jak producent, symbol, model, zdjęcie proponowanego mebla przedstawiające szczegóły, wymiary wraz z jego parametrami technicznymi,
c) karty katalogowe oferowanych krzeseł i foteli. Karta katalogowa musi zawierać nazwę producenta, PN-EN 1335-1: 2020, PN-EN 1335-2:2019, PN-EN 1728;2012AC:2013, PN-EN 1022:2019 (lub równoważne),
d) protokół oceny ergonomicznej krzeseł, foteli i mebli wskazanych w Załączniku Nr 1a – Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań obowiązującego Rozporządzenia
Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 58),
e) atest potwierdzający nośność foteli obrotowych do 110 kg według normy PN-EN1335,
f) zgoda producenta foteli obrotowych na posługiwanie się odpowiednimi atestami w postępowaniu, będącym przedmiotem niniejszego zaproszenia,
g) oświadczenie producenta oraz certyfikat potwierdzający trudnopalność pianek zastosowanych w siedzisku krzeseł i foteli. Wymagany jest atest higieniczny na pianki l/lub całe krzesło oraz fotel, a także atest na trudnopalność zgodna z normami: PN EN 1021-1: 2014 oraz PN EN 1021-2: 2014.
Szczegółowe wymagania zawiera Specyfikacja Warunków
Zamówienia (zmieniona) oraz dokumentacja postępowania, a w szczególności Załącznik Nr 1a – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe:
a) wskazane w Załączniku Nr 1a – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, atest i/lub certyfikaty wystawione na krzesła, fotele i meble, w tym atest higieniczne,
b) karty katalogowe zarówno do wskazanych krzeseł i foteli oraz do wybranych pozycji mebli : SD-1, SD-1U, SD-2, SD-3,ND-1,SQSD, SQSU,SQSB,SQP1, STK-1, SQB160, B-160/80, z podaniem pełnych nazw jak producent, symbol, model, zdjęcie proponowanego mebla przedstawiające szczegóły, wymiary wraz z jego parametrami technicznymi,
c) karty katalogowe oferowanych krzeseł i foteli. Karta katalogowa musi zawierać nazwę producenta, PN-EN 1335-1: 2020, PN-EN 1335-2:2019, PN-EN 1728;2012AC:2013, PN-EN 1022:2019 (lub równoważne),
d) protokół oceny ergonomicznej krzeseł, foteli i mebli wskazanych w Załączniku Nr 1a – Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań obowiązującego Rozporządzenia
Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 58),
e) atest wytrzymałościowy do foteli obrotowych potwierdzający zgodność z normą PN-EN1335,
f) zgoda producenta foteli obrotowych na posługiwanie się odpowiednimi atestami w postępowaniu, będącym przedmiotem niniejszego zaproszenia,
g) oświadczenie producenta oraz certyfikat potwierdzający trudnopalność pianek zastosowanych w siedzisku krzeseł i foteli. Wymagany jest atest higieniczny na pianki l/lub całe krzesło oraz fotel, potwierdzający niskoemisyjność związków organicznych i chemicznych, a także atest na trudnopalność zgodna z normami: PN EN 1021-1: 2014 oraz PN EN 1021-2: 2014.
Szczegółowe wymagania zawiera Specyfikacja Warunków
Zamówienia (zmieniona) oraz dokumentacja postępowania, a w szczególności Załącznik Nr 1a – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Limanowskiego 17
- Ochrona osób i mienia w Muzeum w Lewkowie Zespole Pałacowo-Parkowym wraz z obsługą systemów monitoringu i ochroną podczas imprez plenerowych
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 39.
- Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Ledóchowskiego w Ostrowie Wielkopolskim
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli dla Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kłodawie
- Dostawa wyposażenia gospodarczego dla Kliniki Okulistyki w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Europejskiego Centrum Innowacji Terapii Chorób Plamki Żółtej"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027. Poprawa ergonomii pracowników Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii II
- Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Bogdaniec
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





