Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00334810/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie wraz z montażem dwóch automatów biletowych stacjonarnych do sprzedaży biletów na terenie Miasta Zielona Góra
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389331014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: CHEMICZNA 8
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-713
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 4520450453
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzk.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzkzgora.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wraz z montażem dwóch automatów biletowych stacjonarnych do sprzedaży biletów na terenie Miasta Zielona Góra2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca7e7b0b-cb25-4d91-bd66-06adb9356b84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334810
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 08/DOZ/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 183954,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej infrastruktury sprzedaży biletów polegająca na dostawie, montażu i uruchomienia dwóch automatów stacjonarnych do sprzedaży biletów (dalej: „automaty) na terenie miasta Zielona Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca:
1. Dostarczy dwa automaty biletowe wraz z oprogramowaniem automatu.
2. Dostarczy oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowej dostarczonych automatów biletowych. Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowej automatów biletowych, musi być zintegrowane z istniejącym systemem Zamawiającego (Platyna) działającym poprzez interfejs www.
3. Zamontuje dostarczone automaty z wykorzystaniem istniejących fundamentów opisanych w załączniku nr 1 do OPZ lub zastosuje własne rozwiązanie uprzednio uzgodnione z Zamawiającym.
4. Podłączy i uruchomi automaty do wskazanej przez Zamawiającego instalacji elektrycznej.
5. Dokona integracji dostarczonych automatów z systemem Platyna (wersja: MERA SYSTEMY 2025 v.1.19255.9b3b9dbfec5939061d802989a0671cbe6bfee598/zielonagora@zielonagora_px_production), posiadanym przez Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma obowiązek zwrócić się do dostawcy systemu tj. firmy MERA SYSTEMY Sp. z o.o. celem poznania jego specyfikacji i potrzebnego zakresu know-how celem integracji nowo dostarczonych automatów do systemu Platyna i realizacji wszystkich jego funkcjonalności. Koszt integracji pokrywa Wykonawca.
6. Dostarczy Zamawiającemu laptop do nadzoru i serwisowania pracy automatów biletowych.
7. Przeszkoli personel Zamawiającego z zarządzania i obsługi systemu oraz obsługi technicznej automatów. Przystosuje przedmiot zamówienia do obowiązujących wymogów Zielonogórskiej Karty Miejskiej oraz funkcjonującego u Zamawiającego systemu do zarządzania firmą i zapewni zgodność stosowania dostarczonego oprogramowania oraz systemu z tymi wymogami.
8. Dostarczy dokumentację odbiorową w języku polskim w minimalnej ilości 2 egzemplarzy w formie papierowej jaki i w formie elektronicznej (na nośniku danych) w tym: certyfikat CE dla każdego automatu, pełną dokumentację techniczną automatu, instrukcje użytkowania automatu i inne określone umową.
9. Przekaże bezterminowe licencje do korzystania z oprogramowania i systemu oraz wszelkie wymagane licencje na wykonany przedmiot zamówienia na wszystkich polach eksploatacji wymaganych umową.
10. Przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie, do wszelkich opracowań stanowiących przedmiot prawa autorskiego powstałych w wykonaniu lub w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
11. Udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na cały przedmiot zamówienia w tym wykonane prace, dostarczony sprzęt, sprawność działania systemu zgodnie z ofertą.
oraz wykona wszystkie inne wymagane zobowiązania na warunkach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ - Wzór Umowy, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ – OPZ, a także zgodnie z obowiązującym prawem, przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz z zachowaniem najwyższej staranności zawodowej w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30144400-4 - Automaty do pobierania opłat
42933000-5 - Automaty sprzedające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48510000-6 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226263,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226263,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226263,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mera-Serwis SGL Sp. z o. o. SKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON143334670
7.3.3) Ulica: UL. Langiewicza 16
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MERA-SERWIS SGL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
MERA-SERWIS SGL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226263,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-27 do 2025-12-01INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
więcej: Maszyny do wydawania biletów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





