Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00430433/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
- 2023/BZP 00437839/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-11
- 2023/BZP 00496730/01 - Wynik z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż mebli do siedziby biura Nadleśnictwa Myślibórz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Myślibórz
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539232
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dworcowa 2
1.4.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.4.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mysliborz@szczecin.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mysliborz.szczecin.lasy.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448025
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00430433
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez
Zamawiającego w OPZ stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ, Zamawiający żąda złożenia
wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) próbki w postaci zmontowanych mebli (po jednej sztuce):
a) biurka pracowniczego, blat w technologii bezspoinowej: zgodnego z kolorystyką i
opisem technicznym OPZ (Załącznik nr 9 do SWZ) w części I pkt. 1
b) wzorcowego kontenera pod biurko: zgodnego z kolorystyką i opisem technicznym jak
w części I pkt 3 OPZ (Załącznik nr 9 do SWZ)
c) wzorcowy orgatower: zgodnego z kolorystyką i opisem technicznym jak w OPZ (
Załącznik nr 9 do SWZ);
d) wzorcowe krzesło obrotowe w dowolnej tkaninie; zgodnego z opisem technicznym
(wraz z próbnikiem innych tkanin do ostatecznego wyboru);
Wykonawca powinien przedstawić wyżej wskazane meble w kolorystyce i specyfikacji
technicznej zgodnej z OPZ, siedziska tj.: krzesło obrotowe do weryfikacji zgodności
produktu z wymaganiami technicznymi w zakresie regulacji opisanymi w OPZ
stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ, z uwzględnieniem zastosowanej kolorystyki.
2) wzornik tapicerski do wskazanych w OPZ krzeseł i sof;
3) karty katalogowe dla mebli wskazanych wyżej w pkt. 8.1. ppkt 1) SWZ.
Potwierdzające zgodność prezentowanych mebli z wymaganiami wymienionymi
w OPZ stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Karta katalogowa oferowanego przedmiotu zamówienia musi zawierać wszelkie
niezbędne informacje, które umożliwią Zamawiającemu ocenę zgodności mebli
zaoferowanych przez wykonawcę z OPZ stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. W
przypadku, gdy karta katalogowa nie będzie zawierać wszystkich informacji
pozwalających na weryfikacje spełnienia wymagań Zamawiającego, Wykonawca
zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te
informacje.
4) Certyfikaty/atesty (lub inne równoważne dokumenty) dla mebli wskazanych
wyżej w pkt 8.1. ppkt 1) SWZ potwierdzające zgodność prezentowanych mebli z
opisanymi normami, wymienionymi w OPZ stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Po zmianie:
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w OPZ stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) próbki w postaci zmontowanych mebli (po jednej sztuce):
a) biurka pracowniczego, blat w technologii bezspoinowej: zgodnego z kolorystyką i opisem technicznym OPZ (Załącznik nr 9 do SWZ);
b) wzorcowego kontenera pod biurko: zgodnego z kolorystyką i opisem technicznym jak w pkt 3 OPZ (Załącznik nr 9 do SWZ);
c) wzorcowy orgatower: zgodnego z kolorystyką i opisem technicznym jak w OPZ ( Załącznik nr 9 do SWZ);
d) krzesło konferencyjne: zgodnego z kolorystyką i opisem technicznym jak w OPZ (Załącznik nr 9 do SWZ);
Wykonawca powinien przedstawić wyżej wskazane meble w kolorystyce i specyfikacji technicznej zgodnej z OPZ, siedziska tj.: krzesło konferencyjne do weryfikacji zgodności produktu z wymaganiami technicznymi w zakresie regulacji opisanymi w OPZ stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ, z uwzględnieniem zastosowanej kolorystyki.
2) wzornik tapicerski do wskazanych w OPZ krzeseł i sof;
3) karty katalogowe dla mebli wskazanych wyżej w pkt. 8.1. ppkt 1) SWZ. Potwier-dzające zgodność prezentowanych mebli z wymaganiami wymienionymi w OPZ stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Karta katalogowa oferowanego przedmiotu zamówienia musi zawierać wszelkie niezbędne informacje, które umożliwią Zamawiającemu ocenę zgodności mebli zaoferowanych przez wykonawcę z OPZ stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. W przypadku, gdy karta katalogowa nie będzie zawierać wszystkich informacji pozwala-jących na weryfikacje spełnienia wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te informacje.
4) Certyfikaty/atesty (lub inne równoważne dokumenty) dla mebli wskazanych wyżej w pkt 8.1. ppkt 1) SWZ potwierdzające zgodność prezentowanych mebli z opisanymi normami, wymienionymi w OPZ stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka-wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II" 6 części
- ZAKUP MEBLI NA POTRZEBY SZPITALA PEDIATRYCZNEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
- Zwiększenie liczby miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w istniejącej instytucji żłobka pod adresem: ul. Podhalańska 38, 33-300 Nowy Sącz (wpis do rejestru nr wew. 5/2019, nr ogól. 05926) o 71 ......
- Dostawa i montaż mebli biurowych, konferencyjnych oraz innego wyposażenia do budynku Cechowni ul. Dehnelów 43 w Czeladzi
- Doposażenie przedszkola na potrzeby projektu "Przedszkole marzeń w gminie Bardo"
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.