Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00279304/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i wdrożenie sprzętu informatycznego wraz ze szkoleniem w ramach wzmocnienia cyberbezpieczeństwa Gminy Studzienice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska
1.5.2.) Miejscowość: Studzienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 82 166 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc016b20-325d-48a6-8069-eb9aa233d2121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i wdrożenie sprzętu informatycznego wraz ze szkoleniem w ramach wzmocnienia cyberbezpieczeństwa Gminy Studzienice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc016b20-325d-48a6-8069-eb9aa233d212
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016849/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i wdrożenie sprzętu informatycznego wraz ze szkoleniem w ramach wzmocnienia cyberbezpieczeństwa Gminy Studzienice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest finansowany z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279304
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2025.PB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134507,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i wdrożenie urządzeń informatycznych wraz z przeniesieniem danych i uruchomieniem infrastruktury w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Studzienice. Projekt obejmuje również wdrożenie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT, a także przeprowadzenie dedykowanych szkoleń specjalistycznych z zakresu zastosowanych rozwiązań.2. Zamówienie udzielone będzie w podziale na części:
Część nr 1: Zakup i wdrożenie sprzętu informatycznego
Część nr 2: Szkolenia w ramach wzmocnienia cyberbezpieczeństwa Gminy Studzienice
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Część nr 1: Zakup i wdrożenie sprzętu informatycznego.
a. Zakup oprogramowania do zarządzania siecią oraz komputerami wraz z wdrożeniem dla 40 szt. licencji
b. Zakup urządzenie do archiwizacji danych wraz ze wsparciem – 1 szt.
c. Zakup przełącznika sieciowego – 2 szt.
d. Zakup urządzenia NAS – serwera plików – 1 szt.
e. Zakup programu antywirusowego – 1 szt.
f. Zakup zewnętrznych dysków twardych do tworzenia kopii zapasowych – 3 szt.
4. Przedmioty dostarczone w ramach zamówienia muszą:
• być fabrycznie nowe i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta,
• być dostarczone w oryginalnych opakowaniach z pełną dokumentacją użytkownika w języku polskim lub angielskim,
• nie być urządzeniami powystawowymi, odnowionymi lub demonstracyjnymi,
• nie posiadać wad prawnych w zakresie pochodzenia, licencjonowania czy gwarancji,
• zawierać elementy i podzespoły pochodzące od producenta lub przez niego certyfikowane,
• być trwale oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację producenta i modelu.
5. Dostarczone sprzęty muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa (o ile są wymagane) poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i posiadają wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania: testy, atesty i certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań umożliwiające ich wykorzystanie zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny w publicznych szkołach.
6. Dostarczone sprzęty muszą spełniać wymogi zasad horyzontalnych równości szans i niedyskryminacji, w tym w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz uniwersalnego projektowania (projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników), co pozwoli tym osobom na korzystanie z nich na zasadzie równości z innymi osobami i będzie oparte o ile to możliwe na następujących regułach:
➢ równe szanse dla wszystkich,
➢ elastyczność w użytkowaniu,
➢ prostota i intuicyjność w użyciu,
➢ postrzegalność informacji,
➢ tolerancja na błędy,
➢ niewielki wysiłek fizyczny podczas użytkowania,
➢ rozmiar i przestrzeń wystarczające do użytkowania,
➢ percepcja równości (projekt powinien minimalizować możliwość postrzegania indywidualnego jako dyskryminujące).
7. Dokumentami regulującymi kwestie dostępności są: Standardy dostępności dla polityk spójności 2021-2027, które stanowią załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
8. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - minimalnych parametrów technicznych urządzeń, licencji i zakresu szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 4 do SWZ .
10. Przedmiot zamówienia jest finansowany z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48821000-9 - Serwery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 143144,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i wdrożenie urządzeń informatycznych wraz z przeniesieniem danych i uruchomieniem infrastruktury w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Studzienice. Projekt obejmuje również wdrożenie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT, a także przeprowadzenie dedykowanych szkoleń specjalistycznych z zakresu zastosowanych rozwiązań.2. Zamówienie udzielone będzie w podziale na części:
Część nr 1: Zakup i wdrożenie sprzętu informatycznego
Część nr 2: Szkolenia w ramach wzmocnienia cyberbezpieczeństwa Gminy Studzienice
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
2) Część nr 2: Szkolenia w ramach wzmocnienia cyberbezpieczeństwa Gminy Studzienice
a. Szkolenie z administracji sieciami LAN
b. Szkolenie z zakresu oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT
c. Szkolenie z zakresu administracji Serwerem Windows 2022 – 2025 SRV
d. Szkolenie z zakresu usług Active Directory
4. Przedmioty dostarczone w ramach zamówienia muszą:
• być fabrycznie nowe i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta,
• być dostarczone w oryginalnych opakowaniach z pełną dokumentacją użytkownika w języku polskim lub angielskim,
• nie być urządzeniami powystawowymi, odnowionymi lub demonstracyjnymi,
• nie posiadać wad prawnych w zakresie pochodzenia, licencjonowania czy gwarancji,
• zawierać elementy i podzespoły pochodzące od producenta lub przez niego certyfikowane,
• być trwale oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację producenta i modelu.
5. Dostarczone sprzęty muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa (o ile są wymagane) poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i posiadają wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania: testy, atesty i certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań umożliwiające ich wykorzystanie zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny w publicznych szkołach.
6. Dostarczone sprzęty muszą spełniać wymogi zasad horyzontalnych równości szans i niedyskryminacji, w tym w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz uniwersalnego projektowania (projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników), co pozwoli tym osobom na korzystanie z nich na zasadzie równości z innymi osobami i będzie oparte o ile to możliwe na następujących regułach:
➢ równe szanse dla wszystkich,
➢ elastyczność w użytkowaniu,
➢ prostota i intuicyjność w użyciu,
➢ postrzegalność informacji,
➢ tolerancja na błędy,
➢ niewielki wysiłek fizyczny podczas użytkowania,
➢ rozmiar i przestrzeń wystarczające do użytkowania,
➢ percepcja równości (projekt powinien minimalizować możliwość postrzegania indywidualnego jako dyskryminujące).
7. Dokumentami regulującymi kwestie dostępności są: Standardy dostępności dla polityk spójności 2021-2027, które stanowią załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
8. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - minimalnych parametrów technicznych urządzeń, licencji i zakresu szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 4 do SWZ .
10. Przedmiot zamówienia jest finansowany z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 22300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144236,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144236,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comel Tomasz Hinz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771253416
7.3.3) Ulica: Szewska 11
7.3.4) Miejscowość: Miastko
7.3.5) Kod pocztowy: 77-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144236,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comel Tomasz Hinz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771253416
7.3.3) Ulica: Szewska 11
7.3.4) Miejscowość: Miastko
7.3.5) Kod pocztowy: 77-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- Dostawa kontrolerów do dronów oraz wyposażenia pracowni projektowania sieci na potrzeby BCU w Miechowie
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Dostawa w formie elektronicznej subskrypcji systemu uwierzytelniania wieloskładnikowego wraz z usługą wdrożenia na urządzeniach będących w zasobach Zamawiającego
- "Dostawa urządzeń sieciowych (UTM i access point) wraz z instalacją, konfiguracją i modernizacją zabezpieczeń brzegowych sieci LAN w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





