Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00293768/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
- 2025/BZP 00303129/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wybranych fragmentów elewacji na budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Morskich im. E. Kwiatkowskiego w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Sołtana 2
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-602
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 321 62 87
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5b3c74a-c616-491e-a19d-89993c29bf661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wybranych fragmentów elewacji na budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5b3c74a-c616-491e-a19d-89993c29bf66
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00133946/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynku szkoły wraz z termomodernizacją
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSM-2/971/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1453703,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany okien i termomodernizacji ścian – wykonanie docieplenia elewacji na budynku Szkoły Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu, a w szczególności:
- Wykonanie dokumentacji warsztatowej polegającej na doborze i uzgodnieniu z Zamawiającym dostawcy stolarki okiennej oraz elewacji.
Uwaga: Wszystkie okna wykonać wyłącznie w podziale pionowym jako trójrzędowe, wszystkie pola rozwierno-uchylne z zabezpieczeniem klamka zamykana na klucz.
- Demontaż istniejącej stolarki okiennej i jej wymiana;
- Wykonanie wymiany okien w systemie PCV (U(max) = 0.9 [W/(m2K)]) - zgodnie z załącznikiem graficznym do SIWZ;
- Wykonanie docieplenia ścian w systemie BSO z izolatorem cieplnym w postaci styropianu o gr. min. 22cm z zachowaniem wymaganego współczynnika przenikania ciepła (U) dla elewacji (jak dla ścian zewnętrznych), zgodnie z Warunkami Technicznymi (WT 2021) - maksymalnie 0,20 W/(m²·K);
- Kolorystyka elewacji i okien: beż, antracyt, żółty – jak na budynku internatu (zlokalizowanym przy szkole), RAL dobrać w zależności od wybranego systemu elewacji BSO;
- Przy realizacji należy zachować podziałki, kształty oraz kolorystykę pól elewacyjnych przy zastosowaniu boni elewacyjnych lub odcięć na taśmie;
- Zinwentaryzować i utrwalić w dokumentacji powykonawczej elementy okablowania instalacji zlokalizowanych na elewacjach (przed dociepleniem). Wykonać kompletną dokumentację powykonawczą – wielobranżową;
- W ramach realizacji prac elewacyjnych w miejscach istniejących instalacji elektrycznych, teletechnicznych izolator cieplny wykonać z wełny szer. min. 0,6m;
- Istniejące elementy instalacji odgromowej (przewody odprowadzające) wyprowadzić na zewnątrz elewacji na uchwytach ściennych – wykonać jako nowe odcinki w obrębie prowadzonych prac;
- Wymiana pionowych rur spustowych KD na nowe wraz z regeneracją rynny poziomej i naprawą gzymsu. Elewację pod poziomą rynną KD zakończyć w postaci umocnionego gzymsu zakończonego płytą OSB gr. 22mm (impregnowana – zabezpieczona przed wodą i p.poż do poziomu NRO), powstały gzyms zakończyć obróbką blacharską
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1033200,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2109755,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1033200,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lux-dom Iwona Fogt – Busler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8551536255
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 2/1
7.3.4) Miejscowość: Świnoujście
7.3.5) Kod pocztowy: 72-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1033200,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-08SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie 4/Szkoła, przedmiot zamówienia obejmujący zakończenie prac oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej:
1. Zakres Podstawowy:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 08.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia – początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 18.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 08.09.2025r.;
2. Zakres Podstawowy z Opcją nr 1:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 15.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 22.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 15.09.2025r.;
3. Zakres Podstawowy z Opcją nr 2:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 22.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 25.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 22.09.2025r.;
4. Zakres Podstawowy z Opcją nr 3:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 29.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 29.09.2025r.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Dostawy mięsa i wędlin do Jednostek Oświatowych obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście w Świnoujściu z podziałem na części"
- Sprzątanie terenu targowiska miejskiego Zielony Rynek - Pod Zegarem w Świnoujściu przy ul. Kołłątaja 4a
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE.
- Prowadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.
- Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów ZOD FREGATA SP. Z O.O.
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków pielęgnacyjnych
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jackowo Włościańskie i Głodowo Wielkie
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- AD/ZP/167/25 "Rozbudowa istniejących Systemów Kontroli Dostępu w obiektach PP- budynki A1 i A3 kampusu Piotrowo wraz z aktualizacją licencji w zakresie rozszerzenia o dodatkowe punkty dostępowe"
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





