eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieWykonanie wybranych fragmentów elewacji na budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie wybranych fragmentów elewacji na budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Morskich im. E. Kwiatkowskiego w Świnoujściu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144785

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jana Sołtana 2

1.4.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.4.3.) Kod pocztowy: 72-602

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.4.7.) Numer telefonu: +48 91 321 62 87

1.4.8.) Numer faksu: -

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsm.edu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.edu.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303129

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00293768

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zadanie 4/Szkoła, przedmiot zamówienia obejmujący zakończenie prac oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej:
1. Zakres Podstawowy:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 12.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia – początek sierpnia 2025 r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 12.09.2025r.;
2. Zakres Podstawowy z Opcją nr 1:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 19.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 19.09.2025r.;
3. Zakres Podstawowy z Opcją nr 2:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 22.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 29.09.2025r.;
4. Zakres Podstawowy z Opcją nr 3:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 29.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 29.09.2025r.;
21. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, celem szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty. Wykonawca jest zobowiązany do odbycia wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W celu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z następującą osobą: p. Anita Bańkowska, pod adres e-mail: kiergosp@zsm.edu.pl. Daty, w których możliwe będzie odbycie wizji lokalnej to 27.06.2025r. r. godz. 10.00.
Uwaga: w przypadku zmiany terminu wizji lokalnej Zamawiający wprowadzi stosowną informację na platformie zakupowej z min. 2 dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem platformy)

Po zmianie:
Zadanie 4/Szkoła, przedmiot zamówienia obejmujący zakończenie prac oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej:
1. Zakres Podstawowy:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 12.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia – początek sierpnia 2025 r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 12.09.2025r.;
2. Zakres Podstawowy z Opcją nr 1:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 19.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 19.09.2025r.;
3. Zakres Podstawowy z Opcją nr 2:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 22.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 29.09.2025r.;
4. Zakres Podstawowy z Opcją nr 3:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 29.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 29.09.2025r.;
21. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, celem szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty. Wykonawca jest zobowiązany do odbycia wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W celu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z następującą osobą: p. Anita Bańkowska, pod adres e-mail: kiergosp@zsm.edu.pl. Daty, w których możliwe będzie odbycie wizji lokalnej to 04.07.2025r. r. godz. 10.30.
Uwaga: w przypadku zmiany terminu wizji lokalnej Zamawiający wprowadzi stosowną informację na platformie zakupowej z min. 2 dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem platformy)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
21. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, celem szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty. Wykonawca jest zobowiązany do odbycia wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W celu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z następującą osobą: p. Anita Bańkowska, pod adres e-mail: kiergosp@zsm.edu.pl. Daty, w których możliwe będzie odbycie wizji lokalnej to 27.06.2025r. r. godz. 10.00.

Po zmianie:
21. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, celem szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty. Wykonawca jest zobowiązany do odbycia wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W celu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z następującą osobą: p. Anita Bańkowska, pod adres e-mail: kiergosp@zsm.edu.pl. Daty, w których możliwe będzie odbycie wizji lokalnej to 04.07.2025r. r. godz. 10.30.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.