Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00277937/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
- 2025/BZP 00292248/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-25
- 2025/BZP 00304148/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-02
- 2025/BZP 00323557/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-14
- 2025/BZP 00331389/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-17
- 2025/BZP 00423402/01 - Wynik z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00432840/01 - Wynik z dnia 2025-09-19
- 2025/BZP 00446851/01 - Wynik z dnia 2025-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych określonych w 12 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224312312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jaroszewska@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych określonych w 12 pakietach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbf00efe-c8eb-4452-b5b0-41c208b185cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00446787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277937
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.52.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 1: OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE:/1.Antybakteryjny, jałowy opatrunek z maścią z siatki poliamidowej,szt. 1 100 /2. Antybakteryjny, jałowy opatrunek z maścią z siatki poliamidowej,szt. 400 /3.Antybakteryjny, jałowy opatrunek z maścią z siatki poliamidowej,szt. 900 /4. Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej o dużych oczkach impregnowany neutralną maścią, szt. 700 /5. Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej o dużych oczkach impregnowany neutralną maścią, szt. 350 /6. Opatrunek hydrokoloidowy zawierający karboksymethylocelulozę sodową,szt. 65 /7.Opatrunek cienki hydrokoloidowy zawierający karboksymethylocelulozę sodową, szt. 10 /8. Amorficzny żel w dozowniku w formie strzykawki do zaopatrywania ran ostrych i przewlekłych, szt. 40 /9. Przezroczysty, samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej, szt. 2 000 /10. Przezroczysty, samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej, szt.550 /11. Jałowy opatrunek z miękkich włókien alginianów wapnia, szt. 90 /12. Jałowy opatrunek z miękkich włókien alginianów wapnia, szt. 170 /13. Opatrunek z mechanizmem płucząco-absorpcyjnym oraz antybakteryjną substancją PHMB, szt. 10 /14. Opatrunek z mechanizmem płucząco-absorpcyjnym oraz antybakteryjną substancją PHMB,szt.15 /15.Serweta operacyjna jałowa, gazowa, op. 900 /16. Jałowy zestaw opatrunkowy S, op. 50 /17. Jałowy zestaw opatrunkowy M,op. 25 /18. Jałowy zestaw opatrunkowy L, op. 15 /19. Jałowy zestaw opatrunkowy XL, op. 5 /20.Jałowy zbiornik na wydzielinę, op. 25;4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33141112-8 - Plastry
33141111-1 - Opatrunki przylepne
4.5.5.) Wartość części: 193921,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 2: KOMPRESY GAZOWE I OPASKI:/1. Kompres jałowy, gazowy 17N 12W, op. 13 000 /2. Kompres jałowy, gazowy 17N 12W, op. 33 000 /3. Kompres jałowy, gazowy 17N 12W, op.20 000 /4. Kompres jałowy, gazowy 17N 8W, op. 500 /5. Kompres jałowy, gazowy 17N 8W, op. 40 000 /6. Kompresy gazowe niejałowe 17N 8W, op. 200/7. Kompresy gazowe niejałowe 17N 8W, op. 4 000 /8. Kompresy gazowe niejałowe 17N 8W, op. 4 500 /9. Kompresy gazowe niejałowe 17N 8W, op. 1 500 /10. Gaza opatrunkowa, bawełniana, jałowa,17N, szt. 50 /11. Opaska dziana podtrzymująca, szt. 300 /12. Opaska dziana podtrzymująca, szt. 650 /13. Opaska dziana podtrzymująca, szt. 200 /14. Opaska elastyczna tkana z zapinką, szt. 200 /15. Opaska elastyczna tkana z zapinką, szt. 150 /16. Opaska lekko wyścielająca, szt. 20 /17. Opaska lekko wyścielająca, wysoce elastyczna, szt. 50;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141114-2 - Gaza medyczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 22737,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 3: SPECJALISTYCZNE KOMPRESY WŁÓKNINOWE: /1. Kompres włókninowy, jałowy, sterylizowany w parze wodnej, op. 8 500 /2. Kompres włókninowy, jałowy, sterylizowany w parze wodnej, op. 16 000 /3. Jałowy opatrunek oczny, włókninowy, op. 100;4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 40510,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 4: OPATRUNKI WYSPOWE: /1. Jałowy, samoprzylepny opatrunek z wkładem chłonnym, szt. 10 500 /2.Jałowy, samoprzylepny opatrunek z wkładem chłonnym, szt. 3 500 /3. Jałowy, samoprzylepny opatrunek z wkładem chłonnym, szt. 2 000 /4. Jałowy, samoprzylepny opatrunek z wkładem chłonnym, szt. 1 500 /5. Jałowy, samoprzylepny opatrunek z wkładem chłonnym, szt. 700 /6. Jałowy, samoprzylepny opatrunek z wkładem chłonnym, szt. 1 000 /7.Plaster opatrunkowy włókninowy, szt. 300;4.5.3.) Główny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141112-8 - Plastry
4.5.5.) Wartość części: 10159,56 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 5: WATA CELULOZOWA I WATA BAWEŁNIANA: op. 150;4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 13608,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 6: ZESTAWY WYSOKOSPECJALISTYCZNE: / 1.Kompres jałowy, gazowy 17N 16W z nitką RTG,op. 4 000/2. Kompres jałowy, gazowy 17N 16W z nitką RTG, op. 3 500 /3. Tupfer jałowy typu fasola, op. 2 000 /4. Opatrunkowy, elastyczny rękaw siatkowy, op 30 /5. Opatrunkowy, elastyczny rękaw siatkowy, op 130 /6.Opatrunkowy, elastyczny rękaw siatkowy, op. 1 000 /7. Opatrunkowy, elastyczny rękaw siatkowy, op 300 /8. Opatrunkowy, elastyczny rękaw siatkowy, op 150 /9. Serweta jałowa z włókniny foliowanej, szt. 1 500 /10. Serweta jałowa z włókniny foliowanej, szt. 1 500 /11. Serweta z włókniny, jałowa pakowana w blister, szt. 1 000 /12. Serweta operacyjna jałowa, z przylepcem na krótszym boku, szt. 1 000 /13. Zestaw do cewnikowania pęcherza, szt. 800 /14 Zestaw do wkłucia centralnego, szt. 300
/15. Sterylne obłożenie pola operacyjnego do tomografii, jednorazowego użytku, szt. 1 200 /16. Sterylne obłożenie pola operacyjnego do torakochirurgii, jednorazowego użytku, szt. 1600
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
4.5.5.) Wartość części: 575542,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 7: POKROWIEC NA PRZEWODY: szt. 240;4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 1879,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 8: FARTUCH STERYLNY: szt. 950;4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 22223,16 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 9: POKROWIEC NA STOLIK MAYO: szt. 1870;4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 24477,55 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 10: ŻEL HYDROKOLOIDOWY: op. 100;4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 1273,32 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 11: OPATRUNEK DO CEWNIKÓW EPIDURALNYCH: szt. 1000;4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 11016,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 12: GĄBKA HEMOSTATYCZN: /1.Chirurgiczna gąbka hemostatyczna, op. 1600 /2. Opatrunek hemostatyczny (blokujący krwawienie),op. 700.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 14705,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13446,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13446,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13446,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Billmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130007544
7.3.3) Ulica: ul. Krypska 24/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13446,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Wykonanie czynności przygotowawczych oraz związanych z kompleksowym nadzorem nad realizacją inwestycji przy ul. Dereniowej 6-8 w Warszawie przez SMB Imielin"
- 600/2025 Wykonanie robót instalacyjnych polegających na uruchomieniu SUW wraz z urządzeniami w studni oligoceńskiej przy ul. Króla Maciusia 11 w Warszawie.
- Realizacja zwycięskiego projektu budżetu obywatelskiego w 2025 r. pt.: "Zieleń zamiast betonu" (...) na podstawie dokumentacji (...) opracowanej w bieżącym roku przez firmę GDAK STUDIO Ewelina Gdak
- zakup, dostawa i instalacja urządzeń serwerowych z migracją danych i konfiguracją dla Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji).
- Rozbiórka budynku mieszkalnego i gospodarczego przy ul. Mszczonowskiej 7 w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- DOSTAWY SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie magazynu OC, zakup sprzętu komunikacyjnego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa leków, materiałów medycznych, opatrunkowych oraz ochrony indywidualnej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Dostawa materiałów szewnych
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa materiałów opatrunkowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.