eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Guźlin › Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Guźlin



Ogłoszenie z dnia 2023-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Guźlin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W GUŹLINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: OSP GUŹLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910868085

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Guźlin

1.5.2.) Miejscowość: Guźlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 782419442

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospguzlin@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-brzesc-kujawski.rbip.mojregion.info/714/543/ochotnicze-straze-pozarne.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10d26188-5c61-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ochotnicza Straż Pożarna w Guźlinie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Guźlin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10d26188-5c61-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00413207/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Guźlin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414302

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSPG.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Guźlin do Ochotniczej Straży Pożarnej w Guźlinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku: Opis przedmiotu zamówienia.
Pojazd jak i sprzęt wchodzący w skład dostawy ujęty w wykazie wyrobów wymagających dopuszczenia do użytkowania musi posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski. Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Podwozie musi posiadać świadectwo homologacji typu. Pojazd i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji nie wcześniej niż 2023). Odbiór przedmiotu dostawy nastąpi w siedzibie Wykonawcy, szkolenie z obsługi nastąpi zgodnie z zapisami projektu umowy.

Termin wykonania (maksymalna data zakończenia dostawy): 11.2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury:
- płatność w 2023 r. (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanej dostawy).

W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.

Okres gwarancji: minimum 6 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Dla przedmiotowego zadania otrzymano dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUP PERFEKT RADOSŁAW ZASADA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881897163

7.3.4) Miejscowość: Nakonowo 9a

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.