eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrnontowiceRewitalizacja zabytkowego Parku Gminnego w Ornontowicach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowego Parku Gminnego w Ornontowicach” w formule „zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ornontowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 26a

1.5.2.) Miejscowość: Ornontowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-178

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ornontowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/132/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zabytkowego Parku Gminnego w Ornontowicach” w formule „zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d46339a5-9b9a-474b-b078-384d098f9f64

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025248/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rewitalizacja zabytkowego Parku Gminnego w Ornontowicach - w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302781

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWRZP.271.00007.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania:
„Rewitalizacja zabytkowego Parku Gminnego w Ornontowicach” w formule zaprojektuj i wybuduj - dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
1) Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) W ramach zamówienia podstawowego przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla całości zadania z podziałem na etapy (etap I – zadanie podstawowe, etap II – zadanie opcjonalne) oraz wykonanie robót dla następującego zakresu:
- wymiana wskazanych głównych i bocznych alejek pieszych z kamienia łamanego – etap I,
- modernizacja wskazanych alejek z nawierzchni mineralnej,
- wykonanie dodatkowych ścieżek rekreacyjnych,
- wymiana/ montaż elementów małej architektury (ławek, koszy na śmieci, tablice edukacyjno-informacyjne, oznakowanie pomników przyrody),
- modernizacja placu zabaw,
- modernizacja Rzeźby Anioła Stróża,
- wykonanie nasadzeń uzupełniających.
b) W ramach zamówienia opcjonalnego zakres zamówienia obejmuje:
- wymiana wskazanych głównych i bocznych alejek pieszych z kamienia łamanego – etap II.
Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest posiadanie przez Zamawiającego środków finansowych. Wartość zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji przed zawarciem umowy z Wykonawcą.

Podstawę do realizacji zadania oraz dokładny zakres prac określa program funkcjonalno- użytkowy dołączony do postępowania.

Dokumentacja projektowa w ramach zadnia winna uwzględniać zapisy art. 100 ustawy Pzp w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Opracowanie dokumentacji projektowej winno być zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji, w tym uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę / zgłoszenia robót.

UWAGI:
- Wykonawca wyłoniony w postępowaniu będzie zobligowany do wykonania zadania zgodnie
z Programem Funkcjonalno Użytkowym (PFU) oraz opisem przedmiotu zamówienia.
Z uwagi na przewidziane wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zadania, zaleca się oferentom, przed złożeniem oferty, dokonać wizji lokalnej w terenie w celu weryfikacji ilości robót do wykonania,
- Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia dokumentacji projektowej z Zamawiającym oraz Konserwatorem Zabytków,
- Wykonawca jest zobowiązany realizować zadanie z materiałów dopuszczonych do stosowania i zatwierdzonych przez Zamawiającego lub przez wyznaczonego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wnioski materiałowe będą zatwierdzane w terminie do 7 dni od daty przesłania. Niekompletne lub wadliwe wnioski materiałowe składane do Zamawiającego zostaną odrzucone,
- ze względu na ogólnodostępny charakter parku Wykonawca jest obowiązany zapewnić bezpieczeństwo w rejonie prowadzonych prac,
- organizacja zaplecza budowy jak i jego likwidacja, w tym oznaczenie placu budowy oraz zlecenie nadzorów branżowych w miejscach kolizji z uzbrojeniem podziemnym leży w gestii Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zachować porządek na miejscu budowy oraz wyjazdu na drogę publiczną,
- po zakończeniu budowy teren należy uporządkować,
- po zakończeniu wszystkich prac wykonać dokumentację powykonawczą, inwentaryzację geodezyjną,
- Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i złożenia do zatwierdzenia do Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego,
- termin realizacji zamówienia: wykonanie projektu oraz wszystkich robót budowlanych wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
- Wykonawca zapewnia stały kontakt do osoby odpowiedzialnej (Kierownik Budowy lub koordynator) za realizację zdania,
- Wykonawca zadania będzie brał udział w spotkaniach z Zamawiającym na placu budowy, w tzw. „RADACH BUDOWY”, na których będzie przedstawiał przebieg postępu prac,
- Wykonawca zapewni realizację robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności oraz kierownika prac konserwatorskich posiadającego uprawnienia
o których mowa w art. 37b ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik: Opis przedmiotu zamówienia, Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami.


Szczegóły opisano w rozdziale II SWZ oraz załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 780618,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 791222,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 780618,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Projekt Jakub Okularczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361584262

7.3.3) Ulica: T. Kościuszki 81/2

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-503

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 780618,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.