Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00362636/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa, udzielenie licencji oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Gorzycach Wielkich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250790221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okólna 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-410
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pukspolka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.ostrowwielkopolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f8ec66c-ff60-4376-9fd3-80cdd49210e91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa, udzielenie licencji oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Gorzycach Wielkich”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f8ec66c-ff60-4376-9fd3-80cdd49210e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozwój elektronicznych usług publicznych w zakresie gospodarki komunalnej na terenie gmin: Odolanów, Przygodzice, Nowe Skalmierzyce i Ostrów Wielkopolski2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362636
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (dalej "ZSI") wraz z uruchomieniem e-Usług dostosowanego do potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. związanego z realizacją zadania pn:. „Dostawa, udzielenie licencji oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Gorzycach Wielkich” w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym jakim jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. z uwzględnieniem kwestii rozwoju e-usług zgodnie z niżej wymienionym opisem:
a) udzielenie licencji na ZSI;
b) analiza procesów i ich optymalizacja;
c) konwersja danych, konfiguracja systemu i wdrożenie;
d) szkolenia pracowników i administratora;
e) świadczenie usług wsparcia powdrożeniowego przez okres 36 miesięcy.
1. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
1) wykonanie Analizy Przedwdrożeniowej,
2) dostawę, instalację oraz konfigurację relacyjnej bazy danych wraz z licencją,
3) udzielenie licencji na Zintegrowany System Informatyczny,
4) dostawę oraz instalację Zintegrowanego Systemu Informatycznego,
5) wykonanie migracji danych z systemów dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego oraz integrację z pozostałymi systemami wykorzystywanymi przez Zamawiającego, wymienionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia,
6) konfigurację i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego zgodnie z założeniami określonymi w analizie przedwdrożeniowej,
7) przeprowadzenie szkoleń wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania oraz administrowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego,
8) świadczenie usług Asysty Powdrożeniowej przez okres 36 miesięcy licząc od dnia wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Miejsce realizacji zamówienia Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gorzycach Wielkich ul. Okólna 3.
3.Wymagania w zakresie funkcjonalności ZSI
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
udzielenie licencji oraz dostawa Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
Dostarczone Zamawiającemu oprogramowanie powinno zawierać co najmniej następujące moduły (nazwy własne) nadane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza posługiwanie się przez Wykonawcę swoimi nazwami własnymi dla modułów o ile będą one posiadać minimalne funkcjonalności modułu opisane poniżej:
Finanse i księgowość,
Biuro Obsługi Klienta,
eBOK,
e-Usługi
Należności i Zobowiązania,
Środki Trwałe,
Zarządzanie Zleceniami,
System Bilingowy Wod - Kan,
Obieg Dokumentów,
Transport,
Asortyment i Magazyn,
Ewidencja Sprzedaży,
Ewidencja Zakupów,
Infrastruktura,
Korespondencja Masowa,
Gospodarka Wodomierzami,
Controlling: Analizy, Sprawozdawczość, Taryfy,
Administracja,
Integracja z innymi systemami,
Wdrożenie – przygotowanie środowiska informatycznego,
Uruchomienie systemu informatycznego,
Szkolenie użytkowników,
Szkolenie administratora
SZCZEGÓŁOWO OPISANO w zał. 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 703683,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 703683,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 703683,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNISOFT Sp. zo.o..
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860103541
7.3.3) Ulica: Kazimierza Puławskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-368
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 703683,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie subskrypcji licencji i wsparcia dla środowiska skanera podatności Tenable lub zapewnienie równoważnego środowiska
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Wyrzysk
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Międzyrzeckim, realizowane w ramach Grantu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), nr naboru FERC.02,02-CS.01-001/23
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części
- Serwis oprogramowania DigRa, LogiPACS, Prometeusz i zakup licencji dostępowych do oprogramowania RemotEye Viewer.
- Wykonanie systemu parkingowego na terenie Politechniki Białostockiej, ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok w formule zaprojektuj i wybuduj ZK-DZP.262.91.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.