Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa, udzielenie licencji oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Gorzycach Wielkich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250790221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okólna 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-410
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pukspolka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.ostrowwielkopolski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa, udzielenie licencji oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Gorzycach Wielkich”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f8ec66c-ff60-4376-9fd3-80cdd49210e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f8ec66c-ff60-4376-9fd3-80cdd49210e93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ oraz pukspolka@wp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Podstawowe informacje dot. niniejszego postępowania zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem http://www.puk.ostrowwielkopolski.pl/ w zakładce
http://www.puk.ostrowwielkopolski.pl/awarie.html Wszystkie dokumenty związane z przebiegiem niniejszego postępowania zamieszczane będą na Platformie Zakupowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składnie ofert, wymaganych dokumentów i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl Za datę i godzinę wpływu przyjmuje się zamieszczenie dokumentu lub oświadczenia na Platformie Zakupowej.
W kontaktach z Zamawiającym należy posługiwać się numerem prowadzonego postępowania, zamieszczonym w nagłówku niniejszej SWZ, a korespondencję należy kierować za pośrednictwem Platformy Zakupowej na adres: https://ezamowienia.gov.pl/pl
Jednocześnie zamawiający informuje, że przepisy ustawy nie pozwalają na jakikolwiek inny kontakt – zarówno z zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami – niż wskazany w SWZ. Oznacza to, że zamawiający nie będzie udzielał wiążących odpowiedzi na pytania wykonawcy, gdy ten zastosuje inne formy kontaktowania się z nim niż wskazane w SWZ. Wnioski
o wyjaśnienie treści SWZ należy składać w trybie określonym w ustawie i opisanym w SWZ.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.
Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłyną do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłyną po upływie powyższego terminu Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.
Dokonana zmianę treści SWZ Zamawiający udostępnia za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzycach Wielkich , ul. Okólna 3, 63-410 Ostrów Wielkopolski 2, tel. /fax. (62) 734-73-91; e-mail: pukspolka@wp.pl
1. Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w celu realizacji umowy w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę związku z prowadzoną przez Administratora Danych działalnością gospodarczą.
2. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora Danych (np.: podmiotom serwisującym systemy informatyczne i aplikacje, w których przetwarzane są dane osobowe), instytucjom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa (np.: organom administracji, sądom) oraz innym podmiotom, w zakresie, w jakim są one uprawnione do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa.
3. Podanie danych Osobowych jest dobrowolne, co oznacza, że nie ma Pani/Pan ani ustawowego ani umownego obowiązku podania tych danych. Jednakże w sytuacji, gdy nie podadzą nam Państwo tych danych, realizacja umowy nie będzie możliwa.
4. Osoba, której dane są przetwarzane, w granicach określonych Rozporządzeniem, ma prawo do:
◦ żądania od Administratora Danych dostępu do swoich danych osobowych,
◦ sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także przenoszenia danych,
◦ wniesienia skargi do organu nadzorczego.
W przypadku, gdy postanowią Państwo skorzystać z tych praw, możemy zwrócić się do Państwa z prośbą o podanie dodatkowych danych osobowych mających na celu jednoznaczną Państwa identyfikację, aby zweryfikować, czy to rzeczywiście Państwo domagają się realizacji swych praw, a nie mamy do czynienia z incydentem lub nadużyciem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (dalej "ZSI") wraz z uruchomieniem e-Usług dostosowanego do potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. związanego z realizacją zadania pn:. „Dostawa, udzielenie licencji oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Gorzycach Wielkich” w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym jakim jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. z uwzględnieniem kwestii rozwoju e-usług zgodnie z niżej wymienionym opisem:
a) udzielenie licencji na ZSI;
b) analiza procesów i ich optymalizacja;
c) konwersja danych, konfiguracja systemu i wdrożenie;
d) szkolenia pracowników i administratora;
e) świadczenie usług wsparcia powdrożeniowego przez okres 36 miesięcy.
1. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
1) wykonanie Analizy Przedwdrożeniowej,
2) dostawę, instalację oraz konfigurację relacyjnej bazy danych wraz z licencją,
3) udzielenie licencji na Zintegrowany System Informatyczny,
4) dostawę oraz instalację Zintegrowanego Systemu Informatycznego,
5) wykonanie migracji danych z systemów dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego oraz integrację z pozostałymi systemami wykorzystywanymi przez Zamawiającego, wymienionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia,
6) konfigurację i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego zgodnie z założeniami określonymi w analizie przedwdrożeniowej,
7) przeprowadzenie szkoleń wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania oraz administrowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego,
8) świadczenie usług Asysty Powdrożeniowej przez okres 36 miesięcy licząc od dnia wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Miejsce realizacji zamówienia Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gorzycach Wielkich ul. Okólna 3.
3.Wymagania w zakresie funkcjonalności ZSI
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
udzielenie licencji oraz dostawa Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
Dostarczone Zamawiającemu oprogramowanie powinno zawierać co najmniej następujące moduły (nazwy własne) nadane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza posługiwanie się przez Wykonawcę swoimi nazwami własnymi dla modułów o ile będą one posiadać minimalne funkcjonalności modułu opisane poniżej:
Finanse i księgowość,
Biuro Obsługi Klienta,
eBOK,
e-Usługi
Należności i Zobowiązania,
Środki Trwałe,
Zarządzanie Zleceniami,
System Bilingowy Wod - Kan,
Obieg Dokumentów,
Transport,
Asortyment i Magazyn,
Ewidencja Sprzedaży,
Ewidencja Zakupów,
Infrastruktura,
Korespondencja Masowa,
Gospodarka Wodomierzami,
Controlling: Analizy, Sprawozdawczość, Taryfy,
Administracja,
Integracja z innymi systemami,
Wdrożenie – przygotowanie środowiska informatycznego,
Uruchomienie systemu informatycznego,
Szkolenie użytkowników,
Szkolenie administratora
SZCZEGÓŁOWO OPISANO w zał. 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIA WRAZ Z WAGAMI
1 KRYTERIUM
Cena (C) 60%
Najniższa zaoferowana cena oferty
--------------------------------------------------×100 ×60%
cena oferty badanej
2 KRYTERIUM
Termin usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji jakości (S) 40%
Liczba punktów oferty badanej przyznanych
zgodnie z metodą określoną w pkt 2)
--------------------------------------×100 ×40%
40
Metoda oceny w kryterium „Termin usunięcia wad w okresie gwarancji jakości”:
NAZWA PARAMETRU ORAZ PUNKTY
S Termin usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji jakości, licząc od daty powiadomienia Wykonawcy pocztą elektroniczną, przy
czym dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo za wolny od pracy oraz sobota.
do 3 dni roboczych 0 pkt.
do 2 dni roboczych 10 pkt.
w ciągu 1 dnia roboczego 30 pkt.
w dniu zgłoszenia 40 pkt.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów według wzoru:
P = C + S
gdzie:
P – łączna liczba punktów,
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”,
S – punkty przyznane w kryterium „Termin usunięcia wad w okresie gwarancji jakości”.
Szczegóły zawarte są w SWZ - pkt. 18. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia wad w okresie gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr do oferty SWZ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca podmiotowy środek dowodowy jakim jest próbka zaoferowanego Oprogramowania Aplikacyjnego składa w oryginale osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego na informatycznym nośniku danych określonym w SWZ zał. 8 w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pozostałe załączniki do SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium -szczegóły w SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Zamawiający może żądać przed podpisaniem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Przedmiotowa umowa musi zawierać postanowienia określonew art. 445 ust. 1 ustawy, dotyczące solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 7)Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma ezamowienia.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-13 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegóły w SWZ oraz załącznikach do SWZPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Budowa platformy do pozyskiwania danych do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
- Zakup przedłużeń wsparć dla aktualnie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowani z zakresu informatyki śledczej.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.