Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwis oprogramowania DigRa, LogiPACS, Prometeusz i zakup licencji dostępowych do oprogramowania RemotEye Viewer.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdyńska 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Wołomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalwolomin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwolomin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis oprogramowania DigRa, LogiPACS, Prometeusz i zakup licencji dostępowych do oprogramowania RemotEye Viewer.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c616c74-708e-4c65-a310-85c12932ed31
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039258/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Serwis oprogramowania DigRa, LogiPACS, Prometeusz i zakup licencji dostępowych do oprogramowania RemotEye Viewer.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, jakim musi
odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy.
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8,
• Internet Explorer 9,
• Internet Explorer 10,
• Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
b) Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci internet;
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
• włączona obsługa JavaScript;
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
• zainstalowany Acrobat Reader;
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
c) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach
danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format
danych przesyłanych plików: .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZAM/30/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwis oprogramowania DigRa, LogiPACS, Prometeusz i zakup licencji dostępowych do oprogramowania RemotEye Viewer.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
48610000-7 - Systemy baz danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Pzp.7. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zakupie dodatkowych 2 szt. licencji dostępowych do oprogramowania RemotEye Viewer w czasie podstawowego terminu realizacji Umowy.
8. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do Umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowanie do Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w formie pisemnej.
9. Prawo opcji oznacza, że w przypadku gdy Zamawiający będzie chciał zakupić dodatkowe 2 szt. licencji dostępowych do oprogramowania RemotEye Viewer uruchomi prawo opcji, które będzie realizowane na takich samych warunkach (w tym warunkach cenowych) jak zamówienie podstawowe.
10. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem najpóźniej na miesiąc przed upływem podstawowego terminu realizacji Umowy.
11. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena - Zakup Licencji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 2 500,00 złWadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wykonawca powinien dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA, nr 21 1020 1026 0000 14020722 2104 z dopiskiem: „Wadium do post. nr ZAM/30/25”, przy czym przed upływem terminu do składania ofert środki muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii odcinka polecenia dokonania przelewu.
5. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, podlegać prawu polskiemu i winna zawierać następujące elementy:
5.1. nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, nazwę zamówienia;
5.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
5.3. kwotę gwarancji;
5.4. termin ważności gwarancji;
5.5. bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (nie później niż w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia żądania), w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp;
5.6. nie może zawierać postanowienia, iż zwrot oryginału gwarancji będzie skutkował wygaśnięciem gwarancji.
6. Wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego (wystawionego przez gwaranta) dokumentu gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.
7. Zamawiający zwraca wadium w okolicznościach i w sposób wskazany w art. 98 Ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-10 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ul. Cuchuwiec w Duczkach
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla potrzeb rozbudowy drogi gminnej Mostówka-Majdan
- Zakup, dostawa i montaż nowego wyposażenia Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Rojkowie" w ramach zad. pn.: Adaptacja budynku i wyposaż. Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Rojkowie
- Remont dachu w budynku Domu Pomocy Społecznej w Radzyminie
- Opracowanie ekspertyzy oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej do zapewnienia funkcjonalności miejsca doraźnego schronienia w Zespole Szkół Techniczno-Zawodowych przy Al. Jana Pawła II 18
- Serwis oprogramowania DigRa, LogiPACS, Prometeusz i zakup licencji dostępowych do oprogramowania RemotEye Viewer.
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Wyrzysk
- Serwis oprogramowania DigRa, LogiPACS, Prometeusz i zakup licencji dostępowych do oprogramowania RemotEye Viewer.
- ZP/27/2025 Usługa nadzoru autorskiego systemu szpitalnego CliniNET/NetRAAD/STER prowadzonego przez Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi.
- świadczenie usług serwisu informatycznego Systemu Obsługi Zgłoszeń i Zarządzania Dokumentacją (SOZZD)
- Zakup specjalistycznego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Karnice"
więcej: Systemy baz danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.