Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403514/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachów z podziałem na części;
Część nr 1 –Remont dachów bud. 1,11,23,110 w kk 4310 Dziwnów
Cześć nr 2- Remont dachów bud. 10, 16, 44 w kk 4370 oraz bud. 7 w kk 7894 Świnoujście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811143594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Steyera 28
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/kpws1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachów z podziałem na części;Część nr 1 –Remont dachów bud. 1,11,23,110 w kk 4310 Dziwnów
Cześć nr 2- Remont dachów bud. 10, 16, 44 w kk 4370 oraz bud. 7 w kk 7894 Świnoujście
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d913981-56e0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032573/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pokrycia dachowego na budynkach będących w administrowaniu KPW Świnoujście - z podziałem na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/KPW/INFR/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachów bud. 1,11,23,110 w kk 4310 Dziwnów z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ (do pobrania osobno) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ (do pobrania osobno).4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.5.) Wartość części: 123291,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachów bud. 10, 16, 44 w kk 4370 oraz bud. 7 w kk 7894 Świnoujście4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.5.) Wartość części: 89607,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia część nr 1 na podstawie art. 255 pkt. 1) tj. nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Formularz ofertowy posiadał tylko stronę nr 1 i 4 bez strony nr 2 i 3 tj wymaganej oferty cenowej, terminu wykonania i gwarancji. Oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) (jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia)
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102900,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102900,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana FOGT Eugeniusz Fogt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8550002818
7.3.3) Ulica: ul. Grudziądzka 7
7.3.4) Miejscowość: Świnoujście
7.3.5) Kod pocztowy: 72-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102900,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-25INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Część 1: Budowa budynku magazynowego na terenie MON. Część 2: Rozbudowa i przebudowa parkingu na terenie MON"
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- UBEZPIECZENIE JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH ZDMiŻ w Świnoujściu
- Wykonanie robót budowlanych: Zadanie 1: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie prac remontowych na budynku Internatu w poziomie parteru w osiach A-D / I-V z wyłączeniem klatki schodowej
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali magazynowej na sprzęt szkółkarski ( działka 126/1, obręb Zdanów, Gmina Drawno)
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Leżajsku - etap I
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową wiaty garażowej nr 1 dla Branżowego Centrum Umiejętności
- 19/PA/2025 Roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- "Poprawa efektywności energetycznej dwóch budynków szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 w ZSP nr 3 oraz SP nr 6 w ZSP nr 1)"
- Remont budynków w Wilkowie Osiedlu przy ul. Kochanowskiego 4 i 4A
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.