Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00281444/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia pracowni w Kujawsko-Pomorskim Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Toruniu, z podziałem na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko-Pomorskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871121290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 2
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia pracowni w Kujawsko-Pomorskim Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Toruniu, z podziałem na 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2772b784-15b4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039766/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Zakup wyposażenia pracowni w Kujawsko-Pomorskim Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. J. Korczaka w Toruniu, z podziałem na 5 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Artyści w zawodzie – modernizacja warsztatów kształcenia zawodowego w KPSOSW im. J. Korczaka w Toruniu"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZW-I.272.70.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5971,22 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4854,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia pracowni w Kujawsko-Pomorskim Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym im. J. Korczaka w Toruniu- PAKIET 1 POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE GASTRONOMICZNE - PODRĘCZNIKI, PUBLIKACJE, KSIĄŻKI- szczegółowo opisane w OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 560,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia pracowni w Kujawsko-Pomorskim Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym im. J. Korczaka w Toruniu- PAKIET 2 POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE GASTRONOMICZNE - BHP (APTECZKI, INSTRUKCJE)- szczegółowo opisane w OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 928,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia pracowni w Kujawsko-Pomorskim Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym im. J. Korczaka w Toruniu- PAKIET 3 POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE GASTRONOMICZNE - TKANINY WŁÓKIENNICZE I PODOBNE- szczegółowo opisane w OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
4.5.5.) Wartość części: 3258,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia pracowni w Kujawsko-Pomorskim Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym im. J. Korczaka w Toruniu- PAKIET 4 POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE GASTRONOMICZNE - RÓŻNY SPRZĘT- szczegółowo opisane w OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt
4.5.5.) Wartość części: 3926,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia pracowni w Kujawsko-Pomorskim Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym im. J. Korczaka w Toruniu- PAKIET 5 POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE GASTRONOMICZNE - ODZIEŻ OCHRONNA- szczegółowo opisane w OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 3301,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert nie wpłynęły oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1142 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1142 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1142 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: Warszawska nr 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1142 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert nie wpłynęły oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4829,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4829,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4829,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: Warszawska nr 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4829,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert nie wpłynęły oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa endoskopu neurochirurgicznego typu wentrikuloskop z kompletem narzędzi
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI.
- Malowanie pomieszczeń i remont posadzek w Inspektoracie ZUS w Brodnicy przy ul. Mały Rynek 5. (II postępowanie)
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia "Muzeum Pamięć i Tożsamość im. Św. Jana Pawła II (w organizacji)"
- Zimowe utrzymanie chodników komunalnych i dróg rowerowych na terenie miasta Torunia w sezonie zimowym 2025/2026
- Dostawa zestawu retraktora neurochirurgicznego ze szpatułami i wyposażeniem towarzyszącym
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu wsparcia SGR dla Komendy Miejskiej PSP w Nowym Sączu
- Dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa przeznaczonego dla Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki
- Podniesienie gotowości operacyjnej Gminy Lelis do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa zestawów awaryjnych - plecaków ewakuacyjnych dla potrzeb Zespołu Zarządzania Kryzysowego w Pruszkowie.
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych materiałów stanowiących wyposażenie magazynu ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Pułtusk realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





