eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Przebudowa i remont dróg w Gminie Budzyń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg w Gminie Budzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14b2649c-2d21-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg w Gminie Budzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14b2649c-2d21-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025970/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Remont nawierzchni drogi gminnej nr 201550P w m. Prosna

1.1.20 Przebudowa drogi gminnej nr 201515P w m. Nowa Wieś Wyszyńska - Etap I

1.1.21 Przebudowa drogi gminnej nr 201507P w m. Wyszynki - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330228

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1790180,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 201507P,
w m. Wyszynki, od km. 0+010,5 do km. 0+390,0 na części działki o nr 223/1, obręb - Wyszynki, jednostka ewidencyjna –
Budzyń obszar wiejski.
Stan istniejący:
• teren niezabudowany,
• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,
• nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym,
• szerokość istniejącej jezdni – 4,0 m,
• brak chodników,
• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m.
Opis stanu istniejącego – na przebudowywanym odc. jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. Niweleta poprzeczna i
podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki. Zdiagnozowane czynniki
powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości
4,0 m i na dług. 379,5 mb.
Planowany ogólny zakres robót:
• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm,
• wykonanie podbudowy zasadniczej mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości
22 cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 9 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni na dziewięciu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm
ułożonej na podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 20 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na
szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych zieleńców.
Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól.
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych.
Dane projektowe:
• klasa drogi – D,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
• przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• kategoria ruchu – KR-1,
• max pochylenie podłużne 10 %.
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.
• spadki poprzeczny jezdni na przekroju podstawowym oraz na łukach poziomych – 2 % (dwustronny),
• szerokość pobocza – 1,0 m,
• proj. 2 zjazdy szer. 4 m (dł. 2 i 3 m) - warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy
PN-B-11113, grub. 15 cm,podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm, w-wa ścieralna
z mieszanki mineralno - asfaltowa AC11S 50/70, grub. 4 cm, na warstwie wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC-
16W 50/70, grub. 4 cm.
• połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów o wielkości 1,5 m, spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w
kierunku do jezdni, spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera
dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczna,
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem :
https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią
załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą
wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 277695,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi gminnej nr 201550P w miejscowości Prosna obręb -
Prosna, jednostka ewidencyjna –Budzyń obszar wiejski na działkach oznaczonych numerami 46, 53, 54, 98, 99 na odcinku
od km 0+149,00 km do 0+957,50 o łącznej długości 808,50 m.
Stan istniejący:
Istniejący pas drogowy na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię gruntową, odcinki utwardzone z tłucznia oraz
destruktu. Pas drogowy wyposażony jest w sieci zgodnie z mapą geodezyjną.
Planowany ogólny zakres robót:
• wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego szer. 4,00 m
• wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego
• wykonanie zjazdów z kostki betonowej
• wykonanie poboczy gruntowych szer. 0,75 m
• wykonanie mijanek z betonu asfaltowego
Parametry techniczne zaprojektowanej drogi:
Na przedmiotowym odcinku projektowana droga posiada parametry techniczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra
Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać
drogi publiczne i ich usytuowanie:
- klasa drogi ,,D’’ droga dojazdowa,
- prędkość projektowa Vp = 30 km/h,
- dostępność – nieograniczona
- kategoria ruchu KR1
- szerokość pasa ruchu – 2,00 m
- przekrój jezdni 2 x 2,00 m = 4,00 m
- przekrój jezdni daszkowy
- pochylenie poprzeczne poboczy 8%
- spadek poprzeczny jezdni 2%
Konstrukcja jezdni, mijanki i zjazdu bitumicznego:
- w-wa ścieralna z ba AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm
- w-wa wiążąca z ba AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 10 cm
- warstwa odcinająca z piasku średniego gr. 15 cm
Konstrukcja zjazdu z kostki betonowej:
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 20 cm
- w-wa odcinająca z piasku średnioziarnistego gr. 15 cm
Kolizje:
Na projektowanym odcinku występują kolizje z siecią telekomunikacyjną oraz z siecią gazowniczą. W przypadku sieci
gazowniczej na odcinkach zlokalizowania gazociągu gn D 63 pod jezdnią należy zachować wymagane minimalne przekrycie
zgodnie z warunkami i uzgodnieniem wydanym przez właściciela sieci gazowej. Szczegółowe warunki prowadzenia prac
drogowych na odcinkach występowania gazociągu przedstawiono w STWiORB dla wykonania koryta pod konstrukcję jezdni.
W przypadku sieci telekomunikacyjnej sposób usunięcia kolizji znajduje się w odrębnym opracowaniu branżowym i polega
na wykonaniu wstawki kablowej kabli abonenckich XzTKMXpw 5x2x0,5 zgodnie z mapą sytuacyjną. Kable ziemne
obustronnie połączyć z istniejącymi kablami za pomocą osłon KM-2. Po zakończeniu wykonać pomiary prądem stałym. W
miejscu wjazdu do posesji istniejący kabel zabezpieczyć rurą dwudzielną A11OPS. Po wbudowaniu projektowanych
urządzeń, należy zlikwidować nieczynne uzbrojenie telekomunikacyjne i przekazać firmie ORANGE POLSKA S.A (zgodnie z
planem sytuacyjnym).
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera
dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacja techniczna
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem :
https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią
załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą
wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 781222,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 201515P, w m. Nowa Wieś Wyszyńska, od km.
0+423,5 do km. 1+420,0 na części działek o nr 114 i 155, obręb - Nowa Wieś Wyszyńska, jednostka ewidencyjna – Budzyń
obszar wiejski.
Stan istniejący:
• teren niezabudowany,
• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,
• nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym,
• szerokość istniejącej jezdni – od 4,0 do 4,5 m,
• brak chodników,
• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m.
• jezdnia umocniona tłuczniem kamiennym.
Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest lekko pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki.
Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno
bitumicznej o szerokości 4,0 m i na dług. 996,5 mb.
Planowany ogólny zakres robót:
• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 5 cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 9 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni na dziewięciu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm
ułożonej na podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości od 5 do 20 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na
szerokości 1,0 m i o grubości 15 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych rowów przydrożnych lub do zieleńców.
Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól i posesji. Odtworzenie trasy i
punktów wysokościowych.
Dane projektowe i parametry techniczne:
• klasa drogi – D,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
• przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• kategoria ruchu – KR-1,
• max pochylenie podłużne 10 %.
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.
• długość drogi – 996,5 m,
• szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m,
• spadek poprzeczny jezdni na przekroju podstawowym – 2 % (dwustronny lub jednostronny),
• spadek poprzeczny jezdni na łukach poziomych R1 i R2 – 2 % (dwustronny),
• szerokość pobocza – 1,0 m.
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi. Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga
przebiega po istniejącym spadku podłużnym
Konstrukcja nawierzchni jezdni
• profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej,
• wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30, średnia grub.
warstwy 5 cm,
• warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70
(dla KR 1),
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70
(dla KR 1).
poszerzenia obu mijanek muszą mieć pełną konstrukcję nawierzchni jezdni, która przedstawia się następująco:
• warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm,
• podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 22 cm,
• warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70
Parametry techniczne zjazdów:
• długość po osi – od 2,5 do 3,6 m,
• szerokość – 4,0 m,
• połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów o wielkości 1,5 m,
• spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,
Projektuje się wykonanie przebudowy dziewięciu zjazdów do przyległych pól i posesji w lokalizacji jak niżej, o konstrukcji:
• warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm,
• podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm,
• warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.
Odwodnienie
Wody opadowe z przebudowywanej drogi zostaną odprowadzone grawitacyjnie, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego
na jezdni i 2 % spadku podłużnego na zjazdach w kierunku na pobocze i dalej do rowów przydrożnych lub na zieleńce.
Po wykonaniu nawierzchni ścieralnej na jezdni projektuje się wykonanie uzupełnienia poboczy mieszanką niezwiązaną z
kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 0/31,5 mm), o grub. warstwy 15 cm. Uzupełnienie to wykonać należy do wysokości
krawędzi nowo ułożonej warstwy ścieralnej jezdni.
Zaprojektowano szerokość pobocza lewo i prawostronnego wzdłuż jezdni o szerok. po 1,0 m, a wzdłuż zjazdów po 1,5 m.
Spadek poprzeczny poboczy – 6% w kierunku do rowów przydrożnych lub zieleńców.
Po lewej stronie drogi powiatowej umieszczone są rowy przydrożne, na których należy wykonać ich konserwację poprzez
ich pogłębienie i oczyszczanie z namułu wraz z profilowaniem dna i skarp tych rowów (1446,1 mb). Rowy należy wykonać w
kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5.
Min. głębokość rowu 1,0 m liczona jako różnica poziomów dna i krawędzi górnej rowu (pobocza).
Pod koroną przebudowywanej drogi gminnej w obrębie skrzyżowania z drogą wewnętrzną w km. 0+427,6 zaprojektowano
wykonanie remontu przepustu z zachowaniem jego istniejących parametrów technicznych i pozostawieniem istniejącej
rzędnej wlotu i wylotu.
Remont tego przepustu wykonać z rur przepustowych z polietylenu PEHD karbowanych (SN8) o śred. 40 cm i o dług. 12,0
m z wymaganymi robotami ziemnymi i odtworzeniem podbudowy.
Pod zjazdami przebudowywanej drogi gminnej w lokalizacji wykonanie remontu przepustów z zachowaniem ich istniejących
parametrów technicznych i pozostawieniem istniejącej rzędnej wlotu i wylotu. Remont tych przepustów wykonać z rur
przepustowych z polietylenu PEHD karbowanych (SN8) o śred. 40 cm z wymaganymi robotami ziemnymi i odtworzeniem
podbudowy.
W ramach remontu przepustów, celu wyeliminowania ich podmywania i wpływu wody pod rurę przepustową należy wykonać
umocnienie skarpy wlotu i wylotu oraz dna rowu brukiem tj. kostką kamienną lub brukowcem o grub. 13/17 cm, na podłożu z
betonu C12/15 grub. min. 10 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 1:3. Min. wymiar umocnienia to 1,2 m x 1,5 m.
Obrukowanie musi być wykonane pod kątem 45 stopni.
Urządzenia brd.
Dla zabezpieczenia poprzecznego przepustu melioracyjnego w km. 0+807,0 zaprojektowano wzdłuż przebudowywanej
drogi po jej prawej i lewej stronie po dwa odcinki barier ochronnych U-14a o długości po 16,0 m.
System zaprojektowanych barier ochronnych to N2W4A w rozstawie słupków C-100 co 4,0 m.
Bariery muszą być ocynkowane według EN ISO 146 z elementami odblaskowymi U-1c, koloru białego i czerwonego w
rozstawie co 2,0 m.
Zieleń
Przed przystąpieniem do robót należy wykonać karczowanie krzewów oraz redukcję koron drzew dla gałęzi wchodzących w
kolizję z skrajnią drogową pasa drogowego.
Do redukcji korony drzew celem usunięcia gałęzi wchodzących w kolizję z skrajnią drogową są drzewa w ilości 4 sz. oraz
usunięcie i wykarczowanie pnia z karpią o średnicy powyżej 100 cm.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera
dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacja techniczna
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem :
https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią
załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą
wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 731262,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299420,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496547,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299420,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5621804660

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299420,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 933140,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1194386,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 933140,5 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5621804660

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 933140,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 915420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1216228,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 915420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5621804660

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 915420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.