eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Przebudowa i remont dróg w Gminie Budzyń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg w Gminie Budzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg w Gminie Budzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14b2649c-2d21-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025970/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Remont nawierzchni drogi gminnej nr 201550P w m. Prosna

1.1.20 Przebudowa drogi gminnej nr 201515P w m. Nowa Wieś Wyszyńska - Etap I

1.1.21 Przebudowa drogi gminnej nr 201507P w m. Wyszynki - etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14b2649c-2d21-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania
sprzętowoaplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie tj.:
-stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
-zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2,
-włączona obsługa JavaScript;
-zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum Pomocy Platformy pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.272.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1790180,95 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 201507P,
w m. Wyszynki, od km. 0+010,5 do km. 0+390,0 na części działki o nr 223/1, obręb - Wyszynki, jednostka ewidencyjna –
Budzyń obszar wiejski.
Stan istniejący:
• teren niezabudowany,
• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,
• nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym,
• szerokość istniejącej jezdni – 4,0 m,
• brak chodników,
• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m.
Opis stanu istniejącego – na przebudowywanym odc. jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. Niweleta poprzeczna i
podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki. Zdiagnozowane czynniki
powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości
4,0 m i na dług. 379,5 mb.
Planowany ogólny zakres robót:
• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm,
• wykonanie podbudowy zasadniczej mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości
22 cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 9 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni na dziewięciu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm
ułożonej na podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 20 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na
szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych zieleńców.
Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól.
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych.
Dane projektowe:
• klasa drogi – D,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
• przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• kategoria ruchu – KR-1,
• max pochylenie podłużne 10 %.
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.
• spadki poprzeczny jezdni na przekroju podstawowym oraz na łukach poziomych – 2 % (dwustronny),
• szerokość pobocza – 1,0 m,
• proj. 2 zjazdy szer. 4 m (dł. 2 i 3 m) - warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy
PN-B-11113, grub. 15 cm,podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm, w-wa ścieralna
z mieszanki mineralno - asfaltowa AC11S 50/70, grub. 4 cm, na warstwie wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC-
16W 50/70, grub. 4 cm.
• połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów o wielkości 1,5 m, spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w
kierunku do jezdni, spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera
dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczna,
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem :
https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią
załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą
wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi gminnej nr 201550P w miejscowości Prosna obręb -
Prosna, jednostka ewidencyjna –Budzyń obszar wiejski na działkach oznaczonych numerami 46, 53, 54, 98, 99 na odcinku
od km 0+149,00 km do 0+957,50 o łącznej długości 808,50 m.
Stan istniejący:
Istniejący pas drogowy na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię gruntową, odcinki utwardzone z tłucznia oraz
destruktu. Pas drogowy wyposażony jest w sieci zgodnie z mapą geodezyjną.
Planowany ogólny zakres robót:
• wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego szer. 4,00 m
• wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego
• wykonanie zjazdów z kostki betonowej
• wykonanie poboczy gruntowych szer. 0,75 m
• wykonanie mijanek z betonu asfaltowego
Parametry techniczne zaprojektowanej drogi:
Na przedmiotowym odcinku projektowana droga posiada parametry techniczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra
Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać
drogi publiczne i ich usytuowanie:
- klasa drogi ,,D’’ droga dojazdowa,
- prędkość projektowa Vp = 30 km/h,
- dostępność – nieograniczona
- kategoria ruchu KR1
- szerokość pasa ruchu – 2,00 m
- przekrój jezdni 2 x 2,00 m = 4,00 m
- przekrój jezdni daszkowy
- pochylenie poprzeczne poboczy 8%
- spadek poprzeczny jezdni 2%
Konstrukcja jezdni, mijanki i zjazdu bitumicznego:
- w-wa ścieralna z ba AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm
- w-wa wiążąca z ba AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 10 cm
- warstwa odcinająca z piasku średniego gr. 15 cm
Konstrukcja zjazdu z kostki betonowej:
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 20 cm
- w-wa odcinająca z piasku średnioziarnistego gr. 15 cm
Kolizje:
Na projektowanym odcinku występują kolizje z siecią telekomunikacyjną oraz z siecią gazowniczą. W przypadku sieci
gazowniczej na odcinkach zlokalizowania gazociągu gn D 63 pod jezdnią należy zachować wymagane minimalne przekrycie
zgodnie z warunkami i uzgodnieniem wydanym przez właściciela sieci gazowej. Szczegółowe warunki prowadzenia prac
drogowych na odcinkach występowania gazociągu przedstawiono w STWiORB dla wykonania koryta pod konstrukcję jezdni.
W przypadku sieci telekomunikacyjnej sposób usunięcia kolizji znajduje się w odrębnym opracowaniu branżowym i polega
na wykonaniu wstawki kablowej kabli abonenckich XzTKMXpw 5x2x0,5 zgodnie z mapą sytuacyjną. Kable ziemne
obustronnie połączyć z istniejącymi kablami za pomocą osłon KM-2. Po zakończeniu wykonać pomiary prądem stałym. W
miejscu wjazdu do posesji istniejący kabel zabezpieczyć rurą dwudzielną A11OPS. Po wbudowaniu projektowanych
urządzeń, należy zlikwidować nieczynne uzbrojenie telekomunikacyjne i przekazać firmie ORANGE POLSKA S.A (zgodnie z
planem sytuacyjnym).
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera
dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacja techniczna
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem :
https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią
załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą
wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 201515P, w m. Nowa Wieś Wyszyńska, od km.
0+423,5 do km. 1+420,0 na części działek o nr 114 i 155, obręb - Nowa Wieś Wyszyńska, jednostka ewidencyjna – Budzyń
obszar wiejski.
Stan istniejący:
• teren niezabudowany,
• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,
• nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym,
• szerokość istniejącej jezdni – od 4,0 do 4,5 m,
• brak chodników,
• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m.
• jezdnia umocniona tłuczniem kamiennym.
Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest lekko pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki.
Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno
bitumicznej o szerokości 4,0 m i na dług. 996,5 mb.
Planowany ogólny zakres robót:
• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 5 cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 9 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni na dziewięciu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm
ułożonej na podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości od 5 do 20 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na
szerokości 1,0 m i o grubości 15 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych rowów przydrożnych lub do zieleńców.
Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól i posesji. Odtworzenie trasy i
punktów wysokościowych.
Dane projektowe i parametry techniczne:
• klasa drogi – D,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
• przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• kategoria ruchu – KR-1,
• max pochylenie podłużne 10 %.
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.
• długość drogi – 996,5 m,
• szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m,
• spadek poprzeczny jezdni na przekroju podstawowym – 2 % (dwustronny lub jednostronny),
• spadek poprzeczny jezdni na łukach poziomych R1 i R2 – 2 % (dwustronny),
• szerokość pobocza – 1,0 m.
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi. Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga
przebiega po istniejącym spadku podłużnym
Konstrukcja nawierzchni jezdni
• profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej,
• wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30, średnia grub.
warstwy 5 cm,
• warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70
(dla KR 1),
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70
(dla KR 1).
poszerzenia obu mijanek muszą mieć pełną konstrukcję nawierzchni jezdni, która przedstawia się następująco:
• warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm,
• podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 22 cm,
• warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70
Parametry techniczne zjazdów:
• długość po osi – od 2,5 do 3,6 m,
• szerokość – 4,0 m,
• połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów o wielkości 1,5 m,
• spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,
Projektuje się wykonanie przebudowy dziewięciu zjazdów do przyległych pól i posesji w lokalizacji jak niżej, o konstrukcji:
• warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm,
• podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm,
• warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.
Odwodnienie
Wody opadowe z przebudowywanej drogi zostaną odprowadzone grawitacyjnie, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego
na jezdni i 2 % spadku podłużnego na zjazdach w kierunku na pobocze i dalej do rowów przydrożnych lub na zieleńce.
Po wykonaniu nawierzchni ścieralnej na jezdni projektuje się wykonanie uzupełnienia poboczy mieszanką niezwiązaną z
kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 0/31,5 mm), o grub. warstwy 15 cm. Uzupełnienie to wykonać należy do wysokości
krawędzi nowo ułożonej warstwy ścieralnej jezdni.
Zaprojektowano szerokość pobocza lewo i prawostronnego wzdłuż jezdni o szerok. po 1,0 m, a wzdłuż zjazdów po 1,5 m.
Spadek poprzeczny poboczy – 6% w kierunku do rowów przydrożnych lub zieleńców.
Po lewej stronie drogi powiatowej umieszczone są rowy przydrożne, na których należy wykonać ich konserwację poprzez
ich pogłębienie i oczyszczanie z namułu wraz z profilowaniem dna i skarp tych rowów (1446,1 mb). Rowy należy wykonać w
kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5.
Min. głębokość rowu 1,0 m liczona jako różnica poziomów dna i krawędzi górnej rowu (pobocza).
Pod koroną przebudowywanej drogi gminnej w obrębie skrzyżowania z drogą wewnętrzną w km. 0+427,6 zaprojektowano
wykonanie remontu przepustu z zachowaniem jego istniejących parametrów technicznych i pozostawieniem istniejącej
rzędnej wlotu i wylotu.
Remont tego przepustu wykonać z rur przepustowych z polietylenu PEHD karbowanych (SN8) o śred. 40 cm i o dług. 12,0
m z wymaganymi robotami ziemnymi i odtworzeniem podbudowy.
Pod zjazdami przebudowywanej drogi gminnej w lokalizacji wykonanie remontu przepustów z zachowaniem ich istniejących
parametrów technicznych i pozostawieniem istniejącej rzędnej wlotu i wylotu. Remont tych przepustów wykonać z rur
przepustowych z polietylenu PEHD karbowanych (SN8) o śred. 40 cm z wymaganymi robotami ziemnymi i odtworzeniem
podbudowy.
W ramach remontu przepustów, celu wyeliminowania ich podmywania i wpływu wody pod rurę przepustową należy wykonać
umocnienie skarpy wlotu i wylotu oraz dna rowu brukiem tj. kostką kamienną lub brukowcem o grub. 13/17 cm, na podłożu z
betonu C12/15 grub. min. 10 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 1:3. Min. wymiar umocnienia to 1,2 m x 1,5 m.
Obrukowanie musi być wykonane pod kątem 45 stopni.
Urządzenia brd.
Dla zabezpieczenia poprzecznego przepustu melioracyjnego w km. 0+807,0 zaprojektowano wzdłuż przebudowywanej
drogi po jej prawej i lewej stronie po dwa odcinki barier ochronnych U-14a o długości po 16,0 m.
System zaprojektowanych barier ochronnych to N2W4A w rozstawie słupków C-100 co 4,0 m.
Bariery muszą być ocynkowane według EN ISO 146 z elementami odblaskowymi U-1c, koloru białego i czerwonego w
rozstawie co 2,0 m.
Zieleń
Przed przystąpieniem do robót należy wykonać karczowanie krzewów oraz redukcję koron drzew dla gałęzi wchodzących w
kolizję z skrajnią drogową pasa drogowego.
Do redukcji korony drzew celem usunięcia gałęzi wchodzących w kolizję z skrajnią drogową są drzewa w ilości 4 sz. oraz
usunięcie i wykarczowanie pnia z karpią o średnicy powyżej 100 cm.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera
dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacja techniczna
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem :
https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią
załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą
wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej: tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
- na część nr 1: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
- na część nr 2: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
- na część nr 3: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
UWAGA! WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE LUB WIĘCEJ CZĘŚCI MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE
WARUNKU POPRZEZ POSIADANIE ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ W WYSOKOŚCI CO
NAJMNIEJ: 800.000,00 ZŁ (OSIEMSET TYSIĘCY ZŁOTYCH).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez
wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (wg załącznika nr 2)
zdolności technicznej lub zawodowej: tj.:
a) doświadczenie:
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane , z których każda
polegała na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości wykonanych robót
nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych), co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz
referencjami;
WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA KILKA CZĘŚCI MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKÓW JAK DLA JEDNEJ
CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez
wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (wg załącznika nr 2)
Uwaga:
Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był
partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie roboty i o jakiej wartości były wykonane przez
wykonawcę składającego ofertę.
b) dysponują lub będą dysponować:
- kierownikiem budowy/robót (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych
czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz
wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji
zamówienia.
Osoba wskazana w wykazie osób będzie pełniła funkcję kierownika budowy w trakcie realizacji zadania będącego
przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca będzie
zmuszony do zmiany kierownika budowy musi zapewnić udział osoby, o wiedzy i doświadczeniu odpowiadającym
warunkom określonym w niniejszym SWZ.
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im
uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z
zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351
ze zm.).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez
wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (wg załącznika nr 5)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez
wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie
wcześniej
niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
2) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego.
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ).
3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wr
ozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z
innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej
(wg załącznika nr 7),
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia
podmiotowych
środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 1 – 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą
wobec tych
podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W
celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 4 ),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 5)
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3) Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który
składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym
zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie
publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z
nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej
uprawnienia notariusza.
4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów
oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których
wskazane zdolności dotyczą,
Wzór zobowiązania określa załącznik Nr 3.
Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci
elektronicznej podpisane podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania
wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub
innym dokumencie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
a) dla części Nr 1 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł)
b) dla części Nr 2 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł)
c) dla części Nr 3 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł)
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń
Nr rachunku : 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert
(decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu
elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać
następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie
ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Budzyń,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie
zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 10.Złożenie wniosku o zwrot
wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą
przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia :
1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835)
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego
będzie wynikać, jakie roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarto w załączniku Nr 6.1, 6.2 oraz 6.3 do SWZ- Wzór
umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na adres : https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-16 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.