Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366777/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00372976/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja oświetlenia ulicznego w sołectwach Brześce, Kąty, Mikówiec, Tomice, Wólka Dworska, Wólka Załęska” (MIAS)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22-484 34 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja oświetlenia ulicznego w sołectwach Brześce, Kąty, Mikówiec, Tomice, Wólka Dworska, Wólka Załęska” (MIAS)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6379a79b-fde2-47df-a605-29cec0649caf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034276/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja oświetlenia ulicznego w sołectwach Brześce, Kąty, Mikówiec, Tomice, Wólka Dworska, Wólka Załęska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366777
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.24.2025.ASK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Modernizacja oświetlenia ulicznego w sołectwach Brześce, Kąty, Mikówiec, Tomice, Wólka Dworska, Wólka Załęska” obejmującego swoim zakresem modernizację systemu oświetlenia drogowego poprzez wymianę nieefektywnych energetycznie opraw oświetleniowych na oprawy w technologii LED przy drogach gminnych, za łączną kwotę brutto do 187 655,00 zł. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1. Maksymalne wykorzystanie istniejących słupów, wysięgników i sieci oświetleniowej, co jest zgodne z postulatem, o możliwie oszczędne skalkulowanie potrzeb inwestycyjnych. Wymaga się wymiany wskazanych opraw.
2. Odtworzenie nawierzchni dróg zniszczonych w czasie wykonywania Robót do stanu nie gorszego niż pierwotny i zapewnienia przejezdności dróg. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego zniszczeń poza tym pasem, spowodowanych przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia uszkodzeń i przywrócenia stanu pierwotnego terenu na swój koszt. Wykonawca odtworzy nawierzchnie w sposób uzgodniony z zarządcą danej drogi.
3. Wykonanie pomiarów i przeprowadzenie rozruchu urządzeń.
4. Prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji budowy.
5. Zakończenie prac i przekazanie terenu Zamawiającemu
6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 szt.
7. Przestrzeganie warunków prowadzenia robót na terenie gminy Góra Kalwaria
8. Przestrzeganie warunków prowadzenia robót energetycznych w rejonie PGE Dystrybucja. Oddział Konstancin-Jeziorna.
9. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji wymiany opraw w wyniku konsultacji społecznych w zakresie nie większym niż 20%
10. Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu rzeczowego realizowanego zadania, zgodnie z podanymi w formularzu kalkulacji ceny ofertowej cenami jednostkowymi, optymalizując całkowity koszt realizacji zadania do kwoty łącznej nie przekraczającej 187 655,00 zł brutto.
Zadaniu podlega :
A. Demontaż 90 opraw sodowych (na linii napowietrznej – 90 szt.)
B. Montaż opraw LED zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i zestawieniem projektowym:
C. Oprawa Stan projektowany Ilość Moc jednostkowa [W]
Oprawa Uliczna LED 75 51
Oprawa Uliczna LED 15 103
Razem 90 szt.
D. Uruchomienie systemu redukcji mocy w oprawach w godzinach 23.00-5.00 o 50% – szt. 90 szt.
E. Wymiana 43 wysięgników zgodnie z obliczeniami fotometrycznymi oraz wyniesieniem 1 szt. nad linię NN
F. Wymiana zabezpieczeń i przewodów kabelkowych na linii napowietrznej
G. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także opis wymagań Zamawiającego w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia i jego odbioru określa dokumentacja techniczna oraz projektowane postanowienia umowy.
Zamawiający stawia wymóg złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
- wykazu rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy) wraz z pozostałymi, wymienionymi poniżej dokumentami
- karty katalogowe dla opraw (w każdym przypadku, również w przypadku braku rozwiązań równoważnych)
- certyfikat CE dla opraw - w każdym przypadku, również w przypadku braku rozwiązań równoważnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także opis wymagań Zamawiającego w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia i jego odbioru określa dokumentacja techniczna oraz projektowane postanowienia umowy.
Zamawiający stawia wymóg złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
- wykazu rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy) wraz z pozostałymi, wymienionymi poniżej dokumentami
- karty katalogowe dla opraw (w każdym przypadku, również w przypadku braku rozwiązań równoważnych)
- certyfikat CE opraw - w każdym przypadku, również w przypadku braku rozwiązań równoważnych.
1. CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także opis wymagań Zamawiającego w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia i jego odbioru określa dokumentacja techniczna (załącznik nr 10 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
3. Podstawą obliczenia ceny oferty dla Wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o wiedzę techniczną oraz opis przedmiotu zamówienia, w tym dokumentację projektową oraz STWiOR. Ze względu na sposób wynagradzania (ryczałt) przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej dokumentacji mają charakter pomocniczy i służą – wraz z pozostałymi elementami SWZ – do wyceny zamówienia przez potencjalnych Wykonawców.
4. Ofertę należy przygotować na podstawie załączonej dokumentacji, załączników do SWZ.
5. W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1213 ze zm.), zmianami w przepisach ustawy – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (z dnia 21 grudnia 1988 r. w sprawie zbliżenia przepisów ustawowych, wykonawczych i administracyjnych państw członkowskich odnoszących się do wyrobów budowlanych) obowiązującym w pełnym zakresie od dnia 1 lipca 2013 r. i określającym warunki wprowadzenia do obrotu i udostępniania na rynku wyrobów budowlanych, przez ustanowienie zharmonizowanych zasad wdrażania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz oznakowania CE na tych wyrobach Zamawiający wymaga by wyroby/ materiały użyte do wykonania zamówienia:
1) posiadały obowiązkowe oznakowanie CE, objętych zakresem zharmonizowanej specyfikacji technicznej (tj. norm zharmonizowanych – hEN, oraz europejskich dokumentów oceny EDO) – dotychczas nieobowiązkowe,
2) posiadały deklaracje właściwości użytkowych wyrobu, która wiąże producenta w zakresie wybranych przez niego, z normy, właściwości użytkowych wyrobu, związanych z jego określonym zastosowaniem, które deklarowane jest przez tego producenta, Obowiązek sporządzania deklaracji właściwości wyrobu dla wyrobów oznakowanych CE i dostarczania jej do każdego wyrobu udostępnianego na rynku (wraz z wyrobem/materiałem na plac budowy),
3) dla materiałów nie objętych harmonizacją powinny one posiadać oznakowanie znakiem „B”.
6. Zamówienie będzie realizowanie zgodnie z polskim prawem, w szczególności
z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418). Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem,
w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
7. Umowa, która będzie zawarta w celu realizacji przedmiotowego zamówienia, przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie wyboru najkorzystniejszej oferty, której cena wynika z przedstawionej przez Wykonawcę oferty.
8. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy
i przekazać go Zamawiającemu przed upływem terminu zakończenia robót.
9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność – zarówno wobec Zamawiającego, jak
i wobec osób trzecich – za szkody i inne zdarzenia powstałe w związku
z wykonywaniem robót wchodzących w zakres przedmiotu umowy, w szczególności za utratę dóbr materialnych, uszkodzenie ciała lub śmierć osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147340 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190615,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solserwis Patryk Sołtysiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642636134
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 35
7.3.4) Miejscowość: Ujście
7.3.5) Kod pocztowy: 64-850
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187655 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-17INNE PRZETARGI Z GÓRY KALWARII
więcej: przetargi w Górze Kalwarii »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Malowanie pomieszczeń administracyjnych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. w budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń Apteki Szpitalnej, znajdującymi się na poziomie -1 budynku przy Al. Solidarności 67 w Warszawie
- Remont pomieszczeń w budynkach Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu położonych w Poznaniu przy ul. Kochanowskiego 2A oraz ul. Taborowej 22
- INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku internatu ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie. Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2025.
- Przebudowa pomieszczeń piwnicy w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie na potrzeby magazynu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Prace remontowe dla Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60A w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.