eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZakupu fabrycznie nowego pojazdu (minibusa) 9-osobowego (1+8) na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koszalinie.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakupu fabrycznie nowego pojazdu (minibusa) 9-osobowego (1+8) na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koszalinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 4 Marca 36

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-708

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943486070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koszalin.oow.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.oow.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

jednostka budżetowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakupu fabrycznie nowego pojazdu (minibusa) 9-osobowego (1+8) na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koszalinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc7d3e1b-feed-452d-aa44-0239ea09a339

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc7d3e1b-feed-452d-aa44-0239ea09a339

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc7d3e1b-feed-452d-aa44-0239ea09a339

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej
lub za pośrednictwem strony www pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc7d3e1b-feed-452d-aa44-0239ea09a339. Szczegółowe informacje
dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale 7 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję,
że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Okręgowy Ośrodek
Wychowawczy w Koszalinie, tel. 94 348 60 70, e-mail: sekretariat@koszalin.oow.gov.pl
 Inspektorem ochrony danych osobowych w Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Koszalinie
jest Pan Sylwester Kuciak, kontakt: tel. 94 348 60 70, e-mail: iod@koszalin.oow.gov.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zakupu fabrycznie
nowego pojazdu (minibusa) 9-osobowego (1+8) na potrzeby Okręgowego Ośrodka
Wychowawczego w Koszalinie;
 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11
września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm. ), dalej
„ustawa Pzp”, osoby i podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa
przysługuje prawo kontroli, jak również osoby i podmioty którym dane zostaną
udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji
publicznej (Dz.2016.1764 z późn.zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, Zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i
działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011.14.67 z dnia 2011.01.20) teczki aktowe będą
przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji
zamówień publicznych;
 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
-na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;-na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
-na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
 Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym w art.20 RODO;
-na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01/TP/BUS/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 146340 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Zakupu fabrycznie nowego pojazdu (minibusa) 9-osobowego (1+8) na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koszalinie.
1.1. Wymagania ogólne dla pojazdu:
1.1.1. Samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2025)
2
1.1.2. Pojazd posiadający świadectwo homologacji na pojazd osobowy o liczbie miejsc 9 osób (8 pasażerów+ kierowca). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
1.2. Wymagania formalne
1.2.1. Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawnych dla Unii Europejskiej. Dostarczony samochód musi posiadać świadectwo homologacji i wymagane dokumenty (instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, zaświadczenie o przeprowadzeniu badań technicznych) umożliwiające rejestrację pojazdu.
1.2.2. Pojazd musi mieć wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w książce gwarancyjnej pojazdu.
1.2.3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego postępowania oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, podatek VAT.
1.2.4. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i załączniku do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub ich źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

34114400-3 - Minibusy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sposób przewidziany przepisami art. 455 ustawy Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc7d3e1b-feed-452d-aa44-0239ea09a339

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.